PDA

View Full Version : NEW DRAKe


CEITEDMOFO
09-11-2011, 11:47 AM
http://media.tumblr.com/tumblr_lr85ji6D2n1qd881y.gif
GR6h5u0JLzo




SaPnAvp49GM

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lr28csdANN1qibeyco1_500.gif


XQ6Y3jmqd0U
"MY SHIT SOUNDING LIKE RAE TAPEs"
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lr0oeqTCDY1qhnvwbo2_400.gif

drippie k
09-11-2011, 04:46 PM
he'd be cool if he wasn't such a bitch

ALCATRAZ
09-11-2011, 11:45 PM
drake go

IrOnMaN
09-13-2011, 08:09 PM
Nice song!

CEITEDMOFO
09-13-2011, 08:39 PM
THIS ONE IS DOPE HERE TETRIs
ti3CKuU3FRs

ShaDynasty
09-13-2011, 08:45 PM
This album is obviously gonna be the shit. Bear in mind that Drake doesn't even rate 'Thank Me Later' that high, and all these leaks being instant classics, 'Marvins Room', 'Trust Issues' etc, this guy makes incredible music!

ShaDynasty
09-13-2011, 08:51 PM
4l_sRXC6iQk

an oldie but a goodie

derek41
09-15-2011, 03:32 PM
I hope you are being sarcastic Sosa. Drake can be described by 2 words, house nigga.

Dr. Simon Hurt
09-15-2011, 03:42 PM
http://www.google.com/url?source=imglanding&ct=img&q=http://apla.convio.net/images/content/pagebuilder/11577.jpg&sa=X&ei=HlVyTv2dH4iltwfty73_CQ&ved=0CAYQ8wc4Lw&usg=AFQjCNFuA0UWl7rKDAAypmObYEzg7wRZcQ

netscape check two
09-15-2011, 04:01 PM
How many threads about the same person is threadstarter going to make? You like fat chicks with a bag over their head and also dudes with scary eyebrows?

ShaDynasty
09-16-2011, 07:17 PM
I hope you are being sarcastic Sosa. Drake can be described by 2 words, house nigga.

Explain yourself. Even if he was the biggest house nigga on the earth, his music would still be great.

You're a turd by the way.

derek41
09-16-2011, 07:27 PM
He makes music for bitches, I tried listening to those cuts you guys posted and it just reaffirms why dude is an Uncle Tom House Nigga. Dude is a sellout clown, no wonder he is boys with Jay Z and Kanye. That is the gayest crew in the game. Truth hurts.
I'm a turd? lol. I'm not the one with 6000 posts and nothing relevant in any of them.

ShaDynasty
09-16-2011, 07:36 PM
He makes music for bitches, I tried listening to those cuts you guys posted and it just reaffirms why dude is an Uncle Tom House Nigga. Dude is a sellout clown, no wonder he is boys with Jay Z and Kanye. That is the gayest crew in the game. Truth hurts.
I'm a turd? lol. I'm not the one with 6000 posts and nothing relevant in any of them.

If all my posts are irrelevant you shouldn't have been stupid enough to keep reading after the first few!

Why is he a sellout? Hes never been underground, hes half R&B half Hip Hop. Thats the music he likes to make. He would be making that type of music whether or not he made money on it. And you still didn't explain why hes an Uncle Tom.

He makes music for bitches? Why? You can't listen to a love song? Or relate to an honest introspective track?

Truth Hurts. And your butt hurts you anally raped faggot turd.

CEITEDMOFO
09-16-2011, 07:40 PM
ROFL@ DRAKE BEING A UNCLE TOM , DRAKE IS FROM CANADA NOT BROOKLYN LMaO

derek41
09-16-2011, 07:40 PM
^^^lol nice comeback. i can listen to plenty of love songs. Drake is a bitch and makes bitch made music. nuff said.

ShaDynasty
09-16-2011, 07:54 PM
Honestly don't give a fuck if I found out a tomorrow he was a dyke that had a sex change operation.

Incidentally Vinnie Paz IS a bitch. I can prove this because I just said it.