PDA

View Full Version : Anybody ever watched Bored To Death (HBO)


Undiluted Karma
01-03-2011, 12:57 PM
Great funny show

The fat Greek guy and Ted Danson put in really good performances (the other guy is good though)

DR. NICK RIVIERA
01-03-2011, 01:15 PM
Jason Schwartzman is as neurotic as ever. Season 2 is really great, it's probably getting better this year.

Undiluted Karma
01-03-2011, 01:22 PM
yeah Season 2 was significantly better than S1, its too bad each season is so short though, The Office US has a similar runtime and they manage to fit in 20+ episodes per season but ah well

Dr. Simon Hurt
01-03-2011, 01:35 PM
Ted Danson stoned as shit in the car using the voice changer was the funniest thing I've seen on the show.

Undiluted Karma
01-03-2011, 01:41 PM
haha but it was Zack not Ted using it

and lmao those stoner scenes in the car are hilarious

the best one was in S2 where ted thinks of jason as the linderbergh baby

DR. NICK RIVIERA
01-03-2011, 01:43 PM
you're going to call your daughter in the middle of the night with a voicechanger on? hhahaha

Rame
01-03-2011, 02:27 PM
Yesterday they were showing each other their penisses.

I wonder what today has to offer.

Undiluted Karma
01-03-2011, 04:40 PM
hahah

'just not in an alley im not gonna fall for that one again'

this show is nearly up there with Office US imo

100pr00f
01-03-2011, 07:04 PM
yea its cool...zac is great...dude is a comic book god now lol
banging elf chicks

logitrax
01-03-2011, 09:08 PM
Brilliant show! Season 2 is noir satire perfection!

Undiluted Karma
01-04-2011, 09:52 AM
AHHHA first time seeing this. this guy deserves an Oscar just for his beard game


v/N2bCc0EGP6U?fs=1&amp;hl=en_GB"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/N2bCc0EGP6U?fs=1&amp;hl=en_GB" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Dirty Knowledge
01-04-2011, 01:19 PM
I saw a few, they were gettin high so I watched. It's interesting other than that, the main guy's job an all.. I got a little bored to death watching it though. Good show jus' not my style.

J-DON
01-05-2011, 07:56 PM
Really good show but Id have to disagree and say that season 1 was better although season 2 had some great episodes. Next season will be great because now we got George Christopher un-employed and "drinking as much and smoking as much pot as I please thank you very much". Danson kills it in this show.

food for thought
01-14-2011, 09:03 PM
haha this is a dope show

that episode when dude gets kidnapped and zack and ted try to get him out lol, that shit had me dying

J-DON
01-29-2011, 12:35 PM
You fuckin seamstress!