PDA

View Full Version : fucking moths everywhere bro


food for thought
06-07-2011, 10:50 PM
the fuck is going on?

there are fucking all kinds of moths flying around. ive been killing an average of 3 moths that somehow get into my apt for the past two weeks or something

I went to a universtiy building yesterday and one section of the building literally had a trail of dead moths on both sides of the hallway by the walls, going all the way down the halls and around the corner

some where flapping wings in sincere desperation like blunt head paco when he smokes plastic to avoid using rolling papers.

what the science bro?

beautifulrock
06-07-2011, 10:55 PM
I've noticed this too.

Dokuro
06-07-2011, 11:16 PM
but moths are cute how could you kill them
with there buggy eyes and there cute antennae and fuzzy witle legs

i don't see how any one can kill them
your a stronger man then I

Dokuro
06-07-2011, 11:22 PM
it just its the only insects i like

http://3.bp.blogspot.com/_Lpq4nbO45m0/TMDwgg_GINI/AAAAAAAAADc/H62OqdhTfcw/s1600/moth.jpg

BASCO
06-07-2011, 11:33 PM
damn... I can't stand this Louis cat ..

BASCO
06-07-2011, 11:35 PM
He should be given a month's break at least

EAGLE EYE
06-07-2011, 11:36 PM
He should be given a moth's break at least

RzaRectum
06-07-2011, 11:53 PM
Don't kill them.. Now you have access to all those moth balls.. :=)

Dokuro
06-08-2011, 12:02 AM
i don't care what you fuckes think of me but you must respect the cuteness that is the moth

http://wildwildthings.files.wordpress.com/2010/09/elephant-hawk-moth.jpg

check two
06-08-2011, 03:38 AM
http://ok-cleek.com/images/mothman.jpg

Dokuro
06-08-2011, 03:47 AM
oh yeah

well take this

http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/329/7/c/mothra_flapping_animation_by_godzillafan1997-d33l6em.gif

not even Godzilla can beat me now

Mumm Ra
06-08-2011, 08:00 AM
funny this is brought up, i came home the other day and there was a raging mothra flying around in my half full drinking water jug with the cap on
like wtf

Dokuro
06-08-2011, 08:12 AM
that why there cute how there hell do they get in those places

APOLLO STASH
06-08-2011, 08:55 AM
some where flapping wings in sincere desperation like blunt head paco when he smokes plastic to avoid using rolling papers.


you think about me in your threads how cute ;)

i never smoked plastic before just asked how harmful it was cuz i was ABOUT to

aren't you supposed to be like a non-ignorant or some shit? lol

faggit

Frank Sobotka
06-08-2011, 09:08 AM
Don't know about moths but yesterday I suddenly noticed I had like 20 mosquito (or whatever you call them in jesusland) bites all over my body.

food for thought
06-08-2011, 09:22 AM
you think about me in your threads how cute ;)

i never smoked plastic before just asked how harmful it was cuz i was ABOUT to

aren't you supposed to be like a non-ignorant or some shit? lol

faggit

lol

lighten the fuck up bro.

sheesh.

APOLLO STASH
06-08-2011, 10:10 AM
thought i was serious? rofl nop. hence the " ;) " and " lol"

and you made me think of a new banner to use

APOLLO STASH
06-08-2011, 10:13 AM
and you got a little serious in my "smoking foil and plasitc" thread bruh

IrOnMaN
06-08-2011, 10:52 AM
Moths are harmless but I always kill them. It's a bad habit that I should break.

Food, do you leave your window open at night?

beautifulrock
06-08-2011, 10:55 AM
Moths eat your clothes, how is that harmless?

cutn' heads
06-08-2011, 10:56 AM
i used to have bearded dragon but i was too cheap and lazy to buy him crickets. so i would capture moths and put then in his aquarium and watch him jump up and eat them.

sadly, he never grew because i neglected him and i set him free to die in the wild. i like to think that he grew strong and terrorized the neighborhood children. but in the back of mind i know the truth.

ShaDynasty
06-08-2011, 10:56 AM
We had flies last week. Maggots were rising up from the carpet. I hated it. That stuff makes me fell nauseous. I put my sisters books on them and stomped on the book. Insects are annoying as fuck.

Why is Paco saying faggit instead of faggot. Is it like Nigga instead of Nigger? Are you trying to own the word so your people can use it as a term of endearment?

beautifulrock
06-08-2011, 11:00 AM
Maybe he wants to run for political office one day and is afraid of being pinned as a homophobe.

BASCO
06-08-2011, 11:01 AM
as long as their not suckin you dry and infecting you with malaria, i say let them be ...

APOLLO STASH
06-08-2011, 11:10 AM
We had flies last week. Maggots were rising up from the carpet. I hated it. That stuff makes me fell nauseous. I put my sisters books on them and stomped on the book. Insects are annoying as fuck.

Why is Paco saying faggit instead of faggot. Is it like Nigga instead of Nigger? Are you trying to own the word so your people can use it as a term of endearment?

why would you ruin the poor girls books..the bitch gives you good head, no?

Maybe he wants to run for political office one day and is afraid of being pinned as a homophobe.

wut


ask food for thought about the word "faggit" he used it before i did and so does like everyone on wu-corp, faggit
actually i started using it yesterday cuz food for thought said it, so i said it back at him

IrOnMaN
06-08-2011, 11:18 AM
Moths eat your clothes, how is that harmless?


I knew that, Brock. I never had my clothes eaten by moths and that's because I'm always aware if a moths. They're so easy to spot.

check two
06-08-2011, 12:24 PM
They only eat old women's sweaters.

food for thought
06-08-2011, 04:24 PM
Moths are harmless but I always kill them. It's a bad habit that I should break.

Food, do you leave your window open at night?

nah my windows stay shut and i have screens on all of them anyway

i killed like three more last night after i made this thread

EAGLE EYE
06-08-2011, 09:03 PM
haha i just saw like 3 giant ones when i got off an elevator -leaving work. which of the 'seven retarded ass seals' is moth attack? rapture must be on the horizon (again)




http://xfinitytv.comcast.net/blogs/files/2010/12/roger-ebert.jpg

EAGLE EYE
06-08-2011, 09:04 PM
Moths eat your clothes, how is that harmless?


brock eat your hot pockets, how is that harmless?

Olive Oil Goombah
06-08-2011, 09:08 PM
i havent noticed any increase in moth activity.

EAGLE EYE
06-08-2011, 09:16 PM
im just wondering where i can 'get in on some of these moth activities'

JASPER
06-08-2011, 09:27 PM
I use to have moths in my closet. Ate though my clothes like a mother. Felt like wearing nothing at all.

EAGLE EYE
06-08-2011, 09:35 PM
deep^





http://i54.tinypic.com/zxv8gp.png

JASPER
06-08-2011, 09:42 PM
http://cdn.maxim.com/14501-15000/14960_sidekicks_dont_getcredit_arthur.jpg