PDA

View Full Version : The Wu Tang Corp Mixtape is evolving...a new step..check the Audio Lounge


pablobaluba
10-18-2005, 02:36 PM
The vote counting for the beats is finished and the mcs will start soon the work on them. I just wanted to let everybody know cuz i konw a lot of you don't access the audio lounge to frequently...if you have new ideas that can help us go there and post.
you'll find there the first track almost finished...

peace and support this mixtape! Pablo Baluba

36chambers
10-18-2005, 02:38 PM
yo pablobalubababa ill sticky this in gen chat.

Ya_Bane
10-18-2005, 02:46 PM
What's the story, what have I missed?

100pr00f
10-18-2005, 03:00 PM
cool its been stickyd in gen chat

crass
10-18-2005, 03:27 PM
whatever happened to the battle between Wu and bone thugs forums??

100pr00f
10-18-2005, 03:33 PM
i think they droped out

crass
10-18-2005, 03:40 PM
oh really? thats too bad

pablobaluba
10-18-2005, 03:48 PM
hehe..wait...it's still beeing worked on that track for the battle..the guys are spitting on my beat and mixtape mutt makes some mixes...we'll have that track soon...
p.s- thanks for sticky this
peace

Sicka than aidZ
10-18-2005, 09:28 PM
word, yall doin good pabs, hope the official wucorp tape's ill fellaz. peace

TUCO
10-18-2005, 09:44 PM
its never happening
and if it does it wont be much.....just 3rd tier wucorp posters who all of a sudden wanna rap

SurreaL
10-18-2005, 10:56 PM
*Thinks back to methical......* Oh yeah we tried this, just ended up me and Butter dropping a track.

Reggie_Noble
10-19-2005, 07:42 AM
I wANNA RAP YOOOOOO CHECK IT

YO YO IT BE WTC
I LIKE 2 DRINK PEE

Mixtape Mutt
10-19-2005, 11:25 AM
whatever happened to the battle between Wu and bone thugs forums??

It's still going down. Just some complications with some of our emcees, time and our personal lives have played a big factor. Track will be done sometime in November, yeah a long time but don't worry, it'll get done and we'll win. Wu-Tang is always victorous. I don't know their story, if their done or whatever but that doesn't concern me cuz I don't care. I mixed up some samples and shit for some ill crazy shit, I got crazy visions! Pablo heard some of them along with a select group of Corp members and this shit is gonna be ill. Thanks for the support and look out for the Mutt on this mixtape too!


PEACE.

Mark
10-19-2005, 01:42 PM
I wanna be on it, im ganstah

Cheech Da WildKard
10-19-2005, 01:58 PM
I wanna be on it, im ganstah
Do an ill skit like the one you made for mine and ya sister's track, remember that? LOL ...Me and Lise need to do another joint.

36chambers
10-19-2005, 07:32 PM
If this shit dont pop off, me and bigben are going to take over :D

With people like Graveyard, X-Calibur (u owe me), and the rest of the well known MCs on here. Non of these people who i dont know...

Cheech Da WildKard
10-19-2005, 07:43 PM
If this shit dont pop off, me and bigben are going to take over :D

With people like Graveyard, X-Calibur (u owe me), and the rest of the well known MCs on here. Non of these people who i dont know...
You mean I OWN you ....right?

Cheech Da WildKard
10-19-2005, 07:47 PM
I'll do a track as long as I can use any beat I desire ...rather than choose from a select few...

36chambers
10-19-2005, 07:49 PM
You mean I OWN you ....right?
no...

but i guess the beat has to be from someone from the forum, I could hook you up with Technics if your not hooked up already.

Cheech Da WildKard
10-19-2005, 07:50 PM
no...

but i guess the beat has to be from someone from the forum, I could hook you up with Technics if your not hooked up already.
Oh ...I got that beat Heke gave me I guess ...

Go get me the hottest beat on this board man ...you have the power.

36chambers
10-19-2005, 08:20 PM
nah hold up, im not taking this shit over, im just here incase things go a bit wrong.

Jamal Noor
10-19-2005, 08:24 PM
yeah..hrtz blessed me with a beat..

this mixtape should be sick...

pablobaluba
10-20-2005, 07:54 AM
here is also the first single...waiting feedback please

http://www.wutangcorp.com/showthread.php?t=10930