PDA

View Full Version : White Chicks


Rebel_INS
04-10-2006, 03:13 PM
Thoughts on this movie? I thought some parts were funny but most were stupid lol. I think its a decent comedy to just check out. I give it like 3/5 stars if I had to rate it.

Thoughts?

444trumpets
04-10-2006, 03:37 PM
I thought the movie was funny as fuck!

I recommend this movie if your looking for a good laugh!

Aqua Luna
04-10-2006, 04:13 PM
^ yeah, me too...I liked it, I was crackin up

hectis
04-10-2006, 04:23 PM
Yo This Movie Is Funny As Hell They Are Making A Part 2

100pr00f
04-10-2006, 04:41 PM
movie had its parts like the big black guy that liked white chicks

and he was dancing at the club all fucked up...thaat was funny

tekunique
04-11-2006, 12:56 AM
http://www.dvdencd.nl/wallpapers/White%20Chicks%20wallpaper%201080x1240.jpg

Rebel_INS
04-11-2006, 03:01 PM
http://www.dvdencd.nl/wallpapers/White%20Chicks%20wallpaper%201080x1240.jpg

ROFL ROFL ROFL LMAO LMAO!!!!!!!!!!!!!

444trumpets
04-11-2006, 03:08 PM
http://www.dvdencd.nl/wallpapers/White%20Chicks%20wallpaper%201080x1240.jpg

Damn that shit is nasty...

TUCO
04-11-2006, 03:10 PM
i dunno....kinda shamed the Wayans Bros.
just so stupid most of the time...and i dont mean stupid in a good way
big black dude was the funniest during the whole flick IMO
Marlon Wayans' wife and friend are the corniest characters EVER....the 2 FBI dudes were kinda funny.....all the chicks in the movie were FUGLY as fuck!
i look forward to Little Man more than a White Chicks sequel....eventho Little Man looks pretty stupid as well

PANDA PISS
04-11-2006, 04:30 PM
worst thing the wayans ever did
i liked shit like im gonna git you sucka, in living color, dont be a menace,scary movie but its like as you go thru that list , theyre gettin worse
this is the worst so far, even worse than theyre tv show the wayans bros
awful film
word.

CYENCE
04-12-2006, 09:29 AM
worst thing the wayans ever did
i liked shit like im gonna git you sucka, in living color, dont be a menace,scary movie but its like as you go thru that list , theyre gettin worse
this is the worst so far, even worse than theyre tv show the wayans bros
awful film
word.
YOU DISSIN THE TV SHOW??? you buggin b, Wayans Bros is a hood classic show...YITEDEEEEEEEE!!

444trumpets
04-12-2006, 09:40 AM
^^^ yeah that shows coo...
Rememeber the song in the beginning,

Where brothers!...

PANDA PISS
04-12-2006, 05:15 PM
wayans bros are about as hood as paris hilton
i still like sum of their ish tho
i felt the tv show was wack tho
the one were pops became 'hip hop pops' was funny

Grongle
04-16-2006, 03:24 PM
i liked the big black guy that waz in friday after next lol

nightwolf
04-16-2006, 04:50 PM
it was funny shit

ERN-DAWGY
04-19-2006, 05:21 PM
"ARE NAUGHTY OR NICE...... I'll TAKE THAT AS NAUGHTY" that shit was the funniest I laughed for hours

cmeadows
04-20-2006, 05:09 PM
i couldn't make it past the opening credits. shit was too stupid imo. . .

Dough Snatcher
04-20-2006, 06:00 PM
Oh i thought this thread was about the Cameron song "White chicks"
Ok beat
Shitty lyrics

A_Wisdombody
04-20-2006, 06:41 PM
Thoughts on this movie? I thought some parts were funny but most were stupid lol. I think its a decent comedy to just check out. I give it like 3/5 stars if I had to rate it.

Thoughts?

This movie was so funny, but I hated the beginning while they were in the bodega making Hispanic ppl look like they are bad dressers that part was stupid.

DREW-DIE$EL
04-20-2006, 09:29 PM
it wasn't near as good as anything else the marlon brothers are in. it was good, but not as good as what im used to from them

CYENCE
04-25-2006, 11:48 AM
it wasn't near as good as anything else the marlon brothers are in. it was good, but not as good as what im used to from them
LOL @ 'marlon brothers'. And I found the bodega part hilarious...maybe becuz i'm no latino. But they stay making fun of spanish people, especially on their TV show. I remember one episode they visited their poor cousin down in the country and her house was a run down with tacky curtains and decorations, and Shawn was like "It look like a Puerto Rican Christmas up in here". I was rollin......but again I'm not latino

Funk_Dock
04-26-2006, 07:25 AM
was a pretty average comedy. made me laugh a few times