PDA

View Full Version : Jigsama album promo!


JIGSAW45
05-27-2012, 09:23 PM
KI8_d1cixP4&feature=youtube_gdata_player
WILDIN WITH THA FAM...I'M COMIN MUFUKKAZ!!!

Caper
05-27-2012, 10:27 PM
Haha dope right here "Word is Goya"

GRANDMASSIVE.
05-28-2012, 12:15 AM
"Everybody gwettin sonned on Fathers Day"!! ha ha

Drunken Monk
05-28-2012, 07:00 AM
tha fire is comin again, yes sir, do ya best!!

THE MASON
05-28-2012, 09:40 AM
lol Jig seemed to drunk for a promo lol

album gonna be ill

SKAMPOE
05-28-2012, 11:59 AM
Yo ma niggaz we was drunk as fuck sun
had a fun fuckin time yesterday
im at work now fkn hungover lol

JIGSAW45
05-28-2012, 07:52 PM
Yeah yall...the god will not disappoint!

Fatal Guillotine
05-30-2012, 10:36 AM
word is goya lol

Mumm Ra
05-30-2012, 01:30 PM
respect respect lookin forward to this

JIGSAW45
05-31-2012, 12:31 AM
Thanx my ppls...literally 95% Done yall!

Shadow Demon
05-31-2012, 05:28 AM
Haha dope right here "Word is Goya"

Damn you got a heavy flow Caper, your voice sounds white haha

Ill check this Jigsaw LP out, good rapper

JIGSAW45
06-01-2012, 05:18 PM
If you aint got the first 1 get it in the download section. For the record the album is fully recorded and mixed and ready to be deployed. Just waiting on my man sean to do up the artwork.

KERZO
06-01-2012, 05:38 PM
When can I buy this from my local kilt shop?

THE MASON
06-01-2012, 05:54 PM
If you aint got the first 1 get it in the download section. For the record the album is fully recorded and mixed and ready to be deployed. Just waiting on my man sean to do up the artwork.

good to here.

look forward to how it all sounds together.

imma tell yall the track im on is a monster lol

SKAMPOE
06-01-2012, 10:04 PM
i for one havent heard any of it
sept the tracks im on lol
this time around this was all Jigsaw
so props to him