PDA

View Full Version : YOUNGDVS vs UNdissPUTED ( UNdissPUTED WINS )


YOUNGDVS
02-14-2006, 10:18 PM
* 6 lines
* 3 votes = k.o

anyone ?

UNdissPUTED
02-14-2006, 11:10 PM
We all welcome you, from Junior Members to the bosses,
I’ll speed things up for you and add a digit to your losses.
I’m not just flossin’, what I’m proposing is simple,
This amateur beating me is like the oceans being kindled.
I’m metaphorically nimble, in 6 lines I tried to show him,
Time for a humor break here’s Young’s consolation poem.

D-dub
02-15-2006, 12:01 AM
Deleted by BigBen

YOUNGDVS
02-15-2006, 06:49 PM
youngdvs will leave ya jaw in wires
enlighten ya rhymes N hand ya fires
undisputed ill put ya mind on cruntches
feedin ya raw beef like africian lunches
murk you and ya crown by usin my mind
from canibusworld to here ill still rip ya spine*


im still new to multies but its allrite


explainations
* he joined the forum canibusworld that i also battle on

UNdissPUTED
02-15-2006, 07:12 PM
Votes Anyone???

UNdissPUTED
02-16-2006, 10:39 AM
lez go, it's your WuCorp democratic responsibility!!!!

UNdissPUTED
02-17-2006, 01:36 PM
...................

WARPATH
02-17-2006, 04:09 PM
I could toss a coin and decide a winner here, 6 lines isn't enough to consider it a battle- a skirmish maybe. My vote goes to undissputed for just having a little bit better flow.

:::MicWrecka:::
02-17-2006, 07:44 PM
UNdissPUTED gotta get my vote on this one....gotta agree wit Soldier, 6 lines aint really a whole lot ta go off of...but UNdissPUTED did have better flow an a better vocabulary.....

Vote:UNdissPUTED

BRASSKNUCKLED PAI MEI
02-19-2006, 11:45 AM
2 - Un
0 - Young

D-dub
02-19-2006, 02:20 PM
yeah he gets my vote for the flow factor and a bit better punches.

sabinnchung
02-19-2006, 02:21 PM
liked his verse more

Tainted-Adversary
02-19-2006, 08:17 PM
Horrible...the worst battle? naw the worst poems ive ever read...i have to say elevate to the both of you....

Vocabulary - Un
Multies - None
Metaphores - too weak to tell
Flow - ha...Un
Structure - None
Most Consistant - Un

Overall - Un

Habitat
02-19-2006, 08:22 PM
ok, first of all, youre both wack, im apauled, shocked, disgusted, but if i gotta vote imma say undisputed, cause he at least had rhymes that were more then 1 syllable, but i didnt see no punches or anything, no nameplay, no personals, no wordplay hell not even a weak similie. cmon guys step it up,

Viral
02-19-2006, 08:30 PM
wow...this is honestly...sad...but im gonna have to vote for undissputed only cuz he had words that actually rhymed better...and a better flow...n semi good punches..if i can even call dem dat..over all tho...u both need to hit the pen n pad n work on ur lyrics

Verbatim
02-20-2006, 08:58 AM
I'm not gonna jump on the hating bandwagon... I've battled Undissputed, and I know he's pretty sick...I'mma go with Un for a little better flow and vocab

Habitat
02-20-2006, 10:39 AM
but we all know which bandwagon is the best verbatim, hahaha, the cats need inspiration, hate does it

Butter
02-20-2006, 11:00 AM
over.

Undissputed wins.

Bx718
02-22-2006, 06:26 PM
my vote - youngdvs
that raw beef like african lunches did it for me lol

Wallabee_God
02-23-2006, 05:49 PM
Its hard with only six lines but i'll lean towards YoungDVS

Vote = YoungDVS

UNdissPUTED
02-23-2006, 09:14 PM
First of all, good battle youngdvs even though it was short as hell…secondly thanks for the votes all, appreciated

THIRDLY:
To all the motherfuckin haters, Tainted adversary, habitat, and viral…I’m going to set a battle every week, one for each of you…and we’ll see who the fuck needs lyrical fitness training…if you post in a battle nobody needs stupid ass criticism, so if that’s your style go fuck yourself.

So haters, we’ll see if the critics have skills to back their mouths up…peace

Treazon
02-23-2006, 10:03 PM
and thats real....

im gonna go ahead and cast my votes for those next battles for undissputed, i remember you from a year ago... lets see if you're still as hot...
i lied;;;;votes only in theory, ill give the others a fair chance...lets get it on