PDA

View Full Version : so heads in hip hop gonna start wearing women 's leggings like Lil Wayne now?


True Father Allah
09-01-2011, 07:25 AM
you know how heads like to follow folks and many people swear like Niki Minaj said on the VMAs that Lil Wayne is the greatest rapper alive. smh

http://www.thisis50.com/profiles/blogs/clothing-company-confirms-lil-wayne-was-wearing-women-s-jeggings

Protect ya Neck!
09-01-2011, 07:40 AM
its terrible. this is what happens when one has no knowledge of self :(

Frank Sobotka
09-01-2011, 07:55 AM
who fucking cares...

Edgar Erebus
09-01-2011, 08:08 AM
Scenefaggotry in hip hop.

8
09-01-2011, 11:31 AM
LMFAO gay rappers, that's what's poppin' right now.

Mr. R&B
09-01-2011, 01:25 PM
Is this really a surprise to anybody?

He's been undergoing a gender transformation for a couple years now.

Within 3-5 years, he'll be a full-blown post op tranny.

check two
09-01-2011, 02:16 PM
If a rapper has a flat brim hat on, I wouldn't put it past him to have leggings on either

8
09-01-2011, 02:17 PM
^^lmfao

diggy
09-01-2011, 02:24 PM
http://www-hollywoodlife-com.vimg.net/wp-content/uploads/2011/08/083111_wayne_123024545110831134417.jpg

check two
09-01-2011, 02:29 PM
lol @ sagging tight pants. No wonder so many dudes are resorting to rape after constant rejection

diggy
09-01-2011, 02:34 PM
hahahahahahha

diggy
09-01-2011, 02:35 PM
Look at his shoes!!!!

hahahahahahahahahahaha

kingwu
09-01-2011, 03:06 PM
this nigga has crazy money

drippie k
09-01-2011, 04:27 PM
yeah, ask him if he care what you guys or anybody thinks..he's still made more money than you that night than you would in your lifetime

props to him for not givin a fuck...don't be mad cuz you can't pull off wearin womens pants n still be considered one of the best rappers alive

Miliato
09-01-2011, 05:26 PM
how is he considered one of the greatest rappers alive? record sales? buzz? cause he's really not good when it comes to rapping. he's not hip hop to me. i wouldnt care if he was considered pop.

Frank Sobotka
09-01-2011, 05:35 PM
how is he considered one of the greatest rappers alive? record sales? buzz? cause he's really not good when it comes to rapping. he's not hip hop to me. i wouldnt care if he was considered pop.Maybe the greatest in that southern genre that has different definitions of rapping than we do?

main_man
09-01-2011, 05:39 PM
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110614083423/boondocks/images/c/c6/Pearls.JPG

the influence of gangstalicious is very real in hip hop today.

check two
09-01-2011, 05:45 PM
yeah, ask him if he care what you guys or anybody thinks..he's still made more money than you that night than you would in your lifetime

props to him for not givin a fuck...don't be mad cuz you can't pull off wearin womens pants n still be considered one of the best rappers alive

^^
http://i25.servimg.com/u/f25/15/25/85/65/14346.jpg

Mr. R&B
09-01-2011, 05:49 PM
Hahahahahahahahahahahaahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa!

True Father Allah
09-01-2011, 10:28 PM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqph9c9wSh1qkpt12o1_500.jpg

EAGLE EYE
09-02-2011, 01:43 AM
Hahaha he stole Ronald's shoes and thinks dressing like a member of POISON is some how 'original'

8
09-02-2011, 03:21 AM
^^
http://i25.servimg.com/u/f25/15/25/85/65/14346.jpg
lol

True Father Allah
09-02-2011, 01:00 PM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqph9c9wSh1qkpt12o1_500.jpg

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lqo7oaeaoP1qck7jvo1_500.jpg

oDoUoSoKo
09-02-2011, 02:16 PM
eloels

food for thought
09-02-2011, 03:38 PM
lmao

thats swaggerific bro.

also lmao @ the articles title

ShaDynasty
09-02-2011, 09:14 PM
If a rapper has a flat brim hat on, I wouldn't put it past him to have leggings on either

Don't like 90% of rappers wear flat brim caps?

word to ikke who cares.

Wayne is dope, if you don't like his music fine but his dress sense is irrelevant. Why are y'all so threatened. All of us have tried their girls panties on at some point.

EAGLE EYE
09-02-2011, 09:27 PM
Wayne is ruining black people's credibility of being the 'innovators and leaders in fashion & pop culture trends'.

You must remove him from power before us devils become 'cool' again. We have been waiting thousands of years for this opprtunity

Like those vampire-fags in Blade

diggy
09-02-2011, 10:10 PM
HYea2U5LHdA&feature=related

Twiztid-Wutang
09-03-2011, 12:16 AM
how is he considered one of the greatest rappers alive? record sales? buzz? cause he's really not good when it comes to rapping. he's not hip hop to me. i wouldnt care if he was considered pop.

Agreed

main_man
09-03-2011, 09:18 AM
Wayne is ruining black people's credibility of being the 'innovators and leaders in fashion & pop culture trends'.

You must remove him from power before us devils become 'cool' again. We have been waiting thousands of years for this opprtunity

Like those vampire-fags in Blade

robbie's right.

http://4.bp.blogspot.com/_TY3EzuetPjg/TRRlUd1AlrI/AAAAAAAAL1w/rjF6k6ftbVg/s1600/FROST.jpg

put holy water in your hollow points.

food for thought
09-03-2011, 04:21 PM
hahahahahahha

Look at his shoes!!!!

hahahahahahahahahahaha

lmfao

this was the best reaction to this

SHEEPISH LORD OF CHAOS
09-03-2011, 04:58 PM
how is he considered one of the greatest rappers alive? record sales? buzz? cause he's really not good when it comes to rapping. he's not hip hop to me. i wouldnt care if he was considered pop.

nahhhhhhh he's not hip hop at all, he's straight up pop

Jinxy
09-03-2011, 05:08 PM
its terrible. this is what happens when one has no knowledge of self :(

...Maybe he's just gay or has a fetish? Effeminate men have been around as long as written history has been around to record the human story. That said, hard to respect someone who's trying to act hard in...those.
Either be submissive or dominant, both at the same time just seems weird to me.

OntheHorizon
09-04-2011, 02:55 PM
Hip Hop right now is in the same place Pop and Rock were during the 1980's with the New Wave & Hair Band Movements

The more Feminine & Nerdy you appear, the cooler you are

But things go in circles, When those Hair Rock Bands who sang the same love song over and over were on top, a very aggressive underground scene called Grunge was formed in the underground to stand in the other corner, and it eventually killed that bullshit off

A few years from now, some Hardcore rapper will blow up huge doing something completely diffrent and shut down this trannie-rap phase

Have Patience

check two
09-04-2011, 03:03 PM
New Wave had some good music though compared to the other types

True Father Allah
09-05-2011, 08:00 AM
this is what's hot in the streets when it comes to hip hop these days

_fzuXQF_wIU

Don't like 90% of rappers wear flat brim caps?

word to ikke who cares.

Wayne is dope, if you don't like his music fine but his dress sense is irrelevant. Why are y'all so threatened. All of us have tried their girls panties on at some point.

OntheHorizon
09-05-2011, 01:53 PM
this is what's hot in the streets when it comes to hip hop these days

_fzuxqf_wiu

do the homie!!!

b-dolo
09-05-2011, 03:50 PM
http://nahright.com/news/wp-content/images/boot-camp.jpg
Why can't we just go back to looking like this

check two
09-05-2011, 04:54 PM
^^
Is that a bowling team?