PDA

View Full Version : Ugodz-Illa Presents: The Hillside Scramblers


dimi
04-06-2006, 01:43 PM
http://images.amazon.com/images/P/B0001JXPKW.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

1. Intro - Hillside Scramblers
2. Pain Inside - Black Ice
3. Lean Like Me
4. Destiny - Letha Face
5. Stick Up - Inf-Black
6. Tell Me - Letha Face
7. Chippin & Chop It
8. Booty Drop - Letha Face
9. Spit Game
10. Ghetto Gutter
11. Drama
12. Take It To The Top
13. KJ Rhyme - King-Just
14. Gang Of Gangstas - Black Ice
15. Put It On Me Listen Listen
16. Struggle Ain't Got No Color
17. Here We Come
18. Prayer

what do u think bout this album

Poetic Wun
04-06-2006, 04:39 PM
Wack, i actually just got it 3 days ago & it was corney. even u-god don't get it that hard. my opinion but i wasted my thime trying to find this. now i'm questioning if i should get the Undadogz mixtape.

dimi
04-07-2006, 08:46 AM
i dunno guy the album doesnt sound nothing like a wu-material but its still good i give it 3.5/5

Grongle
04-10-2006, 05:11 AM
aint herd it , dnt wana if its got u-god in

singodsuperior
04-10-2006, 08:14 PM
I didn't care for it u-god needs to go back to his old self

Alcryt
04-20-2007, 12:06 PM
Bored so im gonna review this album

1. Intro - n/a
2. Pain Inside - 5/5 really like this song
3. Lean Like Me - 3/5 average
4. Destiny - 2/5 below average
5. Stick Up - 3/5 average
6. Tell Me - 3/5 i think im being genorous with some of these songs but thats just me
7. Chippin & Chop It - 5/5 i admit the chorus is corny but i like this song
8. Booty Drop - 2/5 wack
9. Spit Game - 1/5 wacker
10. Ghetto Gutter - 1/5 awful
11. Drama - 1/5 at first i was like "this is wack" but then the beat kicked in and i was certain of it
12. Take It To The Top - 2/5
13. KJ Rhyme - 4/5 a nice break from the wack songs lol
14. Gang Of Gangstas - 1/5 break ends
15. Put It On Me - 3/5 if this was a 50 cent song it would be a hit, unfortunately (or fortunately) u god aint that kind of artist
16. Struggle Ain't Got No Color - 1/5
17. Here We Come - 2/5
18. Prayer - 1/5 the beat wasnt that bad but everything else was

I usually like to defend u-god but this album sucks, hillside scramblers make up in wackness for the near absence of u gods wack singing (which wasnt as much on this album than mr exitement)

Still i dont really consider this a u god solo so i can pretend he only has one wack album (i like GAR)

wuswordz95
04-21-2007, 01:17 PM
i love that song chipping and choping itas a banger. overall one of the worst wu related album. funny thing it sounds nothing like wu music.

if im not mistaken in the intro there is a loud crowd and u god is telling his memebers that the fans are tired of the wu and its time for hillside scramblers to rise up. that is some funny shit

SKANK HILL
04-21-2007, 01:21 PM
as a u god fan i dont consider this a solo because its absolute garbage and im glad i traded it for some better shit ... 1/5

ShaolinDarts
05-06-2007, 09:14 AM
Its horrible in each and every way.

UNCLE RUCKUS
05-06-2007, 04:58 PM
Lean Like Me was okay

Hollow Dartz
12-21-2007, 10:00 AM
poll

ChamberSlave
01-12-2008, 02:43 AM
i liked the dvd, i didnt mind listening to the cd, King Just got some good rhymes

Bucellito 136
01-24-2008, 05:51 AM
average shit
two or three nice tracks but that's all

DUMBO
01-24-2008, 05:54 AM
http://images.amazon.com/images/P/B0001JXPKW.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

1. Intro - Hillside Scramblers
2. Pain Inside - Black Ice
3. Lean Like Me
4. Destiny - Letha Face
5. Stick Up - Inf-Black
6. Tell Me - Letha Face
7. Chippin & Chop It
8. Booty Drop - Letha Face
9. Spit Game
10. Ghetto Gutter
11. Drama
12. Take It To The Top
13. KJ Rhyme - King-Just
14. Gang Of Gangstas - Black Ice
15. Put It On Me Listen Listen
16. Struggle Ain't Got No Color
17. Here We Come
18. Prayer

what do u think bout this album

i never heard it, but one look at the cover and i started laughing.

camron4589
02-06-2008, 09:31 AM
it looked iight but after reading some of these responses im not even going to listen to it

Mic Tyson
03-16-2008, 07:52 PM
i think U GOD is the worst member of the Wu, and after reading this, any chance of me even tryin it has gone out the window

Rame
09-23-2009, 07:54 AM
I just listened to some tracks on youtube and most of it sounded very good.

I think I'll order it later today.

ShortyCoffeeStain
11-01-2010, 09:17 PM
Hahaha people here actually liked this album?!

That is fucking RIDICULOUS.

You guys know this is one of the worst rap albums ever, right?

Like...no exaggeration. One of the worst rap albums ever.

U-God could release a CD consisting entirely of him taking a shit, and there would be people posting, "yo, this goes hard, 3.5/5. its aight. uey does his thing."

Poison Flowerz!
11-03-2010, 03:07 AM
101010101101100101001

Poison Flowerz!
11-03-2010, 03:18 AM
101010101101100101001

Hollow Dartz
11-03-2010, 06:41 AM
This shit is corny.

THE MASON
11-03-2010, 11:41 AM
better or worse then Mr. Excitement?

Holocaust
11-28-2010, 10:35 AM
very underated faction of the wu

Justis Hype
11-29-2010, 09:31 AM
Wow yall goin in....I wonder what the reviews will be for his latest project Key Note Speaker...