PDA

View Full Version : Southern Style wtf


Mumm Ra
03-13-2012, 08:16 AM
http://www.box.com/s/vqpt83vjtx64ykayqnu2

http://corporatemp3.fr/willy/egg-pat-475.gif

ShaDynasty
03-13-2012, 10:13 AM
must spread reputation around...dope

THE MASON
03-13-2012, 10:43 AM
i think when the hihats switch up things arent working for me, sound a little off to me.

in general im not a fan of beats like this but this had a more old school feel, like some old Goodie Mob joint

just them hihats fucked with me

Mumm Ra
03-13-2012, 10:48 AM
lol sall good
thx for checkin guys - yeah I might alter the hats slightly

I been keeping my traditional goods in the vault for projects and testing my experimentals here

$inista
03-13-2012, 04:11 PM
nice!

SKAMPOE
03-13-2012, 04:23 PM
vocal sample is dope
this is a nice joint imo

Caper
03-13-2012, 10:31 PM
I like this . I like that switch up

DrunkenMasta303
03-14-2012, 05:10 PM
yea those extra hihats sound a bit robotic....but the main drums are bouncy as hell!

all in all cool track yo

BornPower
03-14-2012, 05:43 PM
I'm lovin the switch up and I see what the Mason meant with the high hats too. If you toned them down a lil bit and added some bottom to the track you'd have a bangr in my book

Mumm Ra
03-15-2012, 07:39 AM
updated version: http://www.box.com/s/71b4a7bfbc7cd4429bd4

THE MASON
03-15-2012, 10:06 PM
ye those hats fit in the groove much more

Ozmosis
03-16-2012, 04:50 AM
dope!

JIGSAW45
03-17-2012, 10:33 PM
This is dope...sounds like a layed back summertime cruisin joint. I dig it man...good shit.