PDA

View Full Version : Wayne Brady On Chapelle's Show


Frank Drebin
10-19-2005, 05:07 AM
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=11974


Funny shit

"Masta-Mind"
10-19-2005, 06:40 AM
lol, that shit was funny man. long tho

Big Risk
10-19-2005, 08:36 AM
saw that the day it came on, my humor wasnt the same since then. (in a good way)

Big Risk
10-19-2005, 08:51 AM
ahahah, you can say that.

TUCO
10-19-2005, 08:58 AM
that clip was funny as fuck when it dropped...."does wayne brady have to slap a bitch?"
lmao

the season 2 DVD has outtakes from that clip...fuckin hilarious how wayne brady throws a buncha random names for PCP...."hulk hogan...supafly jimmy snucka" lol

num2son
10-19-2005, 11:12 AM
ROFL, wayne is a gansta.

Gigy
10-19-2005, 11:28 AM
that clip was funny as fuck when it dropped...."does wayne brady have to slap a bitch?"
lmaolol yeah that was "the" quote!!