PDA

View Full Version : General Chat


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

  1. say you eat a shamwow
  2. An 114 year old Nigerian man caught with 6.5 tones of pot?
  3. can i be a member of the vatican
  4. just got back from the bar and got blindsided by a dickless fuck
  5. Nutting on a black girls face
  6. Heading to London
  7. Nebraska mans shoots crossbow at neighbor for calling his Lab a Pit Bull
  8. Happeh 21first TSA
  9. australians, lol, who gave these people their own country?
  10. Whats Crackalackin
  11. Eac & Lame Cd Rip Guide
  12. Jesus christ this is the least funny shit i've ever read in my life
  13. WTF ! is wrong wiff yall
  14. girls and texting
  15. The Moment of Death
  16. Shit went down in Pittsburgh this morning.
  17. "sexting" - The fuck is this shit?
  18. Kid opens his N64 for christmas, this is one of the funniest things ive ever seen
  19. what a bunch of losers
  20. The snuggler-snuggle
  21. Ok, so whos idea was it to let me view the veteran section?
  22. friday night
  23. is it wrong for guys to date younger women
  24. For beer drinkers: Trappist Beer
  25. Oh again the white man's law ruins the black mans 21st bday
  26. Moral Dilemma 2: What Would Julio Do?
  27. I got caught beating tha meat
  28. What up, My gay ass is back!
  29. EMO philics
  30. THe Bartenders Corner
  31. I Need Your Opinion!!!! Yes You! LOL
  32. Shamwow guy uses his shamwow to clean up hookers blood
  33. Speed dating
  34. Time to move to Afghanistan.
  35. Obama Bin Ladens G20 Europe trip
  36. Store Clerk fights oFf armed robbers with a golf club
  37. The UK to monitor everyone's e-mails and internet traffic for the next year?
  38. i have Salmonellosis
  39. english slang
  40. Is it arse or ass?
  41. User Groups
  42. What was Tza's 21 Bday bash REALY like ?
  43. Porn And Shit, Feel Me?
  44. I sent Brock a photo of a cookie cutter shaped like a gun
  45. BeauyFlyB strikes back!
  46. Ellen Degeneres. Damn her to hell! Right to fucking hell!
  47. Improving the 'Ledge
  48. Gardetto's
  49. That banned Poh homo PWNT youtube!
  50. Tyson(2008)
  51. Weng, Weng, I'm single now....
  52. best shit ever...
  53. what dose it mean to be Wu
  54. Casa De La Spic
  55. feelin the design
  56. How many times a day do you pound your bald-headed bishop?
  57. four word story
  58. ...................................
  59. SMH at this Diddy twitter shit
  60. Ghostlaced must of took notes from my sig
  61. Good friday
  62. Just in case you need another reason to HATE Sinbad..
  63. put it on HLN High speed chase goin on with a dumb ass broad
  64. How often do you drastically lower your standard for sex?
  65. Wu-Corpin' it in class??? anybody??
  66. Tissa trys to blend in with the whoights in nebraskee
  67. YO Jammin!! Peace to the God!! How u, God??!!!
  68. What's your favorite pussy shape?
  69. I love this site
  70. Would any of you ever hang out with other Wu-Corpers?
  71. Are YOU Catholic?
  72. Who invented the fitted hat?
  73. General chat and what exactly it is.
  74. lets network
  75. Show some love
  76. happy easter everybody
  77. Skampoe of all people needs to hear this song
  78. SpeakonitGod gets sonned by Asian built Robot
  79. average pussy size
  80. A Day in the Life of CJ
  81. Who is the antiChrist?
  82. Wolf has a conversation with his non-existant 2ndry
  83. easter is stupid
  84. Let's Say Some Fag Owed You Like 10 Camels...
  85. Pastor Melissa Scott, You know, That Hot Televangelist You Watch While Drunk at 2 am?
  86. Real Leprechaun sighting!
  87. Movie one-liners trivia with Tooch.
  88. Mercedes Benz Built in White Gold
  89. peace gawd
  90. evil accapellz
  91. happy b day
  92. VJ'ing with the Wii-Mote
  93. GEN-Twitta... TheWuCorp Version of Twitter
  94. guess who was droppin science on the train
  95. check out the new track
  96. Sandwich shops fucking up your sandwich
  97. So my white friend came over yesterday
  98. Most sexual inneundo in 45 seconds.
  99. Girl chooses Japan over parents
  100. Howard Stern crew gets lady to say "Niggers" over store PA by paging "Nick Gerz"
  101. MY HATERS my number 1 fans!!!
  102. Lindsey Lohan makes a video looking for love on eHarmony.
  103. I fuckin LOVE Craigslist
  104. Why having ballerific shit is not a good idea
  105. Imagine a Wu Tang Corp iPhone App?
  106. Irish comedian Tommy Tiernan sets world record n does stand up for 36 hours straight!
  107. sluts, do they turn you off ? or is it just me
  108. BigBadMan can still fuck you up
  109. Dont you hate it when Wu-Corp members try to be smart and type intelligent shit?
  110. wumusicgroup.com is now "Wu-Tang Corp - Official site of the Wu-Tang Clan"
  111. Whats the coolest toy you ever owned as a kid??
  112. do you have BEEF with CELLULITE
  113. Tons O' Lyrics
  114. African Man Escapes Python Grip By Biting it
  115. I was just thinking....
  116. Cheerleader Coach Fired Over Nude Pics
  117. Pro eng, do you hate the black jesus?!?!
  118. Respect
  119. an explaination of mix tapes for you men who still wear wu wear and think puffy daddy
  120. Advice needed
  121. There is a new user group in town: The Non Ignorants.
  122. youtube videos
  123. Now I Remember Where I Seen Rihanna Before....
  124. If you remember me, read this.
  125. Anybody wanna play Chinese poker?
  126. white movie stars who date black women
  127. How do you fags stay loyal to your boyfriends?
  128. my region
  129. If someone ever tells you they are a social media expert...
  130. LOL I just found TruWizDumb's Youtube account!!!
  131. You Laugh, You lose.
  132. How many triangles?
  133. You ever notice the guy snorting a line of coke in the Coca Cola Logo?
  134. Tupac Shakur is locked up in Clinton
  135. Lets talk about Cock-Blocking.
  136. income tax
  137. Hey baby-
  138. hahahahahahahahahahahahahahaha -dead-
  139. Has raekwon blown it...again?
  140. ahahahaha-You May not Truly Understand My Joy
  141. New Miss USA
  142. happy 420 niggiz
  143. My thoughts on life
  144. Vision's Ask a Question, Get an Answer
  145. The Freaks Come out at Night!!!
  146. Happy 4/20 everyone
  147. 5,000 posts
  148. 3G Or Not 3G
  149. I miss George W. Bush...
  150. Why are Redheads....?
  151. You mad??
  152. I Have Some Tragic News
  153. A Bag Of Weed
  154. no reservations
  155. on a day like 2day
  156. \\\ Post Ur Trick ?uestionz ///
  157. Cleveland Tourism Video....Art will love this.
  158. Favorite number between 1 and 40?
  159. Head, or girlfriend
  160. dispite popular belief (wu corp edition)
  161. Yo Its Time To Form A WuCorp Union
  162. Which one of u bastards is this
  163. A 12 year old in college?
  164. oh sweet
  165. whats the meaning on 4/20 day
  166. 973.409.3271 To Vote To Legalize The "Precious"?? Is It Legit???
  167. watts fo dinner? tha thred.
  168. Gardening with STYLE
  169. Slang Gargoyle Has A TV Show lol
  170. Cooking-gardening-arts n craaffffsssss
  171. U.god new era cap
  172. taking masturbation to a new level
  173. Jigsaw Loves Little Carrots.
  174. finally got one of these
  175. how to be mo attractive to women??
  176. yo sledgehammer
  177. NEW DUB ZERO's!
  178. Okay, umm.. I almost shit my pants
  179. watch tv free streaming
  180. I need advice, seriously!
  181. Im t.n.t
  182. Str8 m seeking advice/friendship from other str8 m (esp. DJs)
  183. I Got Mad Friends Sun...
  184. i got skype
  185. F*cking GANGSTER!!!!!!!!
  186. STONER CHICKS---not for duh queers-
  187. Peace to tha Gods and tha Eaths!!!!
  188. Were all the usergroups except the 1% deleted?
  189. Woman's Bra stops bullet
  190. They let the monkey out
  191. Buttah face killaaaaaaaaa
  192. Beyonce singing off key
  193. How many of you use 'Google Chrome'?
  194. How to roll a blunt from BReal
  195. Harley quinn
  196. What Grinds Your Gears?
  197. Gotted me a phressh cut shun (Bitchin Dooz)
  198. Klonopin
  199. Fuck the Police
  200. Aussie cats feel left out the war
  201. Two cheers for NOT getting a hoodrat pregnant
  202. cassie vs mya
  203. Heres a random video of an Asian Girl seducing a banana
  204. Some almost universal shit about black sexuality i've noticed
  205. Ja Rule and his gay chronies make a homo erotic video
  206. Stoner Thread: Stupid shit you've said/Done while high..
  207. I'd inappropriately fondle Ricki Lake
  208. Detroit is a hellhole.
  209. Deadly new flu virus in US and Mexico may go pandemic THE END OF WORLD
  210. What some other forums i can through my music up on???
  211. Looney Tunes + Weed = Awesome
  212. Dad skull fucks his son during hockey celebration.
  213. FUCKING FAGGOTS WITH NO FUTURE (The thread)
  214. Can a girl be "Out Of Your League?" What does it mean, really?
  215. Rapidshare snitches!
  216. Exactly who on here is Karamel married to?
  217. a good site to learn poker?
  218. Legalize
  219. Uncle Bungle featuring Impact, Nate, Skampoe - Snake & Crane (2009)
  220. Cereal is for fags
  221. Pat Bateman Is Hip-Hop!
  222. Drunken Monk is Jesus Christ resurrected
  223. Pork eaters
  224. So I sent a bunch of you clips from GUMMO
  225. i want to apologize to wucorp
  226. any D.C. heads out there?
  227. The cool thing about having a big dick.
  228. Thinking like a woman
  229. Where did TSA's classic post thread go?
  230. Swine flu latest
  231. http://crackle.com
  232. people that jock other people
  233. Why do i only like down SOUF musik when im high ?
  234. Da God just got fleeced for half a G. .By a dentist
  235. List all that is wrong with this picutre
  236. I bet SKAMPOE has better grammar and writing skills than SPEAKONITGOD
  237. An 8 year old girl divorces her 50 year old husband?
  238. So how about Egypt slaughtering all those pigs?
  239. Crate Diggin Excursions (what you got on vinyl muthaphuka?)
  240. Another Cleveland Tourism Video (Detroit is a Hellhole cont.)
  241. not cool
  242. I Got A Job BItcheSSSSSSSSSSS!!!
  243. BREAKING NEWS: Toddler Is First U.S. Swine Flu Death!
  244. The swine flu is just a scheme 2 control the mexican drug trade...
  245. its really swine flu important for u?
  246. Is Nicky Touch a Douche?
  247. What's your favorite kind of chips?
  248. Headbutted by a horse???
  249. Salvia
  250. You know your shitty myspace band sucks when....