PDA

View Full Version : WHOIGHT FOLKS and PaRENTING


SKAMPOE
05-09-2011, 01:28 PM
lPlVXKz7ZPk

Art Vandelay
05-09-2011, 01:33 PM
that's a sweet cassette player you got in your car, skamp.

MaskedAvenger
05-09-2011, 01:34 PM
ahaha your lucky she didnt rage on you for filming it

cutn' heads
05-09-2011, 01:36 PM
is that a buick century?

INF
05-09-2011, 01:40 PM
say you got the purple tape. If i had cassette in my car I would pay whatever it took to buy two purple tapes.

SKAMPOE
05-09-2011, 01:54 PM
is that a buick century?

Indeed brother cutn
Its my cream puff

I havent got around to installing my sony on this nu ride lol

N no, no purple tapes lol

I have the cassette adapter with the wire that plugs into my ipod lol

BASCO
05-09-2011, 01:58 PM
Indeed brother cutn
Its my cream puff

I havent got around to installing my sony on this nu ride lol

N no, no purple tapes lol

I have the cassette adapter with the wire that plugs into my ipodlol

haha dam. i seen that shit.

drippie k
05-09-2011, 02:01 PM
^^^i'd keep a tape player in my car for that reason..

as far as the white folks parenting, smh...my momma would've been smackin the back of my head at that point like...<SMACK> GET YOUR LITTLE STUPID ASS IN THE CAR!!!

SKAMPOE
05-09-2011, 02:05 PM
That lil devil baby had her genes on beast mode...
Watching that video now makes me think, for all i know dat lil girl was being abducted n we just laughed at the devils doin the abducting
AhahahahHh

check two
05-09-2011, 03:04 PM
I was looking into some cassette tape/cd player combo for my car. Do some of them only fit into specific models of cars?

BASCO
05-09-2011, 03:19 PM
dam can't believe this nigga joined in 02

SKAMPOE
05-09-2011, 05:46 PM
lmao

food for thought
05-09-2011, 06:48 PM
Indeed brother cutn
Its my cream puff

I havent got around to installing my sony on this nu ride lol

N no, no purple tapes lol

I have the cassette adapter with the wire that plugs into my ipod lol

haha dam. i seen that shit.

^^^i'd keep a tape player in my car for that reason..


hahaha i use to do the same shit when i had my Deville

the cd changer was broken so i use to plug in my ipod thrrough the tape adapter

whenever my ipod would die i would buss out the old school cassettes from the center console lol

I had Heist of the Century and Bobby digital in there with some reggae mixtapes lol


my new cadi got a 6 disc changer but i still miss being able to plug up my ipod

food for thought
05-09-2011, 06:50 PM
aahahahahahah skmapoe "yo this is white poeple and parenting"

lmao

food for thought
05-09-2011, 06:55 PM
ahah did you say something about that chicks booty and tape that shit while your girl is sitting right next to you ?

lmao

whitey
05-09-2011, 07:15 PM
smh.

need to get a car that has the direct plug for the ipod.

food for thought
05-09-2011, 07:21 PM
I wouldnt base my decision on which car to buy based on it having an aux lol

I mean it would be nice, but no.

fuck that lol

if i want it that bad i can mod my system easily

Art Vandelay
05-09-2011, 07:25 PM


i didn't know they still made cars without the aux.

food for thought
05-09-2011, 07:29 PM
im sure they dont these days

my car is a 2001

SKAMPOE
05-09-2011, 07:31 PM
hahaha i use to do the same shit when i had my Deville

the cd changer was broken so i use to plug in my ipod thrrough the tape adapter

whenever my ipod would die i would buss out the old school cassettes from the center console lol

I had Heist of the Century and Bobby digital in there with some reggae mixtapes lol


my new cadi got a 6 disc changer but i still miss being able to plug up my ipod
yoo shut the fuck uuppp, thats exactly my fuckin case
thats wut i fuckin do bro, i got ONE KILLA TAPE, a mix tape from whooooooooooooooooooooooAaayyy back, and the rest is my gurls wak tapez lmao

Art Vandelay
05-09-2011, 07:40 PM
getting an ipod without the aux in your car stereo is like buying a blu ray for a black and white tv

SKAMPOE
05-09-2011, 07:57 PM
smh.

need to get a car that has the direct plug for the ipod.
yea i got the sony i installed on my old car in my trunk, i've cancelled like 3 appointments to get it installed, i just havent bothered,
my sony has the aux plug n aayy thing
I wouldnt base my decision on which car to buy based on it having an aux lol

I mean it would be nice, but no.

fuck that lol

if i want it that bad i can mod my system easily
exactly, ijust got this car few months ago, 1995 68,000 original miles engine is suuuper clean
the shit is in mint condition in n out minus the horn buttons on the steering wheel...road rage is a hellova druuug.

but yea nameen , grown man shit...






on a sidenote...

lmao @ all the white people straing away from the ORIGINAL point


as usual

DeeBlock
05-09-2011, 08:33 PM
hahahahahahah

food for thought
05-09-2011, 08:50 PM
getting an ipod without the aux in your car stereo is like buying a blu ray for a black and white tv

i acquired the ipod that i own a long ass time ago and i didnt buy it broski

cutn' heads
05-09-2011, 08:57 PM
i used to have a buick century. lmao. i thought it looked familiar.

3 years ago i bought a used car. it had a tape deck in the dash, no cd player. i drove around for a YEAR bumping the same 5 decent tapes i still had from back in the day. so im riding down the road with my boy and he points out that my radio controls had a button that says "CD". i assumed it was for incase i put a cd player in the car. he asks me to pull over and pop the trunk. i did. he then pointed out the fully functional, factory installed 6 disc cd changer sitting in the trunk of my car.

so stupid.

BASCO
05-09-2011, 09:03 PM
so what u pop the cds in the trunk and do your business at the front? never seen that

cutn' heads
05-09-2011, 09:05 PM
fuck that. its a pain in the ass. if i had an ipod hookup i would have thousands of songs to choose from. i may as well still use the tape deck.

Dokuro
05-09-2011, 09:10 PM
lPlVXKz7ZPk

and you didn't intervene why?

that was clearly abuse

your 4 options


A- be a man; mediate the situation
B- be a beast; crack some heads
C- be a jackass; point and laugh:thumbdwn:
D- be a bitch; ignore
E- be a citizen; call authorities

BASCO
05-09-2011, 09:11 PM
haha remember when we used to dub shit? hahaha i got a whole box in the basement filled with bootlegs.

food for thought
05-09-2011, 09:12 PM
i used to have a buick century. lmao. i thought it looked familiar.

3 years ago i bought a used car. it had a tape deck in the dash, no cd player. i drove around for a YEAR bumping the same 5 decent tapes i still had from back in the day. so im riding down the road with my boy and he points out that my radio controls had a button that says "CD". i assumed it was for incase i put a cd player in the car. he asks me to pull over and pop the trunk. i did. he then pointed out the fully functional, factory installed 6 disc cd changer sitting in the trunk of my car.

so stupid.

ahahah oh man

wtf u didnt look in the trunk? or u didnt know some cars have those?

so what u pop the cds in the trunk and do your business at the front? never seen that

yea, my old deville had the same shit.

6 disc changer in the trunk. shit was broke though hence why i used the tape adapters

Dokuro
05-09-2011, 09:15 PM
my cadi still has an 8track

and i still got my ohio players collection



i need to upgrade

SKAMPOE
05-09-2011, 09:39 PM
i used to have a buick century. lmao. i thought it looked familiar.

3 years ago i bought a used car. it had a tape deck in the dash, no cd player. i drove around for a YEAR bumping the same 5 decent tapes i still had from back in the day. so im riding down the road with my boy and he points out that my radio controls had a button that says "CD". i assumed it was for incase i put a cd player in the car. he asks me to pull over and pop the trunk. i did. he then pointed out the fully functional, factory installed 6 disc cd changer sitting in the trunk of my car.

so stupid.
hahahahahaha thats craaaazy
so what u pop the cds in the trunk and do your business at the front? never seen that
yea thats shits old as fuck n like cutn said is a hassle n might as well use the tapes

SKAMPOE
05-09-2011, 09:45 PM
also, i payed 3 bux for the tape/ipod adapter thingie lol

the raidio is in great shape n the factory speakers too and let me tell u combined with the mp3/4 format on the ipod the sound is the mu fuckin bomb!!!!!

i dont need the trunk rattling from bass these days so the
the smooth sounds and the heavenly ride of the american classic is orgasmic for lack of a better werd..

watch im gon post some videos once it gets hot
gon detail the car real nice and we gon have us our first

WU CORP's ''WHIPS''


we had the wu corp cribs years ago lol


and yes i plan ma summer around wu corp LMAO

SKAMPOE
05-09-2011, 09:50 PM
and you didn't intervene why?

that was clearly abuse

your 4 options


A- be a man; mediate the situation
B- be a beast; crack some heads
C- be a jackass; point and laugh:thumbdwn:
D- be a bitch; ignore
E- be a citizen; call authorities

''ma affairs be internal so we stay policing our selves''
EL-ZKG-SUl8

fuck all that drama

food for thought
05-09-2011, 09:56 PM
also, i payed 3 bux for the tape/ipod adapter thingie lol

the raidio is in great shape n the factory speakers too and let me tell u combined with the mp3/4 format on the ipod the sound is the mu fuckin bomb!!!!!

i dont need the trunk rattling from bass these days so the
the smooth sounds and the heavenly ride of the american classic is orgasmic for lack of a better werd..

watch im gon post some videos once it gets hot
gon detail the car real nice and we gon have us our first

WU CORP's ''WHIPS''


we had the wu corp cribs years ago lol


and yes i plan ma summer around wu corp LMAO



ahahah do that shit!!!

my cadillac is gona shit on everything lol

SKAMPOE
05-09-2011, 10:09 PM
ajajajaa werd werd

Dokuro
05-09-2011, 10:29 PM
''ma affairs be internal so we stay policing our selves''
EL-ZKG-SUl8

fuck all that drama

true but when you wash your laundry out side expect others to see

you have a responsibility as a human to to help those in need

Dokuro
05-09-2011, 10:31 PM
another words the second they did that shit in public it became your personal business and as well as everyone else around

SKAMPOE
05-09-2011, 10:43 PM
who the fuck am i to interveeeene when the whoights r parenting

kids have impressionable minds, i would have done more damage by makin it so the lil girl for ever sees me Skampoe as a hero


in turn makin her 4 evr hate her parents

EAGLE EYE
05-09-2011, 10:46 PM
Must of been a real productive day of filming white ppl and using public restrooms

Dokuro
05-09-2011, 10:49 PM
!! is that a problem


if her parents are bad parents then whats wrong with hating them


and on the hero thing you have the option to crack heads


you always have that option


i usually let my malice show even when i'm doing something "good"

SKAMPOE
05-10-2011, 05:52 AM
Fuck that, i be damned if some random stranger gon tell me how i need to raise my kids...

cutn' heads
05-10-2011, 06:21 AM
ahahah oh man

wtf u didnt look in the trunk? or u didnt know some cars have those?

i had been in that trunk a hundred times. just never noticed.

Dokuro
05-10-2011, 09:16 AM
Fuck that, i be damned if some random stranger gon tell me how i need to raise my kids...

thats when a good head cracking is in order

the fist the first and only universal language

SKAMPOE
05-10-2011, 11:57 AM
Thats that devil gene at play^Smh

LoTec
05-10-2011, 01:13 PM
I couldnt even see anything that the parents did other the dragging the kid along while she screamed. Skamp you said something about hitting her head on a car but I couldnt see it.

Id drag my kid along like that two then they'ed be gettin an ass whuppin when we got home, if they were screamin an shit like that in public. I got my ass whupped when I was a kid and my wife who's more original than you got her ass beat as a kid too.

THE MASON
05-10-2011, 01:23 PM
im not opposed to discipline but proper times, shit if my kid was ever to over react in public, id just leave em stanfing there, looking like a damn fool, spazzin out. then when he followed me home, id smack his little head around.

but thats just me. shit i see worse tho from black or latin parents, at least around here. the columbians are the worst, screamin all in spanish and shit........ i cant understand it but the kid looks petrified lol

its entertaining to say the least

SKAMPOE
05-10-2011, 02:27 PM
ahahahahahahaha that's whut I'm talkin about...

we beat our kids to where they knownot to evr act out like that in public.

that's whut I'm sayin about not intervening n shit..

why whoights choose to not beat they kids when it's well deserved is beyond me...

fuck parents who put kids on time out, wtf is that shit, we nevr got put on time out except when we took time out to pick up our teeth of of the floor lmao werd life

food for thought
05-10-2011, 02:32 PM
word

i knew never to act like that in public or at the house. if he was my kid he would have the fear of god in him with no thought process lol

MaskedAvenger
05-10-2011, 02:34 PM
skamp merked that shit when he said 'white people and parenting' ahahaha

RzaRectum
05-10-2011, 03:29 PM
dam can't believe this nigga joined in 02
You'd think he'd be one of the more respectable members here :lmao:

llBARlllCODEll
05-10-2011, 03:29 PM
edit

BASCO
05-10-2011, 03:38 PM
back in the day my pops used to beat my asss ..... damn until there was this one time he was working me over (idont remember what i did wrong) with a computer wire when he looked at me and had an epiphany or sum shit. after, he was like he'll never beat us kids again and the nigga never touched us again after that nohomo.

so yea idk .. i think its more of a cultural thing thann anything else. its just different methods is all, sum parents use a strap to show their being extra srs while other parents ban you from xbox.

LoTec
05-10-2011, 03:39 PM
ahahahahahahaha that's whut I'm talkin about...

we beat our kids to where they knownot to evr act out like that in public.

that's whut I'm sayin about not intervening n shit..

why whoights choose to not beat they kids when it's well deserved is beyond me...

fuck parents who put kids on time out, wtf is that shit, we nevr got put on time out except when we took time out to pick up our teeth of of the floor lmao werd life

ok haha Im with you, I thought you was talkin shit cuz you thought that draggin the kid or whatever was severe. Im thinkin that aint shit, but ya you're right to many parents let their kids run shit.

I dont just beat mine for anything, but by the time my daughter was 3-4 she new better than to act like that at home let alone in public.

SKAMPOE
05-10-2011, 03:54 PM
we use to get beat with what evr the fuck was at arms reach, shoes- extension cords- switches from a guava tree- broom handles all that shit

they filled us with respect

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-10-2011, 03:57 PM
Yes, Skampoe, your parents obviously did a bang-up job!

SKAMPOE
05-10-2011, 04:05 PM
ur white and u eat string cheese

theres no coming back from that bro

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-10-2011, 04:09 PM
ur white and u eat string cheese

theres no coming back from that bro

you're whiter than i am, you devilish faggot.

I'm almost all cuban and sandperson, son.

Your a whitebread puerto rican pussyfart.

suck my original dick.

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-10-2011, 04:17 PM
haha, it only took skampoe's fat cracker ass 45 seconds to negative rep me.

Why do whoights get so butthurt over the internet?

skampoe's she-motions are very easy to predict.

SKAMPOE
05-10-2011, 04:30 PM
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/No.gif
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/my%20album%20shops/masterdanmuhammad2-1.gif

yea yea
look at u
cookie cutter devil

SKAMPOE
05-10-2011, 04:32 PM
http://i206.photobucket.com/albums/bb165/skampoe/my%20album%20shops/masterdanmuhammad2.jpg

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-10-2011, 04:35 PM
....

I am clearly more ethnic than you, skampoe! even photoshopped and white-washed.

Also, despite the heavy augmentation, I am far more handsome than you.

Have you ever actually looked at yourself?

Are all devils as unaware of self as you are skampoe?

do you want to talk about your feelings over a mayonnaise sandwich and an episode of Frasier while we listen to the know Bon Jovi album, you soulless neanderthal faggot?

SKAMPOE
05-10-2011, 04:40 PM
talk about shemotions hehehe

lmao @ this palefaced devil make excuses for his skin complexion lmao u aint gotta prove shit to me u devil lmao

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-10-2011, 04:47 PM
look at skampoe's brokedowns devilish ass trying to bring me down to his level. That's what devils do...

I am not mad at you, skampoe. you can only behave as devils have always behaved.

Don't be mad at my divine olive skin.

Be mad at the pasty devil in the grimace costume you got in our sig, convusling his t-rex arms while he lisps into the camera.

SKAMPOE
05-10-2011, 06:13 PM
shemotions^^^

Professor Poopsnagle
05-10-2011, 06:22 PM
http://i1236.photobucket.com/albums/ff449/robochrist1/879bb020.gif

check two
05-10-2011, 07:35 PM
You'd think he'd be one of the more respectable members here :lmao:

You got jokes pilgrim. But none of them are ever funny.

Olive Oil Goombah
05-10-2011, 08:38 PM
my tan is much better than skampoes.


also, my car is much newer and has an ipod adapter and leather seats.


also i can easily get into my car and dont have to get new shocks and struts every 4 months...(wouldnt matter anyway, when you have a car that is not 14 years old with 135,000 miles, you have this thing called a warranty...its devil shit you couldnt comprehend.....like credit or perhaps a checking account.)


the bottom line is......


you are the gum on the heel of american culture. annoying enough to bother us a little but a total non threat to the important things we devils appreciate.

Like jobs and attractive women.

SKAMPOE
05-10-2011, 09:05 PM
yet ur im my forum reading my shit in my thread writing about me
trying to get my attention

Olive Oil Goombah
05-10-2011, 09:10 PM
that tactic is useless.

especially when you will repeatedlly make threads pertaining to me when i hurt your feelings.

of course i read your threads, how else would I be able to dog the shit out of you disgusting spice ass?


Some people go to spaceghetto for laughs and to mock things.....


i log on to wu corp gen chat and read your posts.



As far as this thread is concerned, I'd like to stay on topic.


here is one benefit of white parenting as opposed to spic rican parenting.


Our parents take us to the dentist, yours didnt, which is painfully obvious whenever you open your mouth

SKAMPOE
05-10-2011, 09:14 PM
post ur pic...

JGR7lh_me2M

Olive Oil Goombah
05-10-2011, 09:20 PM
i refuse to give a half nake obese man drooling at the computer screen a "pic"

EAGLE EYE
05-10-2011, 09:34 PM
post ur pic...

JGR7lh_me2M
^HAHHAHAHAHA


i refuse to give a half nake obese man drooling at the computer screen a "pic"

c'mon fulfill his fantasy

food for thought
05-10-2011, 09:45 PM
lmao @ skampoe search


nicky,

quit acting like youre not an insecure faggot irl hiding behind annonymity on a site you post on 24/7 making fun of other mens looks

fag.

Olive Oil Goombah
05-10-2011, 09:57 PM
YOU ANTI SEMITIC BASTARD....



how dare you say those mean things to me.


Now I MUST post my pic just to prove my manhood to you.



Be online, tomorrow night at midnight....make a thread, and I will post it.

EAGLE EYE
05-10-2011, 10:45 PM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk8ra1EEQW1qz7lxdo1_500.jpg

SKAMPOE
05-10-2011, 11:10 PM
http://pics.spaceghetto.st/images/prjbqsb5.jpg

RzaRectum
05-10-2011, 11:10 PM
YOU ANTI SEMITIC BASTARD....

How come it's murder when you kill a human, but an omelet when you kill a chicken?

UNCLE RUCKUS
05-11-2011, 11:07 AM
is that that StopnShop on Madison?

Professor Poopsnagle
05-11-2011, 11:34 AM
How come it's murder when you kill a human, but an omelet when you kill a chicken?
Because you don't eat humans. Unless you're like JiggaGenious and like the taste of unborn children.

J-Cee
05-11-2011, 12:20 PM
crackers..

SKAMPOE
05-11-2011, 03:59 PM
is that that StopnShop on Madison?
y yes it is

how do u know


r u from here

:b

SKAMPOE
05-11-2011, 04:01 PM
Because you don't eat humans. Unless you're like JiggaGenious and like the taste of unborn children.
ahahahahahahahah

SKAMPOE
05-11-2011, 08:39 PM
QEDLAgu0yl8&feature=player_embedded#at=20
whoights and parenting

Olive Oil Goombah
05-11-2011, 08:42 PM
you obviously can't have kids on account of your bad sperm.

EAGLE EYE
05-11-2011, 08:43 PM
black parenting?

pU5u8_ZIZrE

check two
05-11-2011, 08:51 PM
I'm not sure if I agree with threadstarter.. considering the amount of UFC style moves that I've seen on their children from fat white hippo girls in the projects.

BASCO
05-11-2011, 08:54 PM
hahaha this nigga will have spent 10 years on wu-corp next year. 10 yearS! ahhaha

BASCO
05-11-2011, 08:55 PM
fuck the NI, check two for vat 2012

check two
05-11-2011, 08:57 PM
hahaha this nigga will have spent 10 years on wu-corp next year. 10 yearS! ahhaha

Actually I was here in 2001, before people registered, so it's already been 10 years. But you already stated that in another thread, miss boring secondary.

EAGLE EYE
05-11-2011, 09:03 PM
hahaha this nigga will have spent 10 years on wu-corp next year. 10 yearS! ahhaha


it gets better with age.. like cheese, whiskey and my dick boo.

SKAMPOE
05-11-2011, 09:06 PM
nHjg3NgUvBw&feature=related

BASCO
05-11-2011, 09:06 PM
Actually I was here in 2001, before people registered, so it's already been 10 years. But you already stated that in another thread, miss boring secondary.


http://i54.tinypic.com/2ufao9g.gif aaaaaaaaaaaaaaahhh powerfail nigga.

check two
05-11-2011, 09:09 PM
^^
You gotta repost that IDI_AMIN

BASCO
05-11-2011, 09:10 PM
^^
You gotta repost that IDI_AMIN

http://wutang-corp.com/forum/customavatars/avatar75_6.gif

check two
05-13-2011, 02:12 PM
_0_DBbd4qVI