PDA

View Full Version : YOOO Ed Lover


SKAMPOE
04-26-2011, 05:21 PM
http://www.twitvid.com/BDWK3

INF
04-26-2011, 05:25 PM
u sending one in ???? rep dat PCP!!!!

SKAMPOE
04-26-2011, 05:36 PM
prolly
dunno yet

INF
04-26-2011, 05:46 PM
JoqDYcCDOTg

dad
04-26-2011, 05:55 PM
Lol That's Lame. What is he gonna do? Get you signed to his "record label"?

SKAMPOE
04-26-2011, 06:27 PM
hahahaha
its for shits n giggles

if n e should send him a video it should be a sick ass diss track towards ed lover

that would be the route i'd take if i was to enter this w.e.w.e

INF
04-26-2011, 06:30 PM
what if ed lover roasted MC's that sent shit in like


"look at this shit ....CMON SUNNNNN"


shit is a set-up from jump ,LOLLLLL.


on the real though Jig should submit something and in the whole shit he should say "CMON SON"



Im sure a LOT of ppl are gonna say "cmon son" in their shit

SKAMPOE
04-27-2011, 07:42 AM
hahahaha that be siiick as prank if it turns out to be a set up lol

in that case then a diss 16 is def the way to go lol

Cutmaster Cliff
05-02-2011, 08:12 AM
Y'all brothas & sistas who rap better jump on this !!!!! GOOD LUCK !