PDA

View Full Version : Weirdo sessions pt.2 (jammin and spamin)


INF
07-15-2011, 10:28 PM
JLkD1h3LFMM

http://soundcloud.com/thejesus42almighty/bless-you-mp3




Just me and the keys , the only sample is dude talking

BLACK BART SIMPSON
07-16-2011, 06:59 AM
this shit is dope as fuck are these snippets of differant beats ? your style keeps evolving into itself if you know what i mean...? like your getting better at your own style and expanding on it and each new beat it sounds like its done even a little more right... i would describe your shit as like a cross between twelve jewelz and beatjitsu and then a splash of some tyler the creator/neptunes lol...

that last beat was dope all of them were ill but i really enjoyed the last gotta go grab my head phones and give it another spin...

+rep

noisebeat
07-16-2011, 12:03 PM
The second part of the beat (near 2 min) is crazy man, and i think you too ^^
Good job !

INF
07-18-2011, 01:45 PM
killbot has been banned???? wtf?


Thanks for the support yall! yeah this was just 3 lil ideas that I came up with that day , like ...my lil warm ups I do in the morning an shit ... this is the type of stuff I do when I'm not doing the album or misc Guest songs or whatever



thanks again for peepin

SKAMPOE
07-18-2011, 05:07 PM
dope