PDA

View Full Version : Remembering the good and bad times.


Big Risk
10-13-2005, 09:15 PM
I remember when SL got pissed when QOP got the moderator spot and the thread was like 15 pages long. Hes just ranting and ranting then on about the 10th page hes like im sorry and now QOP and him are cool. The disses he threw at her were fuckin hilarious.

Then when Skale posted a picture of 7th's webbed hands then a picture of the monster form the black lagoon, that was fuckin great.

Hahaha peace.

Sicka than aidZ
10-13-2005, 09:24 PM
remember Rak an the left an right mafia?

num2son
10-13-2005, 09:30 PM
Remember wu corp going down.........LOL...........how dare they.

deadlymelody
10-13-2005, 09:31 PM
Man the great times were summer nights at like 2 AM just looking at all the posts, all the funny threads while listening to my Wu. Sad day was the shutdown. Far worse was ODB leaving us. Man it happened at the same time. I won't forget that.

Big Risk
10-13-2005, 10:04 PM
Yeah i wont forget waking up that horrible morning to a picture of ODB and Fatal playing

heatholdingconceitedmofo
10-13-2005, 11:09 PM
QOP shouldnt have got the mod spot, she only got it cause shes a good looking woman and pervert virgin euros love black women

Big Risk
10-13-2005, 11:12 PM
^loll.

RADIOACTIVE MAN
10-13-2005, 11:19 PM
QOP shouldnt have got the mod spot, she only got it cause shes a good looking woman and pervert virgin euros love black women
holy shit.....

crass
10-13-2005, 11:24 PM
Mayoya is a pale eurofag, filter that you cocksucker
Hahaha!

RADIOACTIVE MAN
10-13-2005, 11:30 PM
-dead-

Big Risk
10-13-2005, 11:52 PM
man i love when grave says that shit.

I remember when i made all those "Free Gravey" sigs for everyone to support you on methical. That was tight.

Sicka than aidZ
10-14-2005, 01:28 AM
man i love when grave says that shit.

I remember when i made all those "Free Gravey" sigs for everyone to support you on methical. That was tight.
yeah, i was rallying around the jail grave was kickin it in with a "fry that nigga pronto" picket sign. AWWKK!

Queen Of Poetry
10-14-2005, 07:31 AM
QOP shouldnt have got the mod spot, she only got it cause shes a good looking woman and pervert virgin euros love black women

Yeah.....and ur opinion really matters.........:loser:

Queen Of Poetry
10-14-2005, 07:35 AM
I remember when SL got pissed when QOP got the moderator spot and the thread was like 15 pages long. Hes just ranting and ranting then on about the 10th page hes like im sorry and now QOP and him are cool. The disses he threw at her were fuckin hilarious.



Yeah.....SL really handed it to me......he hated me......and the feeling was mutual.....LOL

But it's totally different........he's a sweetheart;)


Another one who couldn't stand me and would verbally assassinate was Nakhi....mad that brotha had some tongue lashings.....but it's all good now.......he's a sweetheart too.

TUCO
10-14-2005, 07:57 AM
i remember that methical.....................sucked

i also remember and miss wu-mami and her crooked eye....me an LadyK used to rant on her thru yahoo an shit....we used to construct collabs thru yahoo too! shit was mad fun :D

who can forget Jeru and Gigy? they was the first couple of wucorp.....goold ol days

Queen Of Poetry
10-14-2005, 07:57 AM
Oh yeah Jeru and Gigy.....LOL

He loved her.......

Reggie_Noble
10-14-2005, 09:36 AM
I remember that there were was this guy called Jordi, that was weird, his name was written in red and he was good at making banners and he could post news and delete members, posts & threads

who remembers him?

Queen Of Poetry
10-14-2005, 09:42 AM
I remember that there were was this guy called Jordi, that was weird, his name was written in red and he was good at making banners and he could post news and delete members, posts & threads

who remembers him?

LOL.......he got on me all the time about going off topic......LOL

Reggie_Noble
10-14-2005, 09:49 AM
hahahahhahahahhahahahhahahahahahaha wtf Jordis mind was off-topic yo, mad shit goin on yo yo yo yo yo

R.I.P Fondlemaster Flex

num2son
10-14-2005, 11:24 AM
*Singing LOL*..........memories like the conners of my mind *Singing*

RADIOACTIVE MAN
10-14-2005, 11:25 AM
anyone remember that kid golden arms who put his face on a photocopy machine to post a pic on here

he looked like a dead corpse hahaha

Queen Of Poetry
10-14-2005, 12:10 PM
LOL....yeah I remember that one!!!!! That shit was bananas!

Big Risk
10-14-2005, 12:13 PM
Anyone remember when I posted my dick on here and it looked just as amazing as it did before?!

Queen Of Poetry
10-14-2005, 12:16 PM
Nah....but I remember Ben posting his.......

Gigy
10-14-2005, 12:17 PM
Man... I regret I was gone when that happened!