PDA

View Full Version : I make the I'm right outside your window at 4am jams


INF
06-25-2011, 06:24 PM
http://soundcloud.com/thejesus42almighty/33-sealed-tombs-thrice-mix-mp3

JIGSAW45
06-25-2011, 08:10 PM
Sounds like castlevania lol...i dig it a little.

THE MASON
06-26-2011, 06:04 PM
i dig this shit, would make a fat interlude or something.

dope speech in there, hard to hear it tho. was it Winston Churchill? dude spoke with a similar cadence as him.

when all the extra percussion comes in shit goes off, like the shakers and the crash. really makes the beat complete imo.

good shit INF, def on some WHOS THAT PEEPIN IN MY WINDOW, BLAOW NOBODY NOBODY NOOOOOWWWW type shit

THE MASON
06-26-2011, 06:05 PM
this got me inspired to make a new joint tonight tho

big ups for that fam

INF
06-26-2011, 07:15 PM
thanks! thats cool that it inspired you. The inaudible speaker at the beginning and end is Aleister Crowley.

Caper
06-27-2011, 11:25 AM
sounds like a NES Game soundtrack lol

Boss_Digger
06-27-2011, 02:35 PM
i like the obscure precussion on this shit, the bass i think caught my ear the most tho, shit was semi funky yet dark. I much prefered the beat when the vocal sample dropped out tho it sounded more together but maybe thats just me, props man keep that experimental shit going

llBARlllCODEll
06-27-2011, 02:40 PM
sounds like a NES Game soundtrack lol

it did sound like an old NES game. shit was dope tho.

INF
06-27-2011, 08:58 PM
thanks yall

Caper
06-27-2011, 10:50 PM
hell yeah its dope

H.Notik
06-30-2011, 05:04 PM
the bass has alot of swing to it...nice melody overall.

KSTVRLSN
06-30-2011, 05:39 PM
Yep, as i wrote earlier in another topic, Im not really a fan of 8bit sounds but this was nice, but i really liked the drums and bass alot !
That's were you got me on this one !

INF
06-30-2011, 06:05 PM
thanks again!


yeah this 8bit sound that I conjured up came from me playing syth vts's. I didn't use any samples for this , I played it all out. Only thing thats looped is the drums that I played as well.

back in the day I could have made some money making video game music tho for real , hahaha snes days an shit.



1