PDA

View Full Version : A Sig to the man who can flip this...


Uncle Steezo
12-15-2010, 12:23 AM
rnYCboElgHs

but you have to somehow incorporate the 5 note main melody into the beat somewhere. either as an intro or a hook....


shiny new 3D sig for ya.

pro.Graveface
12-15-2010, 10:15 AM
we try when time let us yo

Uncle Steezo
12-15-2010, 11:08 AM
thats peace.

if anyone else wants to take a stab at it. i'm making sigs for all entries regardless of which one i use.

Uncle Steezo
12-18-2010, 10:03 AM
bump

BLACK BART SIMPSON
12-18-2010, 12:36 PM
gonna work on this today . . should have something by the end of the day if not by tomorrow

Ozmosis
12-19-2010, 04:26 AM
http://www.box.net/shared/97nsbzy8rd

100pr00f
12-19-2010, 08:38 AM
shit is dope oz

THE MASON
12-19-2010, 12:32 PM
good shit Oz!!

drums are ill and the sample use is real sick, nice chops, heavy layers

Uncle Steezo
12-19-2010, 02:29 PM
daaaaaayum oz!!!
exceeded my expectations.

oh yeah, make sure to leave your sig request in this thread. like if you want a butt nekkid mime riding a harley davidson....you know, that type shit.

THE MASON
12-19-2010, 02:49 PM
damn yo im bumpin this again, shit is spectacular, those horn chops, use of the main flute melody, that like tuba bass sound is illy.

drums set it off though, the snare roll is DOOOOOOPPEE

Ozmosis
12-19-2010, 06:18 PM
thanks everyone for giving it a listen:thumbup:
daaaaaayum oz!!!
exceeded my expectations.

oh yeah, make sure to leave your sig request in this thread. like if you want a butt nekkid mime riding a harley davidson....you know, that type shit.

man just make it a Dallas Cowboys theme:mexico: thanks

Mumm Ra
12-19-2010, 06:54 PM
man my laptop was out of commission for a few days, was gonna try this out but i dunno if i wanna fuck with it now lmao

Uncle Steezo
12-19-2010, 07:23 PM
everyone is a winner in this contest.
you'll know if you really won if a ufo lands on your lawn.