PDA

View Full Version : New graveyard shifter/king h track


RADIOACTIVE MAN
04-28-2012, 04:54 PM
its called slay judas produced by King H. your opinion is everything. thanks:Y

E_2_Ua4DkYg

UNCLE RUCKUS
04-29-2012, 06:47 PM
Ill shit! what do use for beats man that shits dope

SKAMPOE
04-29-2012, 06:55 PM
BANGER!!

looking for clues in Readers Digest!!!

RADIOACTIVE MAN
04-29-2012, 08:02 PM
Ill shit! what do use for beats man that shits dope

thaanks fam..yea I make all my beaats on the Roland fantom x6

RADIOACTIVE MAN
04-29-2012, 08:03 PM
BANGER!!

looking for clues in Readers Digest!!!

you know it bro hahaa!!!

THE MASON
05-02-2012, 10:37 AM
that beat woulda been sooo ill had the snare snapped more, i couldnt really hear it thru the vocals and samples. kicks was real dope.

nice rhymes too man, def one of the best tracks i heard from you. different style, beat and styles.

RADIOACTIVE MAN
05-02-2012, 11:25 AM
that beat woulda been sooo ill had the snare snapped more, i couldnt really hear it thru the vocals and samples. kicks was real dope.

nice rhymes too man, def one of the best tracks i heard from you. different style, beat and styles.

And right there..u nailed it bro..u pointed out the one thing I was trying to do with this track..approach things at a different style and sound..glad u enjoyed it and totally appreciate u taking the time out to check it out..much love and respect

GRANDMASSIVE.
05-02-2012, 12:44 PM
Very different from the shifter, music wise. I would have preferred it to be a harder beat but the lyrics were on point. Maybe add a bassline cuz I dont hear 1. peace son!

THE MASON
05-02-2012, 04:19 PM
And right there..u nailed it bro..u pointed out the one thing I was trying to do with this track..approach things at a different style and sound..glad u enjoyed it and totally appreciate u taking the time out to check it out..much love and respect

no doubt fam

just like seeing my peoples elevate into new realms. i dig this new style to be honest, its a good blend of what i have been hearing over the years

RADIOACTIVE MAN
05-07-2012, 12:17 PM
Very different from the shifter, music wise. I would have preferred it to be a harder beat but the lyrics were on point. Maybe add a bassline cuz I dont hear 1. peace son!
Good looking out fam. Everything noted and thanks for taking time out

RADIOACTIVE MAN
05-07-2012, 12:19 PM
no doubt fam

just like seeing my peoples elevate into new realms. i dig this new style to be honest, its a good blend of what i have been hearing over the years

This rap shit for me has been lesson after lesson of elevation. Glad u seeingnit bro:Y

obServant
05-07-2012, 05:42 PM
PEACE Graveyard

RADIOACTIVE MAN
05-09-2012, 10:20 AM
PEACE Graveyard

Peace my broham. How I feeling?

H.Notik
05-09-2012, 12:25 PM
Damn everyone changed there names on the site i dont know whos who anymore lol. yo this was dope though all around beats and rhymez. props.

$inista
05-09-2012, 10:57 PM
Dope!

RADIOACTIVE MAN
05-10-2012, 12:46 PM
Much love to you all. I totally appreciate the support..this weekend I will return all favors

White_Mouse
05-10-2012, 02:16 PM
This was pretty dope, the lyrics were on point, flow was good, I didn't really like the beat that much the chop got a bit repetitive for me but overall it was good
return the feed @
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=116007