PDA

View Full Version : Can you please add the following flick to my sig gentlemen?


L~>1<~NKS
05-14-2011, 11:21 PM
qQYp3FPHcyU


Please keep the current text below vid

thx

food for thought
05-14-2011, 11:34 PM
lol u fucking inbred

netscape check two
05-15-2011, 01:03 AM
links, you a hairy meatball

food for thought
05-15-2011, 01:07 AM
http://www.chicotown.com/pics/bush-internets.jpg

L~>1<~NKS
05-15-2011, 11:12 PM
ctfu!

I am a White Indian with Sativa Green Eyes, and, heterosexually, I have dark body parts that receive NO sun.

A Super Cuban; the original Nordic Spanish Asiatic Inbred vision of the gods.

flick fixed mawds - u may proceed with the master edit.

thx again.

Dokuro
05-16-2011, 08:31 AM
dude are you fuckin serious you have to ask the modes that

you can do it your self dumb ass


i'm sorry maybe you just don't know how watch closely shit stain


in your sig edit area click this http://www.wutang-corp.com/tomb/pix/youtube.gif



and in between the brackets add this

wOBtcwUXQSE

wOBtcwUXQSE



then

http://www.tatteredcoat.com/images/rove-sit-n-spin.jpg

learn some fucking self reliance and stop looking at those in charge for help you fuckin cheeseburger




oh yeah nice beat

L~>1<~NKS
05-16-2011, 11:41 AM
dude are you fuckin serious you have to ask the modes that

you can do it your self dumb ass


i'm sorry maybe you just don't know how watch closely shit stain


in your sig edit area click this http://www.wutang-corp.com/tomb/pix/youtube.gif



and in between the brackets add this

wOBtcwUXQSE

wOBtcwUXQSE



then

http://www.tatteredcoat.com/images/rove-sit-n-spin.jpg

learn some fucking self reliance and stop looking at those in charge for help you fuckin cheeseburger




oh yeah nice beat


cool

Look kids...

i wouldn't be askin' this if it WORKED, the first time I tried it out.

Mawds - can you please expand my signature:

All I'm doing is:

wOBtcwUXQSE
\\\ Some [REAL] serious shit is going down... no theories, no debate - With the [Daze] we get through the maze, through the [Haze] we get with the [Straynje] ///-L1NKO DAZE

then I get:

e following errors occurred with your submission:

Your signature cannot be longer than 1000 characters including BB code markup.

Dokuro
05-16-2011, 01:03 PM
then shorten the BB code i don't know maybe buy um removing the rainbow

one color + the vid should be fine

or you could always make the wording into a picture

its not hard open paint shop then do the do then add to your gallery on the corp

Dokuro
05-16-2011, 01:22 PM
here if you want it exact or add pretties then do it your damn self
http://wutang-corp.com/forum/picture.php?albumid=124&pictureid=795


take it soon i will delete it from my album so save it to yours

Dr. Simon Hurt
05-16-2011, 01:24 PM
this is why no one takes the YAM people/ reptile cum guzzlers seriously.

fucktard artard fuck.

Dokuro
05-16-2011, 01:47 PM
agreed


that coming from me what is this world coming to when i'm the one on the serious end

i'm the fuckin god of madness

L~>1<~NKS
05-17-2011, 07:19 PM
...you fuckheads need to know your place. wtf? really?? behind a monitor and this ain't even gen chat or are ya'll posin'?

ctfu

u fools probably smell better then the log shit i dump.

this thread's for the mods.

Stay humble or get ghost.

netscape check two
05-17-2011, 08:04 PM
Check the list greaseball

http://www.wutang-corp.com/forum/showgroups.php

food for thought
05-17-2011, 09:29 PM
http://www.ls1tech.com/forums/attachments/racers-lounge/282323d1299078289-my-new-facebook-dear-diary-today-op-faggot.jpg

Shiz36
05-17-2011, 09:45 PM
ctfu

ctfu!

Coalition for a Tobacco-Free Utah?
http://www.ctfu.org/


Seriously, if you can't figure out how to put a video in your signature then clearly the internet is bigger than you. You should walk away from you computer immediately.

L~>1<~NKS
05-17-2011, 10:14 PM
ctfu

c.rackin t.he f.uck u.p

Level up

/ thread - i figured it out

http://i876.photobucket.com/albums/ab329/L1NKS/middle-finger-of-apocalypse.jpg

netscape check two
05-17-2011, 10:26 PM
I thought ctfu is usually used on facebook by fat white girls from the projects?