PDA

View Full Version : Am I weird for liking Both Sides of the Brain over Deltron3030?


J-DON
02-10-2006, 03:05 PM
I dunno why but I just couldnt get into Deltron like i got into Both Sides of the Brain... i like BSOTB more cuz the songs have actual topics and arent just big scientific terms and words thrown all together.

jayeye
02-10-2006, 07:39 PM
I would have to go with weird, although bsotb is the shit too.

BRONZBODY
02-11-2006, 11:49 AM
no dog u not wrong at all,3030 does go over a lot of peoples heads

WTJ
02-12-2006, 05:06 PM
yeah I dunno bout that, 3030 is so much better imo but to each its own. I would love for their to be a second album like that with the same producers.