PDA

View Full Version : I FOUND A ANCIENT ELOHIM PAINTING IN MY HOMe!


CEITEDMOFO
10-09-2011, 07:10 PM
http://www.arcturi.com/sitebuilder/images/27537_142172979128247_8599_n-270x270.jpg
GLBeeKmlE_o

http://img708.imageshack.us/img708/6722/20111009185308692.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/6681/20111009185241888.jpg


http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/09/ancient-aliens-i-dont-know-therefore-aliens.jpg




P.S. FOR STYLES WHO SAID I HAVE NO BED, THIS IS TAKEN FROM MY QUEEN SIZED BED IN MY BEDROOM
http://img828.imageshack.us/img828/6251/2011100918541114.jpg

http://files.shroomery.org/files/11-30/180528827-giorgio20tsoukalos20alien20sex.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/8176/img20110710073328.jpg

ShaDynasty
10-09-2011, 07:19 PM
I can't believe you knocked you sister out.

And what! you're watching a TV from your room, and you have to sit at the exact right angle to see the screen?!

Haha 2 bits of fabric is not proof of a bed and Tony Hawks would kick your ass.

CEITEDMOFO
10-09-2011, 07:20 PM
http://i3.photobucket.com/albums/y100/volleybrad/tsoukalos-u-mad.jpg

ShaDynasty
10-09-2011, 07:31 PM
Brittany Murphy was too high by the end to do good acting.

Uncle Steezo
10-09-2011, 07:48 PM
Hahahah heat calls his pool table a bed.

EAGLE EYE
10-09-2011, 08:04 PM
http://www.bed-bugs-handbook.com/image-files/bedbuglifecycle2.jpg

CEITEDMOFO
10-09-2011, 08:07 PM
THATS MY BOYs FATHERS GARAGE POOL TABLE IM NOT PUERTO ROCK

RADIOACTIVE MAN
10-09-2011, 08:28 PM
hahaha @eloheim

whitey
10-09-2011, 09:00 PM
you cant use the same tv as your bedroom tv and your living room tv.

SKAMPOE
10-09-2011, 09:05 PM
THATS MY BOYs FATHERS GARAGE POOL TABLE IM NOT PUERTO ROCK
lmao sun i was bout to go in talkin bout this nigga cholombian rockin our flag like its his day to parade, foh:yes:

food for thought
10-09-2011, 09:09 PM
http://www.arcturi.com/sitebuilder/images/27537_142172979128247_8599_n-270x270.jpg
GLBeeKmlE_o

http://img708.imageshack.us/img708/6722/20111009185308692.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/6681/20111009185241888.jpg


http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/09/ancient-aliens-i-dont-know-therefore-aliens.jpg




P.S. FOR STYLES WHO SAID I HAVE NO BED, THIS IS TAKEN FROM MY QUEEN SIZED BED IN MY BEDROOM
http://img828.imageshack.us/img828/6251/2011100918541114.jpg

http://files.shroomery.org/files/11-30/180528827-giorgio20tsoukalos20alien20sex.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/8176/img20110710073328.jpg

ahahahahahahah

lol @ this nigga always tying to prove he has a queen size bed by posting pictures but the actual bed is never in the pictures LOL

also,

LOL @ every picture this nigga takes in his house has tiles in it

food for thought
10-09-2011, 09:10 PM
and lol what was that you tried to post from shroomery.com?

the image didnt show up, im curious as fuck now

SKAMPOE
10-09-2011, 09:15 PM
http://spaceghetto.st/sites/default/files/pictures/picture-1.gif

CEITEDMOFO
10-09-2011, 09:32 PM
you cant use the same tv as your bedroom tv and your living room tv.

http://i3.photobucket.com/albums/y100/volleybrad/tsoukalos-u-mad.jpg

RzaRectum
10-09-2011, 11:51 PM
Damn, that's fucked up. Most people have at least 2 tv's. So you're house must have a 2nd bedroom and they have to watch living room tv from the pingpong table in that room..

Uncle Steezo
10-10-2011, 12:58 AM
hahahahaha! actually the tv folds down to be a guest bed. otherwise they just have to sleep on the kitchen counter and use a cleverly placed set of hand mirrors to watch tv.

EAGLE EYE
10-10-2011, 01:01 AM
http://media2.foxnews.com/thumbnails/i/071809/071809_ff_tile_320x240.jpg

netscape check two
10-10-2011, 01:53 AM
http://www.lileks.com/institute/compupromo/1.jpg

yonder
10-10-2011, 03:48 AM
hahahahaha! actually the tv folds down to be a guest bed. otherwise they just have to sleep on the kitchen counter and use a cleverly placed set of hand mirrors to watch tv.

hahahahahahahaha

ALCATRAZ
10-10-2011, 06:58 PM
lol @ heats bedroom having tiled floor while his boy got carpeted floor in the garage smh

CEITEDMOFO
10-10-2011, 07:46 PM
NOT WORTH GETTING ANY BEAR SKIN RUGs LIKE JASP WHEN YOU HAVE A WOLF AS A DOG THAT SHEDS LIKE NOEMOTIONs TEARS
http://a1.cdnsters.com/static/images/dogster/breeds/siberian_husky.jpg

Soul Controller
10-11-2011, 05:28 AM
lol what? your son sleeps in a tiled floor in the garage? wtf..

why aint you out protesting at your poverty?

i think my bedroom is bigger than your house :/

Soul Controller
10-11-2011, 05:33 AM
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/150/982/167863_482414572269_147897627269_5573945_2884877_n .jpg?1311150481

CEITEDMOFO
10-11-2011, 07:56 AM
i think my bedroom is bigger than your house :/

I DOUBT YOUR BEDROOM IS BIGGER THAN A 3 STORY HOUSE , SMh @ POOR PEOPLE THINK THEY HAVE MORE MONEY CAUSE I ONLY SHOWED THEM 1 WING OF THE SECOND FLOOR

REMEMBER GUYS IM AMERICAN :point:

Soul Controller
10-11-2011, 08:14 AM
http://troll.me/images/ancient-aliens-guy/make-stupid-thread-get-locked.jpg

Soul Controller
05-04-2012, 09:11 PM
this thread still makes me lol, can it be classiced?? (yes i know that word doesnt exist)


And what! you're watching a TV from your room, and you have to sit at the exact right angle to see the screen?!

Hahahah heat calls his pool table a bed.

you cant use the same tv as your bedroom tv and your living room tv.



ahahahahahahah

lol @ this nigga always tying to prove he has a queen size bed by posting pictures but the actual bed is never in the pictures LOL

also,

LOL @ every picture this nigga takes in his house has tiles in it

Damn, that's fucked up. Most people have at least 2 tv's. So you're house must have a 2nd bedroom and they have to watch living room tv from the pingpong table in that room..


hahahahaha! actually the tv folds down to be a guest bed. otherwise they just have to sleep on the kitchen counter and use a cleverly placed set of hand mirrors to watch tv.

http://1.bp.blogspot.com/-_Ursl6BX9yI/Tly-H5n30ZI/AAAAAAAARZY/Cx3OyRnpbEk/s1600/AncientAliensMeme.jpg

CEITEDMOFO
05-04-2012, 09:23 PM
NOT WORTH GETTING ANY BEAR SKIN RUGs LIKE JASP WHEN YOU HAVE A WOLF AS A DOG THAT SHEDS LIKE NOEMOTIONs TEARS
http://a1.cdnsters.com/static/images/dogster/breeds/siberian_husky.jpg

THIS POST IS PRETTY CLASSiC AND HOW I ETHERED EVERYONE WIT A QUEEN SIZED BED :W

PLUS YOU GUYS COULDNT AFFORD MY HUSKY WHO MURKED LIKE 2 POSSAMS & CROWS, ONE POSSOM PRETENDED TO BE DEAD AND RAN OUT OF THE GARBAGE AFTER I THREW HIM iN

Soul Controller
05-04-2012, 09:27 PM
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/3/29/128828703999718455.jpg

EAGLE EYE
05-04-2012, 10:19 PM
LOL what normal functioning adult doesnt have a queen or king sized bed? How is this supposed to be remarkable?

CEITEDMOFO
05-04-2012, 10:21 PM
ROB WE KNOW YOU HAVE A TWIN SIZED BED AND YOUR ANKLES HANG OFF THE BEd

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50496_252119551262_2245047_n.jpg

food for thought
05-04-2012, 10:22 PM
LOL what normal functioning adult doesnt have a queen or king sized bed? How is this supposed to be remarkable?

lmao

CEITEDMOFO
05-04-2012, 10:29 PM
http://oi46.tinypic.com/x0whf4.jpg
http://oi47.tinypic.com/24o6a74.jpg
http://oi50.tinypic.com/71mvqh.jpg
http://oi47.tinypic.com/2l9ihc7.jpg
http://oi48.tinypic.com/9sf76r.jpg

EAGLE EYE
05-04-2012, 10:37 PM
ROB WE KNOW YOU HAVE A TWIN SIZED BED AND YOUR ANKLES HANG OFF THE BEd

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50496_252119551262_2245047_n.jpg

Don't make me photograph my mattress tag and nonchalantly include a knot of $1's wrapped w/ a $20

CEITEDMOFO
05-04-2012, 11:28 PM
ROB STILL TAKES PIX WITH 20s LIKE STYLES, I ONLY GOT GRANTs AND FRANKLINs

UNLESS I GO TO A STRIP CLUB

FatherSl!me
05-05-2012, 12:40 AM
glbeekmle_o



9:|69:|69:|6

_BaLaNcE_
05-05-2012, 09:59 AM
Lmfao!!..saliva stotter!

Mumm Ra
05-05-2012, 04:35 PM
hahahahaha! actually the tv folds down to be a guest bed.
lmaoo i missed this gem from before

Sky Blue Bally Kid
05-06-2012, 09:06 AM
First a pair of glasses now an average sized bed?

Ceited reminds me of Borat, someone from a 3rd world bragging about having things like glass in his windows etc...

KERZO
05-06-2012, 09:21 AM
HAHAHAHAHA Heat is making an art of self-sonning himself on here, The best part is that this dumb motherfucker doesn't even realize it..




P.S. FOR STYLES WHO SAID I HAVE NO BED, THIS IS TAKEN FROM MY QUEEN SIZED BED IN MY BEDROOM
http://img828.imageshack.us/img828/6251/2011100918541114.jpg


Just wait til he can afford a super-king size bed, That'll blow his mind!!!

http://www.bed-bugs-handbook.com/image-files/bedbuglifecycle2.jpg

With the state of heats flat and the fact the habitat is never-changing, the bed-bugs have now moved on to a more varied diet..

http://hitechanalogy.com/wp-content/uploads/Giant-Weta-Worlds-Biggest-Insect-1-500x343.jpg


ahahahahahahah

lol @ this nigga always tying to prove he has a queen size bed by posting pictures but the actual bed is never in the pictures LOL

also,

LOL @ every picture this nigga takes in his house has tiles in it

Heat also never posts a pic of any hot women he claims to have smashed so we can add this to that list too. I think the greasy cholo should post a pic of his fridge so he can bask in the glory of having a whole 2 litres of milk to himself.

hahahahaha! actually the tv folds down to be a guest bed. otherwise they just have to sleep on the kitchen counter and use a cleverly placed set of hand mirrors to watch tv.

HAHAHAHAHA ~DEAD~

lol @ heats bedroom having tiled floor while his boy got carpeted floor in the garage smh

NOT WORTH GETTING ANY BEAR SKIN RUGs LIKE JASP WHEN YOU HAVE A WOLF AS A DOG THAT SHEDS LIKE NOEMOTIONs TEARS
http://a1.cdnsters.com/static/images/dogster/breeds/siberian_husky.jpg

Is this dog imaginary like your hot bitches, 3 floor flat and abundance of wealth?

I DOUBT YOUR BEDROOM IS BIGGER THAN A 3 STORY HOUSE , SMh @ POOR PEOPLE THINK THEY HAVE MORE MONEY CAUSE I ONLY SHOWED THEM 1 WING OF THE SECOND FLOOR

REMEMBER GUYS IM AMERICAN :point:

HAHAHAHAHA WING, HAHAHAHAHAHOLYFUCK THATS HILARIOUS!!!! We know you live on a ground floor flat bitch, we saw the dirt trails coming in from your dusty ass lawn in your other pic with your shitty brown carpets. That's why you laid some tiles so people wouldn't see the trodden in mud all over your floor.

Soul Controller
05-06-2012, 09:55 AM
^^ wanted to rep you with 'how dare your make me laugh'

but i need to spread it round ;/

Durag
05-06-2012, 09:58 AM
Haha,

Tiles....

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-06-2012, 12:12 PM
Hahahah heat calls his pool table a bed.


BWAHAHAHAHAHAHAHAha

CEITEDMOFO
05-06-2012, 12:25 PM
BOLO WANTS ME TO LIVE IN THE BASEMENT INSTEAD OF THE SECOND FLOOR AND WANTS ME TO POST PIx OF MY DOG AND BITCHES
http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/47914/cuban2.gif

I DONT HAVE TO PUT U DUDES TO SHAME SINCE MY BOY ROCKHEAD ALREADY ETHERED U DUDES

P.S. I'LL GET A SUPER KING SIZED IF I WAS MARRIED

P.S.S. BED BUGS ARE FOR WHITE PEOPLE
http://0.tqn.com/d/hotels/1/0/3/z/1/kyle1_bed_bug_bites.jpg

IF U GOOGLE IMAGE BED BUGS BITES U ONLY SEE WHITES AND NO LATINS ROFL

KERZO
05-06-2012, 12:29 PM
^ That's cos the ones in your hood have evolved into a new breed of bed bugs that only access your blood through your anal passage!

http://www.hispanicallyspeakingnews.com/uploads/images/article-images/costa-rica-beetle.jpg

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 12:32 PM
damn, heat, you are pretty rich.

i bet your crib has a coffee table AND a refrigerator.

you should post pictures of them and continue to ether us with your somewhat-first-world lifestyle

CEITEDMOFO
05-06-2012, 12:40 PM
I GOT TWO HOUSEs(1 IN CAMDEN ONE IN MY CITY) AND A SECTION 8 APARTMENT FOR THIS OLD BLACK LADY KNOWN IN HER SMALL HOOD BY CAMDEN..
YES MAMA JONES
http://a3.ec-images.myspacecdn.com/images01/34/61934f27940602bae70345132a608ba9/l.jpg


WHILE YOU GUYS STRUGGLE FOR YOUR PAYMENTS
















































NjNBC4mC5y4
(NO YOU DONT LIKE DRAKE CAUSE YOU THINK HES GAY, ITS CAUSE YOUR POOR AND CANT RELATE TO THE LYRICS ROFL)
http://media.tumblr.com/tumblr_liqzpzmUAC1qg7p7r.gif


P.S. NEXT CHICK I SMASH I'LL POST PIX OF HER TITS :vroar:

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 12:48 PM
NEXT CHICK I SMASH I'LL POST PIX OF HER TITS


Oh shit, in about 4 years wu-corp gets to see some floppy fat girl tits sprawled out lazily atop a stretch-marked stomach.

I for one look forward to it.

Soul Controller
05-06-2012, 12:51 PM
^^ (dan posted to fast^^above dan^^) i has no payments to make.. now what???

CEITEDMOFO
05-06-2012, 12:55 PM
Oh shit, in about 4 years wu-corp gets to see some floppy fat girl tits sprawled out lazily atop a stretch-marked stomach.

I for one look forward to it.

MY TOOL SHED IN MY FRONT YARD IS BIGGER THAN YOUR APARTMEnT :learning:

Xzcua6Q4ep8
^LISTEN TO THE LYRICS ITS ABOUT ME & MY CREW :learning:
I WOULDNT EXPECT HERION ADDICTS TO COMPETE WITH ME SINCE IM SHOWIN YOU THE LIFE OF THE DUDES WHO SELL IT

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 12:58 PM
lol. you just bragged about having a shed in your front yard. My neighborhood association would not allow that because it is an eyesore.

You probably mow your lawn yourself.

CEITEDMOFO
05-06-2012, 12:59 PM
No i pay poor white trash like yourself to mow it^

xzcua6q4ep8
^listen to the lyrics its about me & my crew :learning:
I wouldnt expect herion addicts to compete with me since im showin you the life of the dudes who sell it

Soul Controller
05-06-2012, 01:01 PM
MY TOOL SHED IN MY FRONT YARD IS BIGGER THAN YOUR APARTMEnT :learning:

Xzcua6Q4ep8
^LISTEN TO THE LYRICS ITS ABOUT ME & MY CREW :learning:
I WOULDNT EXPECT HERION ADDICTS TO COMPETE WITH ME SINCE IM SHOWIN YOU THE LIFE OF THE DUDES WHO SELL IT


your really reaching to be famous?

why dont you cam whore yourself, get yourself out that shed that you have tiled..

CEITEDMOFO
05-06-2012, 01:05 PM
FAMOUS ROFL WTf?
I GOT THE 99% FURIOUs!!
http://i262.photobucket.com/albums/ii105/bl00dwar/Seizure.gif

P.S. CHECK MY SO CALLED " THIRD BASEMENT WINDOW " WITH SUNLIGHT
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/2ppae87bcd.jpg

IM SURE ALL BASEMENTS HAVE 3 WINDOWS WITH LIGHT BEAMING ROFLCOPTERS

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:07 PM
No i pay poor white trash like yourself to mow it^

^^poorer and whiter.

Wealthy Cuban/Sandpeople money >>> Poorto Rican New Jersey Checking Acounts

CEITEDMOFO
05-06-2012, 01:10 PM
^^poorer and whiter.

Wealthy Cuban/Sandpeople money >>> Poorto Rican New Jersey Checking Acounts

SORRY THAT IM NOT CUBAN OR RICAN


IM COLOMBIAN BRAH
http://cocaine.org/colombia/escobar.jpg

YOU WANNA BATTLE FOR CASH AND SEE WHO SONS WHO?
:W

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:11 PM
oh yeah, your name is columbiana and everything.

we had a solid build going too

CEITEDMOFO
05-06-2012, 01:13 PM
NOW SINCE I LIKE PICKLES YOUR CUBAN SANDWHICHES ARE PRETTY BAnGIN
http://media.tumblr.com/tumblr_liqzpzmUAC1qg7p7r.gif

Doomsday/2078
05-06-2012, 01:21 PM
[QUOTE=COLUMBIANA;2222449]SORRY THAT IM NOT CUBAN OR RICAN


IM COLOMBIAN BRAH
http://cocaine.org/colombia/escobar.jpg


So how come you spelled your username wrong and put it in the feminine ?
Explica eso colega

Soul Controller
05-06-2012, 01:30 PM
[QUOTE=COLUMBIANA;2222449]SORRY THAT IM NOT CUBAN OR RICAN


IM COLOMBIAN BRAH
http://cocaine.org/colombia/escobar.jpg


So how come you spelled your username wrong and put it in the feminine ?
Explica eso colega
he;s paying homage to the movie,, the girl in the movie?
and anonymous, due to the movie borrowing anonymous motto, and other various parts in the movie, they think they are anonymous.. but i digress.. shieted hates anon lolol

but he rocks a movie name that big up anon! hahaha

Doomsday/2078
05-06-2012, 01:34 PM
I dont hate anonymous but i am wary of it as can easily have been set up by agencies to be used as a scapegoat to shut down the internet.
But i know there are decent ppl in anonymous itself i am just wary.

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:42 PM
yup, every single thing, person, group, or action falls into 1 of 2 categories

Shit I Like or Shit Set Up By "Agencies".

Doomsday/2078
05-06-2012, 01:44 PM
yup, every single thing, person, group, or action falls into 1 of 2 categories

Shit I Like or Shit Set Up By "Agencies".


Cool story bro .

Soul Controller
05-06-2012, 01:45 PM
indeed, they trap real anons with threats to their family and children, then get the anons to do ops for the govt..


same shit they do with peaceful protest movements been many a case in the uk, where undercover police have been given orders to have relationships with the most active protesters then coarse them to do stuff, that they would never normally do..

so many trials have collapsed due to the police instigating the events..

the same happened with nation of islam, same happened with the womens movements, same happens all the time. the govt and its agency try to infiltrate and coerse the groups..

aaKG6_2mKWU


the reason sheited hates them is.. cos he doesnt want normal folk to have more freedom, he prides himself on being a want tobe 1%'er living in his shed, that has 3 windows.. as you can see from his awesome pic

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:47 PM
Yup, every single person involved with anything that we personally support is perfect and incapable of fault, and if it appears otherwise...Agencies did it.

Soul Controller
05-06-2012, 01:48 PM
^^ faggot american trailer.. only says never forget.. uk trailer says never forget aswell .lol ;/

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:48 PM
Cool story bro .

well of course you like it. you wrote it.

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:51 PM
^^ faggot american trailer.. only says never forget.. uk trailer says never forget aswell .lol ;/

i don't get it.

but i'm assuming it's because agencies hijacked your account for that post because they were on to you for unlocking too much universal conscience or something and they wanted to throw us off the scent.

also, corporations helped.

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 01:54 PM
and heat, you're right, cuban sandwiches are fire. but you have to tthat good, real cuban bread though, and your roast pork game has to be on point.

CEITEDMOFO
05-06-2012, 01:55 PM
http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/n725075089_288918_2774.jpg

BOLO IS THE ONE WHO CHANGEs MY NAME , AND I HATE ANON CAUSE THEY PROMISE TO DO COOL THINGS AND NEVER DO IT :nonono:

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-06-2012, 01:57 PM
P.S. I'LL GET A SUPER KING SIZED IF I WAS MARRIED




ITS CALLED A CALiFORNIA KING

Doomsday/2078
05-06-2012, 01:58 PM
indeed, they trap real anons with threats to their family and children, then get the anons to do ops for the govt..


same shit they do with peaceful protest movements been many a case in the uk, where undercover police have been given orders to have relationships with the most active protesters then coarse them to do stuff, that they would never normally do..

so many trials have collapsed due to the police instigating the events..

the same happened with nation of islam, same happened with the womens movements, same happens all the time. the govt and its agency try to infiltrate and coerse the groups..

aaKG6_2mKWU


the reason sheited hates them is.. cos he doesnt want normal folk to have more freedom, he prides himself on being a want tobe 1%'er living in his shed, that has 3 windows.. as you can see from his awesome pic



Good im glad you see it that way too , my bro lives in chicago and is in anonymous and i tell him the same thing too .
Remember the riots before the last one in london where the so called black bloc started the violence , you could see live on tv that some were police because they were letting them through the police line , just like in the g8 summits in canada etc.

I dont know what the fuck "doomsdan " is talking about cos in this instance police organizations have admitted being agent provocateurs. a quick search on youtube and you will find numerous news reports about it .

Soul Controller
05-06-2012, 01:59 PM
[QUOTE=Doomsdan/2078;2222478]Yup, every single person involved with anything that we personally support is perfect and incapable of fault, and if it appears otherwise...Agencies did it.[/QUOTE



course everyone who wants freedom is a dissident.. lol

5Ds7NDC2-SM

rwi_SW7GXb0

Note that after the plain clothes 'police/security' individuals (including the psychotic women at the end....and they should not be called police or security individuals as they are violent individuals paid to harass and assault Canadian citizens and visitors, along with destroying personal property) rush out and attack civilians, they are then let in behind a secure, controlled 'police/security' perimeter. NOTE ALSO THAT MEMBERS OF THE BLACK BALACLAVA GROUP WERE ALSO ALLOWED IN BEHIND THE PERIMETER.

It will be shown as the days pass and the information becomes available, that the violence instigated at the G20 held in Toronto, was intentionally organized and perpetuated by specific individuals hired through domestic and international financial, security/arms and defense corporations and manufacturers in conjunction with the RCMP and Canadian Government


jrJ7aU-n1L8

Saturday September 26 2009: Three undercover officers attempt to infiltrate a March Against Police Brutality at the University of Pittsburgh, but fail miserably due to their horrendous disguise attempts. During the march, one of them breaks a photographer's camera. This is just one example of a larger pattern of attempts to silence the media during the G20 protests.

iZm-AL9uIPc

Canadian police provocateurs disguised as protesters and trying to start a riot


tN5lETiPjrg

XQUy3-mQwqo


dan reality's far more bugged than you realise.

the govt think if they can cause the violence, and get the masses to believe the protesters are violent, then they will haz no backing.. lolol

they been doing this for decades..

btw.. blac blocc are undercover police.. no matter what country.. i can point you in the direction of a couple of books. from retired superintendents who confirm this.. or you can just use your eyes, and see how they are dressed and how they conduct themselves (as the police watch.. letting the black blocc do what they want.. then they let the blac blocc leave then they abuse the peaceful protesters.. this has been repeated teh world over the last 3 years.. )

its so easy to see through..

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 02:00 PM
yeah but the government controls all the news, so why should i believe any news reports?

ShaDynasty
05-06-2012, 02:05 PM
columbiana is a cool movie has nothing to with anon

Doomsday/2078
05-06-2012, 02:06 PM
Coordinated truth lmao

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-06-2012, 02:07 PM
mF1TGyAn-kc

Soul Controller
05-06-2012, 02:07 PM
yeah but the government controls all the news, so why should i believe any news reports?


these are normal people covering the events.. Not govt controlled news channels

sosa, columbiana is cool

but the movie has stole the anonymous motto

never forgive, never forget ( lol thats whay i meant to type earlier when the govt hi jacked my account ;/ )

Mr. R&B
05-06-2012, 02:17 PM
NO YOU DONT LIKE DRAKE CAUSE YOU THINK HES GAY, ITS CAUSE YOUR POOR AND CANT RELATE TO THE LYRICS ROFL

http://cdn.theurbandaily.com/files/2010/10/drake-halloween.jpg

CEITEDMOFO
05-06-2012, 02:39 PM
[QUOTE=Doomsdan/2078;2222478]Yup, every single person involved with anything that we personally support is perfect and incapable of fault, and if it appears otherwise...Agencies did it.[/QUOTE



course everyone who wants freedom is a dissident.. lol

5Ds7NDC2-SM

rwi_SW7GXb0

Note that after the plain clothes 'police/security' individuals (including the psychotic women at the end....and they should not be called police or security individuals as they are violent individuals paid to harass and assault Canadian citizens and visitors, along with destroying personal property) rush out and attack civilians, they are then let in behind a secure, controlled 'police/security' perimeter. NOTE ALSO THAT MEMBERS OF THE BLACK BALACLAVA GROUP WERE ALSO ALLOWED IN BEHIND THE PERIMETER.

It will be shown as the days pass and the information becomes available, that the violence instigated at the G20 held in Toronto, was intentionally organized and perpetuated by specific individuals hired through domestic and international financial, security/arms and defense corporations and manufacturers in conjunction with the RCMP and Canadian Government


jrJ7aU-n1L8

Saturday September 26 2009: Three undercover officers attempt to infiltrate a March Against Police Brutality at the University of Pittsburgh, but fail miserably due to their horrendous disguise attempts. During the march, one of them breaks a photographer's camera. This is just one example of a larger pattern of attempts to silence the media during the G20 protests.

iZm-AL9uIPc

Canadian police provocateurs disguised as protesters and trying to start a riot


tN5lETiPjrg

XQUy3-mQwqo


dan reality's far more bugged than you realise.

the govt think if they can cause the violence, and get the masses to believe the protesters are violent, then they will haz no backing.. lolol

they been doing this for decades..

btw.. blac blocc are undercover police.. no matter what country.. i can point you in the direction of a couple of books. from retired superintendents who confirm this.. or you can just use your eyes, and see how they are dressed and how they conduct themselves (as the police watch.. letting the black blocc do what they want.. then they let the blac blocc leave then they abuse the peaceful protesters.. this has been repeated teh world over the last 3 years.. )

its so easy to see through..

http://instntrply.com/wp-content/uploads/2012/05/CubanF.gif

Soul Controller
05-06-2012, 02:41 PM
^^ all i remember about oklahoma and u,s football is what my ex made me memorise..

save a gator shoot a preppy???

i think thats to do with the college football teams. :S

btw is the dude saying fat or fuct

Sky Blue Bally Kid
05-06-2012, 08:08 PM
I GOT TWO HOUSEs(1 IN CAMDEN ONE IN MY CITY)


^^^Parents don't live together

:learning:

EAGLE EYE
05-06-2012, 08:27 PM
^^ IM sure each parent tries to buy his love with dope gifts

http://upload.offensivex.com/images/gamegeoso.png

CEITEDMOFO
05-06-2012, 08:37 PM
JESUS THAT 2 BUTTON GAME GEAR LOOKS BAD, IF PSVITA IS GAY IMAGINE THAT
^^^Parents don't live together

:learning:

U SAYIN THAT I OWN MY MOMS HUSBANDS SHITTY APARTMEnT THAT I NEVER VISITED? ROFL :nonono:

NIGHT MAYOR
05-06-2012, 08:41 PM
LPVPyGGX4ng

Sky Blue Bally Kid
05-06-2012, 08:56 PM
^^ IM sure each parent tries to buy his love with dope gifts

http://upload.offensivex.com/images/gamegeoso.png

lmao! Right now that's prolly the equivalent of an ipad in ceited's home town.


U SAYIN THAT I OWN MY MOMS HUSBANDS SHITTY APARTMEnT THAT I NEVER VISITED? ROFL :nonono:

I heard he let you live there rent free, cos of your special bond and all...

http://guanabee.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/04/cholo1-450x336.jpg

Doomsday/2078
05-06-2012, 09:08 PM
wtf^

CEITEDMOFO
05-06-2012, 09:17 PM
GUYS I FOUND A BETTER DISCOVERY THAN THE ELOHIEM PAINTING!

FOUND THE MOST UNDERRATED EMCEE OF ALLTIME RIGHT HERE
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=2222731#post2222731

KERZO
05-07-2012, 04:28 AM
^
http://trolledbot.net/pix/4312.gif