PDA

View Full Version : Yep I did it, Black and Yello remix


White_Mouse
06-05-2011, 07:08 PM
about McDonalds
Beef&Cheddder@
http://soundcloud.com/mousetheprodigy/beef-cheddder

pRoTeChTyAnEcK
06-05-2011, 07:48 PM
Why Mouse??? lol...shit is mad funny, but I hate this beat so much. hahaha.

u don't have to answer. I'm slightly drunk.

Caper
06-05-2011, 10:23 PM
lol mouse you one funny azz mofo lol still good though

White_Mouse
06-06-2011, 05:16 PM
I did it just for fun, the beat's a joke so why not make the song one

pRoTeChTyAnEcK
06-06-2011, 06:21 PM
I did it just for fun, the beat's a joke so why not make the song one

no need to explain. I was just foolin cause I hear ppl do their own rendition of that song all the time.

THE MASON
06-06-2011, 07:03 PM
LMAO!!!

fuckin classic right here. its like Mouse just got drunk and did a munchies run to McDs.

"we in the drive thru, ya we on foot" HAAHAHAHAHA

White_Mouse
06-07-2011, 05:17 PM
LMAO!!!

fuckin classic right here. its like Mouse just got drunk and did a munchies run to McDs.



yep

SKAMPOE
06-07-2011, 06:11 PM
ionno y people dont like this beat
this shit is nasty

i just hate the dude rappin on it, wiz laQueefa?

but mouse

rocked it nicely on sum comedic shit

if we was to rock this we'd come from another angle, on sum haard shit

PLUS THIS SHITS AN ANTHEM TO THE ALKQN

White_Mouse
06-08-2011, 06:53 PM
^ word I'd like to hear that man, cuz I still don't think this beat is hard, but it'd be ill to hear it flipped like that

ERN-DAWGY
06-11-2011, 05:20 PM
LOL MOUSE shit is funny...one of my boys did a remix to this too he did it for a football team black and orange cheeky check it

http://www.youtube.com/watch?v=lV56iwXOnYo

H.Notik
06-11-2011, 05:26 PM
Ha

good change of pace for you.

White_Mouse
06-13-2011, 06:51 PM
LOL MOUSE shit is funny...one of my boys did a remix to this too he did it for a football team black and orange cheeky check it

http://www.youtube.com/watch?v=lV56iwXOnYo

that shit is ill, I barely know shit about football but shit goes hard, thanks for the feed everyone