PDA

View Full Version : Poisonous Rebel vs Funky Drunk ( VOTES NEEDED )


Claustrofobic
04-02-2006, 07:13 AM
Wheneva you ready funky

the funky drunk
04-02-2006, 12:50 PM
im ready now my friend , 5 - 10 bars?

Claustrofobic
04-02-2006, 01:36 PM
lets make it 16 lines, i'll kick off

Claustrofobic
04-02-2006, 01:37 PM
Aight here we go, you sure you wanna do this?
I’m about to leave your little brain disorientated and clueless
Can’t believe I’m actually battling a 14-year old
Aren’t you supposed to be in your bed by now like you were told?
This cat thinks he’s funky cause of his silly lyrics
I could take you out using nothing but a bunch of gimmicks
I’ll strike your vital nerves like a shaolin monk
Whats with the name you aint even old enough to be drunk
Nigga I’m more destructive than your average bag of skunk
I’ll fuck you up like a basket after a Shaq Diezel slam dunk
You don’t want me to come after you chasing you home from school
Oh wait I mean kindergarten cause I’m fuckin’ with a fool
Listen up you was never funky OR cool
I’ll humiliate you with a fucking door tool
Bashing in your brains leaving stains on your game
Don’t go against the grain simple and plane little mayne

the funky drunk
04-02-2006, 02:49 PM
page 2 page this is rage i display the insane shit /
you wanna play? thats okay..brains all ova the pavement /
fuck dem shitty rhyme schemes take ya brain and re-arrange it /
stop spittin rhymes from ya anus .. or im leavin this 'rebel' nameless /
go ahead and bash my brains ill just abuse the pain /
the only time u 'go against the grain' is in ya user name /
claim to poisonous and think u hot when ya not ... /
watch me grab ya by ya nipples and im poppin a shot /
yo next time come original and dont try to diss ma age /
im bout to push down the pit to hell u'll drift 4 days /
i think u shud go home maybe inject sum o' that prozac /
this time next week ull be in hospital watchin re-runs of kojak /
so come back when u can flow raps ill still take u down /
leavin ya sad like yo mama when they closed the bakery down /
so step back i act fast with phat rap 2 smash glass /
my only tip 4 next time : DONT RHYME OUT YO ASSCRACK /

VernakuLa
04-02-2006, 02:57 PM
wusup funky its grim reapa

Yo NE1 ever tell u ur style is like fuckin ODB? well it is which is cool as hell

i dunno who to vote for different clash of styles in this muh fucka

i be baCK l8 w/ my vote

stay classy san deigo

1

Claustrofobic
04-02-2006, 03:17 PM
nice one funky, you came hard bro', damn next time I'm 2nd lol

one

the funky drunk
04-02-2006, 04:08 PM
yeah , good battle

lets get votes plz

Claustrofobic
04-03-2006, 03:57 AM
Comon Yo We Need Votes!!

venex
04-03-2006, 10:57 AM
I don't know if i'm able to vote, but anyway...

PR vs TFD

flow.................... 7 vs 8
wordplay............ 8 vs 8
creativity............ 7 vs 8
vocabulary......... 6 vs 9
punches............. 9 vs 7

PR: 37
TFD: 40

the funky drunk wins for me, but it was close...

peace!

Luther Large
04-03-2006, 11:05 AM
vocab-rebel
wordplay-drunk
punches-:? rebel
creativity-drunk
flow-drunk



yo rebel u should start using more multi ryhme schemes and thro sum slang and vocab in there to keep the reader more intrested use hard hittin punchlines too

cuz i aint dissin u i'm just tryna tell u what i think would help u out u might'v took this battle if u used a better ryhme scheme

i know it's ur 1st battle tho anyways.......



peace........

Claustrofobic
04-03-2006, 12:56 PM
I grew up in these rich western countries dude, I seriously dont know a lot of slang other than I hear from wu-tang and such, I didnt grow up speaking english either, so its hard adapting to english, bear this in mind while judging please

Luther Large
04-03-2006, 12:57 PM
I grew up in these rich western countries dude, I seriously dont know a lot of slang other than I hear from wu-tang and such, I didnt grow up speaking english either, so its hard adapting to english, bear this in mind while judging please

nah i didnt know that

but if u keep doin ya thing on here u'll definetly improve with a little time

King Justice
04-03-2006, 01:37 PM
Im give my vote to Rebel for someone to adapting to the english language and spit like that it shows skillz
Battle was real close

Claustrofobic
04-04-2006, 06:58 AM
Aight thanks for the consideration, one

2-1

lets get more votes please

oDoUoSoKo
04-04-2006, 09:09 PM
unfortunetley, that vote didnt count, u gotta explain dude (king jus)
pr..fd

flow 8.5..8
vcb 8..8
pnchs 8..8.5
wrdply 8..9
crtvty 8..9

funky came harder, poison didnt think hard enuff about his rhyme schemes

King Justice
04-06-2006, 05:22 PM
unfortunetley, that vote didnt count, u gotta explain dude (king jus)
pr..fd

flow 8.5..8
vcb 8..8
pnchs 8..8.5
wrdply 8..9
crtvty 8..9

funky came harder, poison didnt think hard enuff about his rhyme schemes

OH IM SORRY I DIDN'T DO AN ANALYSIS ON THE BATTLE

TeknicelStylez
04-06-2006, 06:36 PM
Vocabulary: Rebel (Even though his english is bad lol)
Wordplay: Drunk
Creativity: Drunk
Flow: Drunk
Punchlines: Drunk

Like luther said, you need more wordplay, better rhymeschemes and some punches.