PDA

View Full Version : Rhymes For Days (Just A Rap)


I-Legit
06-24-2005, 02:52 AM
This Is Just A Rap, So I'll Wrap You In Seramics, Flows Elastic, Your Fake....Plastic
Tragic When You Bring Static, I'll Summon Zeus, Spittin In Ya Face With Electric Food
Don't Bite Or Get A Torched Tooth, Electricfied Like Keys To Kites, I Got Rhymes Life, WTF DID I TELL YOU..
..Dont Bite Or Repent Like A Serpents Advice, I'm Certain At This Device Of Mind
What You About? Only Time Your Spittin Bars Is When U Got A Glock In Ya Mouth
You Wanna Huddle Beef? It'll Take More Then A QB And Ya Team To Pass Ya A Punchline For Me
I Can Keep It Biblical, Poture The First Born, Reign Sulfer But Im More Then A Tornado Inferno
Or Spreading Seas, You Cant Match Me, Im So Sick, Im Spreading A New Teen Disease
Just By Me Spittin, I Got More Then SARS And HIV Mixed In 1 Flow, You Can Tell This Isnt Written, you see?
I Guess Im Psychic, My Telekineses Is A Reason For Ya Treason Of Hip-Hop, Your Just Flowing The Mainstream

Just A Quick Verse, Appreciate Some Feed!!!

GuardianOne
06-24-2005, 04:19 AM
You were quite experimental with your words, but it was alright. You brought in a lot of lyrics, shows you were thinking on how to bring it.

Peace

I-Legit
06-24-2005, 04:26 AM
thanks....

yeh thos other 2 songs i posted aint shit, ive been experimenting with another flow....i hate that Wu dick ride ninja bullshit people spit, and all that crap they spit and they dont even know wtf their talkin about...lol...i do, but its not good all the time to spit like that...cause then u get over your own head and u sould like total crap...strait up....nothing bad with metaphores....but people get over what they really can say..

so hence....just a rap

I-Legit
06-24-2005, 01:09 PM
up

Dae Ja Nae
06-24-2005, 01:25 PM
Hottness

I-Legit
06-24-2005, 01:31 PM
thank you!!!