PDA

View Full Version : 4 U hat lovers


EAGLE EYE
11-29-2012, 09:58 AM
i5ZM0-f5_CU

RoFL

BRASSKNUCKLED PAI MEI
11-29-2012, 11:24 AM
Bwahahahahaha thuis show is hilarious

diggy
11-29-2012, 11:43 AM
hahaha Ya man, those 2 guys got jokes for days.

Funny stuff!

Ol' Dirty Trixˣ
11-29-2012, 01:10 PM
hahahahaha

VORTEX
11-29-2012, 01:29 PM
Bwahahahaha! haven't laughed this hard for AGES!!! -DEAD-

SKAMPOE
11-29-2012, 02:23 PM
i got the illy hat collection

VORTEX
11-30-2012, 06:11 AM
i got the illy hat collection
same here, that's why shit is mad funny yo.. I can relate! LOL

food for thought
11-30-2012, 01:44 PM
cant watch; at work

but I thought it was common consensus that this show sucks ass

Ive probly laughed at 2 or 3 sits tops. maybe I should give it another chance

SKAMPOE
11-30-2012, 02:02 PM
same here, that's why shit is mad funny yo.. I can relate! LOL
word yo, i laughd at the skit no doubt lmao

check two
11-30-2012, 02:34 PM
Some of the top hat looking flat brims people wear look as ridiculous as the dudes in the video.

KERZO
11-30-2012, 05:58 PM
hahahahaha