PDA

View Full Version : Jersey shore 3


ZigZag
01-06-2011, 11:07 PM
anybody watch it??? Hahaha jenni and sammi banged out 1st episode....

sammi is a bitch but she is o.g.... Anybody got gif of her stealing off on ronnie in the chin? Hahaha

food for thought
01-06-2011, 11:09 PM
i caught the end of the show unintentionally.

looked like sam ended up with a few scratches and bruises at the end

that new girl is annoying as fuck but her body is bangin

CEITEDMOFO
01-06-2011, 11:11 PM
YEA I WOULD BANG THE NEW BLOoD






& IN HONOR OF THE MIAMI HEAT WINNING 19 OF TH LAST 20 I MADE THIS VID BECAUSE MIAMI HAS ONE HARMONY
QHThgxdq3m8
P.S. THAT NEW MTV SHOW SKINS IS GONNA INFLUENCE TEENS TO Od OFF PILLS LIKE DJ AM AND JACKO PEACE

DeeBlock
01-07-2011, 12:21 AM
http://www.brobible.com/files/images/buzz/brandon-vera-nose.jpg

EAGLE EYE
01-07-2011, 12:28 AM
hahahaha

sitting around like a couple of chics watching Jersey Shore

does the Geek Squad chat it up during lunch break about last nights episode??

ZigZag
01-07-2011, 12:29 AM
did you guys see the preview for the rest of the season tho? Me and my brother was watching this shit...sammie stood over this nigga like she was in the prison cafe like "yo you friends with her", then ronnie said "yeah" all quiet like a bitch and aint look her in the face, this chick stole on this mother fucker with a cross-right to the chin hard as hell...

i never laughed so hard in my life...me and my bro was like oooo shiiiiiit ahahah i swear this kid and fuckin yoke her or choke her he will get clowned the rest of his life....i never seen a chick just punch a dude like a man like that unless it was a dike. Chick is a gangster from hazlet.

p.s. Heat they was doing more than pills niggas was smoking fuckIN crack....i was just like wtf???

ZigZag
01-07-2011, 12:31 AM
robbie you talk about wallpapers and drapes....you sweet ass cracka.

EAGLE EYE
01-07-2011, 12:34 AM
robbie you talk about wallpapers and drapes....you sweet ass cracka.

I talk about how the wall paper is worth more than your petty life.

Maybe the next time your sweet chocolate ass is in a holding cell you can close your eyes and imagine the concrete walls are covered with it.

3rd3y3
01-07-2011, 12:45 AM
http://tvmegasite.net/images/daytime/yr/autographs/auto-shemar2.jpg

Dr Sleepwalker
01-07-2011, 02:08 AM
^ the fact that you either have or downloaded that pic makes you as gay as the picture

check two
01-07-2011, 02:12 AM
Is the new girl the gremlin?

EAGLE EYE
01-07-2011, 02:13 AM
http://tvmegasite.net/images/daytime/yr/autographs/auto-shemar2.jpg



FATHERTiME is pretty dreamy when he wants to be.

check two
01-07-2011, 02:19 AM
Criminal Minds is solid.

Queen Of Poetry
01-07-2011, 08:15 AM
http://tvmegasite.net/images/daytime/yr/autographs/auto-shemar2.jpg


God bless the light skin brotha!!!!!!!9:|6:9~

Twiztid-Wutang
01-07-2011, 10:01 AM
hahahaha

sitting around like a couple of chics watching Jersey Shore

does the Geek Squad chat it up during lunch break about last nights episode??

Thats what Im saying, what the fuck is wrong with these dudes watching that garbage, and TALKING about it on a WU SITE? Fucking bullshit

ZigZag
01-08-2011, 10:24 AM
cuz most of us here from jersey and its on show about jersey.

P.S. Robbie your still a fag for discussing drapes on a wu site. u mad doggie?