PDA

View Full Version : Nicki Minaj MURDERED Kanye's Monster


Ghost In The 'Lac
12-16-2010, 09:37 PM
bitch got something

shes attacking tracks better than most male mcs out now. ive been scepticaaaallll of her in the past, up and down, but chica reminding me of an early Rah Digga these days in ways

Paranoid
12-16-2010, 09:46 PM
you're a faggot

corky831
12-16-2010, 09:55 PM
i agree....she rips it up....she not that bad for a new artist....and a female one at that too

TUCO
12-16-2010, 10:03 PM
im not a fan of hers at all but i gotta give it to her for 'monster'...she did it without shitty punchlines...now if she can get rid of those dumb voices

Meta4
12-16-2010, 10:51 PM
Sorry shit was a lame gimmik, my opinion. bitch is a cornball with a fake ass.

muscularghandi
12-16-2010, 11:01 PM
She’s been decent when featured on hard tracks. Her album is full of whack singing and shit.

check two
12-16-2010, 11:05 PM
She stole some of Dee Snider's wigs.

EAGLE EYE
12-16-2010, 11:11 PM
dont care.


shes a moron and i was hung over the other week flipping through the channels and saw her documentary. i only wanted to look at her ass and titties but she was so brain dead i had to change the channel before i had a stroke from her hearing her personal philosophy.

Sham-iLL
12-16-2010, 11:14 PM
I fucking HATE Nicki Minaj but WOOOOOOOW her verse on Monster was AMAZING like... she has 5 different personalities and she used them all on this joint.. And it just suit her style, the beat, her fucking craziness, monster... it was just perfect.

oh

and Jay-Z's verse was nice too, taking shots at Beanie Sigel and all his ex-associates.

Ghost In The 'Lac
12-17-2010, 12:26 AM
"yeah im in that tonka, color of willy wonka, you can be the king but watch the queen conquer"

line of the year lul

and that multi at the end "pink wig, thick ass give em whip lash, i think big get cash make 'em blink fast" already sounds like a classic vocal sample of the future

main_man
12-17-2010, 12:53 AM
yeah, your a little late on this, but nicki did murder that song.
probably the best use of a "manic" or "skitzo" style since the late great master of that type of style passed away. (rest in peace big baby jesus)


but her album is a pile of hot garbage. wack as fuck. the song with eminem is ok, but the rest is just horrible.

J-DON
12-17-2010, 12:56 AM
judging from other songs of hers ive heard she completely blew her load on this and its probably the best verse she will ever have.

she definitely did steal the track though

Frank Sobotka
12-17-2010, 02:04 AM
It's a love/hate thing with that verse, nobody saying it was decent.

If anyone is interested I have Monster with Nicki's verse cut out.

issues
12-17-2010, 03:26 AM
i prefer to masturbate over her pictures rather than listen to her songs..

..

billyanalogue
12-17-2010, 03:37 AM
I Don't agree with you. These niggas like Nicki, Weezy and Drake don't know hip-hop from electro. KRS-ONE cosigning nig nog neezy weezy is a false move. i now believe you are the false prophet #1

I want Kris to publicly record an appology to me and put it on youtube. I dare you to speak philisophically how weezy is hip-hop

claaa7
12-17-2010, 03:43 AM
yeah i don't even fuck with Nicki but i can't deny that she absolutely killed it on "Monster", she brought the complete package and she sounds monstrous on that beat that's for sure. as someone said this might very well turn out to be her best performance of her lifetime cuz other shit i heard from her i ain't feeling.

JakobR
12-17-2010, 05:39 AM
^^Agree with that. Her rhyming is unbelievably bad and she doesn't really rap about anything special.

Her Monster verse was pretty good though.

Ghost In The 'Lac
12-17-2010, 11:56 AM
funny to me though how people can appreciate everything about this verse, but then instantly be so negative about her future career, like you know it already.

She didnt really change much in the verse, from anything else shes done, she just ripped it harder, had a good beat, good other guests, and it bought the best out of her. I havent heard her album, but I heard the Eminem track, she comfortably held her own, even considereing Em spitted 2 of his most monstrous verses in years on that song.

Her syllable syncing with the beat was pro status on this track. She has a hell of a lot of talent, id go as far to say more natural talent on the mic than any new rapper i heard in the last 5 years. Rap is all about character, she wins.

AliJack
12-17-2010, 11:59 AM
lol i hate nicki (rap wise... eloels) and i bumped monster today and thought the same thing

Paranoid
12-17-2010, 12:05 PM
gay

drippie k
12-17-2010, 03:57 PM
i like her mixtape shit more than anything on her album...her sexy ass kills it on monster though and on roman's revenge, even her bedrock verse was cool...i don't like her album as much though but i do like her mixtape shit

Sham-iLL
12-17-2010, 03:58 PM
she got ate up on here though


zldpW7Zwl2s

Mr. R&B
12-17-2010, 08:54 PM
If she would just cool it with all the gimmickry, I'd be more inclined to listen to her material.

I understand wanting to distance yourself from the pack, but the goofy shit is overkill with Nicki.

TUCO
12-17-2010, 09:19 PM
^^ true that...she shouldnt have to go apeshit on every track...but if she brings it like she did on monster with everry track...shed have a fan in me...but i doubt it

E-Z
12-19-2010, 09:14 AM
wtf i wish there was a nicki minaj &jay-z -less version of this song i fuckin hate their voices on that track

iniquity
12-19-2010, 09:41 AM
i like her mixtape shit more than anything on her album...her sexy ass kills it on monster though and on roman's revenge, even her bedrock verse was cool...i don't like her album as much though but i do like her mixtape shit



http://4.bp.blogspot.com/_zYcAMfVnkfM/S79HPPLEPLI/AAAAAAAAAaA/DHgotn78kBM/s1600/ken_barbie_vlrg_10a.widec.jpg

CEITEDMOFO
12-19-2010, 06:55 PM
bitch got something

shes attacking tracks better than most male mcs out now. ive been scepticaaaallll of her in the past, up and down, but chica reminding me of an early Rah Digga these days in ways

i agree....she rips it up....she not that bad for a new artist....and a female one at that too

THIS FAGGiTS SHOULD BE BANNED

NO WONDER THEY DONT LIKE NEW GHOST THERE NICKI BARBIE FAGGiTS :lmao: :fucku:

Frank Sobotka
12-19-2010, 07:03 PM
wtf i wish there was a nicki minaj &jay-z -less version of this song i fuckin hate their voices on that track

http://www.mediafire.com/?d8lwzjng1hc3cw6

No nicki

Hollow Dartz
12-19-2010, 07:03 PM
LOL so since hiphopdx.com said it was the verse of the year, u make a thread about it, after u just gave it a thorough listen, lol smdh.....

CEITEDMOFO
12-19-2010, 07:17 PM
LOL so since hiphopdx.com said it was the verse of the year, u make a thread about it, after u just gave it a thorough listen, lol smdh.....

ROFL

AND THAN HE HAS THE NERVE TO CALL NICKI " A YOUNG RAH DIGGA "
:lmao: :fucku:

EAGLE EYE
12-19-2010, 09:07 PM
hahaha i can't imagine sitting in my car listening to bratty teenage girl music. what the fuck is wrong with some of you?

Ghost In The 'Lac
12-19-2010, 10:09 PM
protip to hollowdayz: not everyone in existence reads hiphopdx.com. in fact, there isnt any hip hop news site I ever go on.

CEITEDMOFO
12-19-2010, 11:19 PM
epk_bwaJRtc

RynMur
12-19-2010, 11:32 PM
Verse of the year???? lol

Bitch is overrated. Give me Jean Grae.

Paranoid
12-20-2010, 12:42 AM
grown men listening to this

http://www.noripcord.com/files/imagecache/cover-image/files/albumreview/cover/Nicki_Minaj_Pink_Friday-150x150.png

shit is for the birdz

corky831
12-20-2010, 08:34 AM
THIS FAGGiTS SHOULD BE BANNED

NO WONDER THEY DONT LIKE NEW GHOST THERE NICKI BARBIE FAGGiTS :lmao: :fucku:

Lmao go check the apollo kids thread and see what I said bout ghosts new album u dirt nig

E-Z
12-20-2010, 03:42 PM
http://www.mediafire.com/?d8lwzjng1hc3cw6

No nicki

thanks, sounds 3 times better

Hollow Dartz
12-20-2010, 03:53 PM
grown men listening to this

http://www.noripcord.com/files/imagecache/cover-image/files/albumreview/cover/Nicki_Minaj_Pink_Friday-150x150.png

shit is for the birdz
for the first time I agree

White_Mouse
12-20-2010, 06:56 PM
lol damn a lot of people really don't like Minaj, I personally dug the verse, had good syllable structure, alteration of flow, and some decent wordplay (climb it, climate) and cool punches (I'm on a diet but MY POCKETS EATING CHEESECAKE) she's crazy as fuck tho, and that's what I love about her honestly, but smh at the other comparisons, she's no where near Rah Digga, MC Lyte or any other of my fav femcees

Paranoid
12-20-2010, 11:21 PM
soft































cd7NFoOpAzM

check two
12-20-2010, 11:26 PM
Mia X would fart out that Nicki Mangy Mutt after lunch.

Paranoid
12-20-2010, 11:40 PM
this faggot shit shouldn't be discussed on a WU forum

SHEEPISH LORD OF CHAOS
12-20-2010, 11:51 PM
nikki is garbage, ghost's album shits on every verse she ever did or will do

*annoying voice
*wack lyrics

SHEEPISH LORD OF CHAOS
12-21-2010, 12:02 AM
Verse of the year???? lol

Bitch is overrated. Give me Jean Grae.

overatted like a muthafucker Jean Grae shits all over this bitch 50 times over

kempa
12-21-2010, 12:41 AM
lol
why the fuck did yall started comparing nicki's album to apollo kids :ouch:
i've got my hopes set high for that bitch ever since i heard her on last years cypher on BET; too bad her album turned in the wrong direction and chose that barbie alter ego of hers, shit could've been dope as hell, hope she changes her mind for the next one
and, yeah, totally agree with threadstarter, she murdered it
this is the nicki i wanna hear

Paranoid
12-21-2010, 01:50 AM
lol
why the fuck did yall started comparing nicki's album to apollo kids :ouch:
i've got my hopes set high for that bitch ever since i heard her on last years cypher on BET; too bad her album turned in the wrong direction and chose that barbie alter ego of hers, shit could've been dope as hell, hope she changes her mind for the next one
and, yeah, totally agree with threadstarter, she murdered it
this is the nicki i wanna hear

no one cares

Polocash7
12-21-2010, 03:04 AM
It's a love/hate thing with that verse, nobody saying it was decent.

If anyone is interested I have Monster with Nicki's verse cut out.I like this! where is it lol

never mind I see it. good lookin'!

corky831
12-21-2010, 07:48 AM
lmao at ppl comparing her to ghost and shit....no one said she was better than ghost....no one even said she was a good artist....people are just agreeing that her particular verse on monster was pretty hot.....which it was....

angry!
12-21-2010, 07:50 AM
nicki minaj is the most obnoxious female emcee of all time...

just like every other SLUT on the mic, she got a team of writers..

BB8_rZqWS8o

thats nicki... performing live...

what a phenom!!!!!!!!!!!

this thread is disgusting, nicki and drake the 2 biggest FRAUDS goin...

NAUSEATING!!!!!!!!!!!!!!!

Meta4
12-21-2010, 10:02 AM
After sittin thru a minute of that video I 'm off to scrub my nuts and bump some Mobb.

Paranoid
12-21-2010, 03:49 PM
lip syncing

CEITEDMOFO
12-21-2010, 09:42 PM
SmH @ THESE FAGS LIKIN NICKI

PEEP THIS REAL HOE ETHERS ALL THE FEMALE EMCEEs & WACK ASS WAYNE
3yOQBdljiJM