PDA

View Full Version : Yo Crack Maximott


OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-21-2005, 10:44 PM
im going to brownsville tomorow, so PM me or post where you going to be at tomorow for i can go there, lets see if you can back up your shit. ill check for the PM or post tomorow on my aunt's/uncle's computer over in flatbush.nigga, dont bitch out now, give me them roundz.

Koolish
10-21-2005, 10:46 PM
ohhhh shiiiiit.
________
Babe college (http://www.fucktube.com/categories/178/college/videos/1)

Sicka than aidZ
10-21-2005, 11:00 PM
haahahahaahaha,....pistol whip him for me OB4PRL

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-21-2005, 11:17 PM
haahahahaahaha,....pistol whip him for me OB4PRL
lol,iight yo, no doubt.

crackmaximott
10-22-2005, 03:07 AM
spic crack maximott dun gonsa be on the block where dat boy crackmaximott dun always be at nigga slangin that crack.nigga who is u nigga who is u thinkin u's can just walk through crackmaximotts hood nigga. shhhhhhhhhiiiiiiiiieeeeeeeeeeettttttttttt spic u's gonsa get capped nigga. nigga come to brownsville and ask bout dat boy crackmaximott nigga. nigga u 's gonsa be in a bodybag spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttt tttttcrack maximott dun bodied spics already nigga u's think maximott dun gonsa have a problem capped u's spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeettttttttttttt maximott dun gonsa get one of dem boys dat be on da block to dun videotape maximott capped u nigga. bitch nigga. u's bitches

crass
10-22-2005, 03:10 AM
^^^^^ Lmao Lmao!

PolitiC
10-22-2005, 06:07 AM
spic crack maximott dun gonsa be on the block where dat boy crackmaximott dun always be at nigga slangin that crack.nigga who is u nigga who is u thinkin u's can just walk through crackmaximotts hood nigga. shhhhhhhhhiiiiiiiiieeeeeeeeeeettttttttttt spic u's gonsa get capped nigga. nigga come to brownsville and ask bout dat boy crackmaximott nigga. nigga u 's gonsa be in a bodybag spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttt tttttcrack maximott dun bodied spics already nigga u's think maximott dun gonsa have a problem capped u's spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeettttttttttttt maximott dun gonsa get one of dem boys dat be on da block to dun videotape maximott capped u nigga. bitch nigga. u's bitches words from an man who is about to get knocked the fuck out

Reggie_Noble
10-22-2005, 08:31 AM
Maximott will slap any bitches asking for dat crackmaximott

TeknicelStylez
10-22-2005, 09:11 AM
spic crack maximott dun gonsa be on the block where dat boy crackmaximott dun always be at nigga slangin that crack.nigga who is u nigga who is u thinkin u's can just walk through crackmaximotts hood nigga. shhhhhhhhhiiiiiiiiieeeeeeeeeeettttttttttt spic u's gonsa get capped nigga. nigga come to brownsville and ask bout dat boy crackmaximott nigga. nigga u 's gonsa be in a bodybag spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttt tttttcrack maximott dun bodied spics already nigga u's think maximott dun gonsa have a problem capped u's spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeettttttttttttt maximott dun gonsa get one of dem boys dat be on da block to dun videotape maximott capped u nigga. bitch nigga. u's bitchesI'm sayin what block you be on nigga.

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 09:52 AM
spic crack maximott dun gonsa be on the block where dat boy crackmaximott dun always be at nigga slangin that crack.nigga who is u nigga who is u thinkin u's can just walk through crackmaximotts hood nigga. shhhhhhhhhiiiiiiiiieeeeeeeeeeettttttttttt spic u's gonsa get capped nigga. nigga come to brownsville and ask bout dat boy crackmaximott nigga. nigga u 's gonsa be in a bodybag spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeettttttttttttt tttttcrack maximott dun bodied spics already nigga u's think maximott dun gonsa have a problem capped u's spic. shhhhhhhhiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeettttttttttttt maximott dun gonsa get one of dem boys dat be on da block to dun videotape maximott capped u nigga. bitch nigga. u's bitches
nigga, wtf? that didnt tell me shit, except that you all talk, and you added mad "shhhhhhhhhiiiiiiiiieeeeeeeeeeettttttttttt"'s than usual,so you sound scared, and nigga ill go there rollin deep with some real hood niggaz, og's, so whats good? what address you going to be at? and what time? because im already in flatbush,so whats good son? you scared? nigga you gangsta, cant say what street you going yo be at?

TeknicelStylez
10-22-2005, 10:26 AM
LOL maximotts like, "shieeeeeeeeeeeet teh spic dun figguhed meh out"

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 10:33 AM
LOL maximotts like, "shieeeeeeeeeeeet teh spic dun figguhed meh out"
hell yea this niggaz shittin bricks now, he was thinkin i would never go over there, so he ran his mouth, now that im going there hes fuckin pet. he here callin up all his boiz like "damn yo, this fuckin spic going to come through, get everybody and tell them to come to the crib, and bring a extra pair of pants, because i just shitted myself", i guess thats why he said "ssssssssshhhhhhhhiiiieeettt" so much,lol.

crackmaximott
10-22-2005, 10:41 AM
spic crack maximott dun told u nigga he be posted up on maximotts block nigga slangin that crack nigga. nigga roll wif ur homies thru brownsville nigga dey all be leavin in bodybags nigga. nigga where yo aunt and uncle live nigga. give me the address nigga. let dat boy crack maximott visit you nigga. nigga if u come thru brownsville nigga u dun find dat boy maximott nigga dat boy maximott finds u's spic. nigga yo soft homos prully aint even in brownsville nigga u's prully styll be in pussy town spic. nigga just come through the hood n ask bout dat boy maximott nigga maximotts homeys dat be from rikers dun capped u nigga. soft homo dun try call out dat boy maximott nigga in maximotts hood nigga. nigga maximotts a cot damn murderer and crack dealer nigga u's think dat boy maximott dun got a problem capped u's spic. u's bitches

Chief 'Broom
10-22-2005, 10:46 AM
he ain't gonna give you no address

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 10:53 AM
spic crack maximott dun told u nigga he be posted up on maximotts block nigga slangin that crack nigga. nigga roll wif ur homies thru brownsville nigga dey all be leavin in bodybags nigga. nigga where yo aunt and uncle live nigga. give me the address nigga. let dat boy crack maximott visit you nigga. nigga if u come thru brownsville nigga u dun find dat boy maximott nigga dat boy maximott finds u's spic. nigga yo soft homos prully aint even in brownsville nigga u's prully styll be in pussy town spic. nigga just come through the hood n ask bout dat boy maximott nigga maximotts homeys dat be from rikers dun capped u nigga. soft homo dun try call out dat boy maximott nigga in maximotts hood nigga. nigga maximotts a cot damn murderer and crack dealer nigga u's think dat boy maximott dun got a problem capped u's spic. u's bitches
wtf is your real name? is it terrance? i remember that fuckin thread that mixtape mutt did, and you hit him up on AIM, and you say you really live in deleware and your real name is terrance daniels,and your really white,lmao, let met get that thread and put it up, i need some comic relif.

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 10:54 AM
and i want a street name, you here sayin brownsville,b specific (if you know what that word meanz)

Chief 'Broom
10-22-2005, 10:57 AM
wtf is your real name? is it terrance? i remember that fuckin thread that mixtape mutt did, and you hit him up on AIM, and you say you really live in deleware and your real name is terrance daniels,and your really white,lmao, let met get that thread and put it up, i need some comic relif.that sounds about right

Chief 'Broom
10-22-2005, 10:58 AM
he don't even know no streets in brownsville ha ha

crackmaximott
10-22-2005, 10:59 AM
nigga tell dat boy maximott ur aunt and uncles address nigga. spic shut the fuck up dat boy maximott dun even no wat aim is nigga so how maximott talk on it nigga. soft homo. u's bitches

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 11:04 AM
nigga tell dat boy maximott ur aunt and uncles address nigga. spic shut the fuck up dat boy maximott dun even no wat aim is nigga so how maximott talk on it nigga. soft homo. u's bitches
you dont know what AIM is because your stupid. you cant even read or write, you have to have one of uneducated homeboys type for you and tell them what to type and he reads the posts for you.but nah im not you, so i aint going to talk shit over the computer, when i see (if you dont bitch out), ill tell you right in your face,because i aint no pussy and i can back my shit up.

but anyways, heres the thread of maximott with no life,tryin to impersonate rza. look at the end, he admits his real name and where he lives.

http://www.wutangcorp.com/showthread.php?t=8260

SurreaL
10-22-2005, 11:06 AM
Mother fucker, get an education, sheeeet. Sound like a fucking tard when you try to type gangster you faggot.

Johnny Dust
10-22-2005, 11:22 AM
hell yea this niggaz shittin bricks now, he was thinkin i would never go over there, so he ran his mouth, now that im going there hes fuckin pet. he here callin up all his boiz like "damn yo, this fuckin spic going to come through, get everybody and tell them to come to the crib, and bring a extra pair of pants, because i just shitted myself", i guess thats why he said "ssssssssshhhhhhhhiiiieeettt" so much,lol.
LMFAO!

Protection
10-22-2005, 01:16 PM
RZA RulerZigZag: im not really rza
RZA RulerZigZag: im a caucasian guy from deleware
RZA RulerZigZag: my name is preston daniels
RZA RulerZigZag: i wish i can be like rza
RZA RulerZigZag: i idolize him and dress like him
RZA RulerZigZag: and walk like him
RZA RulerZigZag: and eat like him Pathetic... :no:

crass
10-22-2005, 04:31 PM
it blows my mind that people don't realize this guy is just a joke....

Kriszy Substance
10-22-2005, 04:40 PM
I cant decide if I should feel bad for crackmaximott or think he's pulling a joke.

He types like he has no education but yet he can use a computer and all that shit... are you really that poorly spoken in real life CrackMax? And if you deal crack or kill people or whatever it is that thugs like you do...then you are for sure an ignorant and selfish fuck.

But ha ha!! I remember reading that thread when Mixtape was being hit up by that guy acting like RZA...that shit was funny! But I still think it must be a joke.

Lots of Love

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 05:42 PM
damn this kid still hasnt stated his address,what a bitch,all this talk about come to brownsville and shit, and then when im really going to go, he dont want to tell me where in the hood he going to be atm thats some pussy shit, max, im going to give you until 9pm, to tell me, or your "offically" going to be a bitch.

ColombianMami
10-22-2005, 05:53 PM
"shieeeeeeet" :lmao:

Ghost In The 'Lac
10-22-2005, 06:11 PM
find b danze. see if he know maximott, lmao, yea right, this guys a joke

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 08:13 PM
Its Offical!!! Maximott Is A Bitch!!! Pussy Ass Nigga, Telling Me To Go Brownsville, I Go And Your Nowhere To Be Found Or Tell Me Where You Going To Be At, You Backed Down,1

Create
10-22-2005, 08:31 PM
hahah !!! ^

Cheech Da WildKard
10-22-2005, 08:44 PM
I can't believe you takin' it so serious ...dude prolly never seen Brownsville ..he'll be a 14 year old kid windin' you up

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-22-2005, 09:22 PM
I can't believe you takin' it so serious ...dude prolly never seen Brownsville ..he'll be a 14 year old kid windin' you up
nah yo, it aint that, i want to fuckin make em feel stupid, and make him shut up for once, and when i say something i go with it, i aint a bitch, when i say something, its gon happen,nah mean? but i know what your trying to say.

Bloo
10-23-2005, 08:52 AM
Aww come on man, ya'll know that boy crack maximott harder than a teeth and toenail sandwich on month old bread. He be constantly shootin niggaz and slangin that crack to get his money. He probably shootin niggaz as we speak...

Ok, I'm just playin, we should all know he's just a joke by now :)

Chief 'Broom
10-23-2005, 10:55 AM
it blows my mind that people don't realize this guy is just a joke....^^

crackmaximott
10-23-2005, 03:50 PM
nigga how come u's aint say yo homo aunt n uncles address nigga. nigga maximott dun told yo homos to come to brownsville and dat boy crack maximott dun capped u nigga. nigga maximott was on the block at thatford avenue nigga maximotts block nigga. nigga u aint come to brownsville nigga dat boy crack maximott woulda heard they be a bitch spic in maximotts hood nigga. nigga u's a bitch nigga. nigga maximott dun be slangin that crack on thatford while u's be raped by yo homo aunt n uncle nigga.nigga u's wasnt even in brownsville nigga u's was in pussy town nigga. homo spic.u's bitches

OnlyBuilt4PuertoRicanLinx
10-23-2005, 04:21 PM
nigga how come u's aint say yo homo aunt n uncles address nigga. nigga maximott dun told yo homos to come to brownsville and dat boy crack maximott dun capped u nigga. nigga maximott was on the block at thatford avenue nigga maximotts block nigga. nigga u aint come to brownsville nigga dat boy crack maximott woulda heard they be a bitch spic in maximotts hood nigga. nigga u's a bitch nigga. nigga maximott dun be slangin that crack on thatford while u's be raped by yo homo aunt n uncle nigga.nigga u's wasnt even in brownsville nigga u's was in pussy town nigga. homo spic.u's bitches
lol, nigga now you say it, you clown, you pussy,just give it up, ill go through there this saturday,iight?

SHRAP
10-23-2005, 05:22 PM
of course maximotts a gimmick

Sicka than aidZ
10-24-2005, 02:24 AM
lmao