PDA

View Full Version : Rott Doggz Ft.Menes Prod by Game Of Death


Slurch Yung
11-27-2010, 06:10 PM
http://battlefieldbully.tumblr.com/

off the Rott Doggz mixtape Rotten Gardenz

new joint produced by G.O.D. Featuring Menes The Pharoah (Basement Dwellaz)

chek it out an let us know what you think

Peace

Poison Flowerz!
11-27-2010, 06:30 PM
wow this is beyond dope!!

i love it!

Slurch Yung
11-27-2010, 06:34 PM
no doubt g glad you vibin wit it sun.
PEace to you an yours

cutn' heads
11-27-2010, 07:32 PM
woah! sick all around. half the vocals were unintelligible though... shit still sounded incredible...

Slurch Yung
11-27-2010, 07:43 PM
here go my verse:
I fought dirty wit my demons like a blade an a brick-
turn sweet angels tricks make em pray for the dick-
walk wit you thru the jungles witta ginsu swish-
talk wit you like snakes in the willow tree hiss-
granny smith appleseed indeed i needa kiss-
from miss isis who cold as winter ice is-
gold turn yo life priceless or lifeless or breathless-
like you gotta dam deathwish rush you for your necklace-
dutch ashes blown like the trigger click-
ayo im roofless an im tired of hangin from these nooses-
anubis loosin my mind smokin pollutants-
solutions dissolve bubble flesh like black tar,white skies black stars-
i got the drop spot the unmarked car-
i pull moves word to the shifty serpant-
im still lurkin chessboard ruler master of my universe....

M.O.D.
11-27-2010, 08:30 PM
niggas know tha deal

SKAMPOE
11-28-2010, 12:00 AM
BOMB
GAME OF DEATH wit ill soundz
aay1 ripped it
mix is smooove

Professor Poopsnagle
11-28-2010, 12:47 AM
Best shit I've ever heard on here.

MENES
11-28-2010, 04:50 AM
P.E.A.C.E

much respekt too the infinite, alwayz a pleasure..
G.O.D wit an absolute heater!!
yo anybody got a name for this track? haha

peace to those listening, thats probably abit too generous g,lol


1

Erap
11-28-2010, 07:56 AM
i'm feelin this shit...dope beat and flowin...peace.

Slurch Yung
12-01-2010, 12:01 PM
Peace to everybody givin it spins-- an leavin feedback its much appreciated.
hopefully more heads bump this tho.haha

H.Notik
12-01-2010, 03:45 PM
Banger

MENES
12-02-2010, 02:37 PM
P.E.A.C.E to everyone coming thru, respekt, made a quick video for yt, jus made up a name for it lol i'll change it when we got 1


QlHm6TnnwbE


yo watz the status on this tape lords?

1

ClymaX
12-02-2010, 02:42 PM
yall already kno.. shits tight!

GameOfDeath
12-02-2010, 07:02 PM
Thought I already replied here straight heat. Rott Doggz and Menes wrecked it. Nice track fellas and thanks for reachin out. Will look out for the final tape. Peace.

MENES
12-05-2010, 02:35 AM
PEACE to the DEADLY VENOMS!

more people need to hear this word.

1