PDA

View Full Version : ****Flame JugglA****


tha god concept
04-13-2006, 11:50 PM
concept a.k.a flame juggla

tha god concept
04-13-2006, 11:53 PM
comin wit the witty slicin crabs jugulars
the flame juggla
dessert eagle grip silenced muzzla
grizzly bear hugga
bad ass mutha fucka
ballin like ruckas
spirit plucka
gat tucka
spear chucka
beer guzzla
ryhme tougher

than most mc's sleepy like hollows trees
logically my biography plagues like disease
enters like keys
swift ninja breeze
my boldface showcase fulla trophies n victories

son i chose to be.....baggin niggaz up like groceries
even the ones thats close to me
listen closely
im deeper than most oceans be
verbal panic
my tyranical triangle thoughts downed the titanic
surrounded by satanic fragments of language
sendin mc's home like extra baggage
yall cant manage

concepts the epidimy of damage...double edged axe
hack threw backs like computer hyjacks
run laps on tracks until the needle scratch
or john lennons ghost reunites the beetles back
__________________

Vernakular
04-13-2006, 11:54 PM
i thought it was spitboxer damn homie ur worse than me lol

tha god concept
04-13-2006, 11:58 PM
u aint feelin that nigga? that shit fuckin raw son...

Vernakular
04-14-2006, 12:00 AM
doesnt make sense duke, u wanna battle? i aint battle any1 good in a while

tha god concept
04-14-2006, 12:01 AM
set it up.....

"dosent make sense"...?

its a fuckin killer verse son........

Visionz
04-14-2006, 12:16 AM
nice technique for sharpenin the blades

holding spades
spitten raid
rockin a low cut fade
w/ shades
drinkin lemonaide,
mentals displayed
emcees dismayed
by the thought arrayed


(flip long -ack like cateract)

tha god concept
04-14-2006, 12:18 AM
yo homie!!! cheahhh


set up a thread homie we'll build like the old days.....drop the first verse .....

Visionz
04-14-2006, 12:20 AM
lets keep rolling with this shit ^right here, that shit is tight

tha god concept
04-14-2006, 12:29 AM
aiight gimme a minute

tha god concept
04-14-2006, 12:36 AM
flip long with coke whiter than cateract
wucorp mc's stuck on my battle axe
beat you black....nigga i got the blues
beatin concept..? you must be on a mission like cruise
wet the fuse
fuck any bitch i choose
hell be red n the sky be blue
bloods n crips walk a mile in my shoes n loose
other than me n unseen the alarms be on snooze

alarm be on snooze..............

Visionz
04-14-2006, 12:59 AM
aaawwww man, you supposed to hold the same sound nawmean? here, kinda like the weapons thread, take one, leave one,

alarm on snooze
no choice to choose
brainwashed by the news
in the end we all loose
masses brain bruised
permanent tatoos
having no clues
Be brothers w/ blues
watchin 'em, cruise
to subterfuge



(flip words that rhyme with pocket)

tha god concept
04-14-2006, 01:06 AM
flip werds that rhyme with pocket
while concepts picks visionz threw ya optics
and the thick wallets
i beat pricks wit bricks of wet cement
stompin what ya chewin wit the blue print of my shoe print
yall be sum new kixx me n unseen on the old tip
i be 86 jordans
back then $150 was hard to afford son
thats why we robbed niggaz at random!!!
tellin cats to handem....over
or ill be blowin up the spot like mota-rola


..............

Visionz
04-14-2006, 01:16 AM
you bad at this game homie.... lol

tha god concept
04-14-2006, 01:38 AM
drop sumpin holmes....

Visionz
04-14-2006, 01:45 AM
We spittin batter acid,
With the style mastered
courtesy of the ol'dirty bastard
no one gave birth to this
closed fist, that bring gifts
Baring pain that squash brains
insane like kamikaze planes
Simple and plain
Sparkin flames that ignite frames
Exhale the smoke and watch my mind switch lanes
I can't be contained, like oxygen without the tank or balloons
We show up smashin on buffoons

tha god concept
04-14-2006, 01:54 AM
we show up smashin on baffons
"GO-GO Gadget pen like the ol cartoons
hiphop typhoon
heroin tip dip wit burnt spoons
buggin like larva in cacoons
long beach vacation mexican cancuun

wet tee-shirt competition'
my hotel key ignites the wizdom
drinkin n drivin after math dont laugh mexican prison
gotta mc wishin
he was juss hidden instead of lyric lycin

cocaine border snatch fishin
wit the scales
odd-job boobi-trap like the sounds of dolpin n whales
reel eerie when the pounds measured up on scales
yall garbage like pales
eric n concept jet wit the knowledge of harvard n yale.......

tha god concept
04-14-2006, 02:07 AM
i neeeeeeeeeed ~A~ deeeeeeeeeeeaaaaaLLLL

Visionz
04-14-2006, 03:00 AM
eric n concept jet wit the knowledge of harvard n yale

Face is pale, like city jail for drinkin,
breathe stinkin,
staring at a stale honeybun just thinking,
Of that double-talk they be speakin
Fast talkin like drunk puerto ricans
What the riches they seekin?
I flash like a beacon
And the light ignites insight
To get it right
With the way they talk and way they walk
Bodies buried from just the wave of thoughts
They not bought, we fought for years for this
Think you gonna take from the mouth of our kids?
Lackin backbone like squids
Yall hid when the lights got flashin
I'm cockin the hammer, like I'm ready for action <----------(no homo)

tha god concept
04-14-2006, 03:19 AM
ready 4 aktion yo but no homo....
like a tranny that couldnt go threw the OPPO
ration...no kidz in the play pen
maadd frustratin Halo round concepts head like Play- station

kill all vagrants that be homeless where the ghost slept
fracture jaws wit broke neck
slow-motion potion flowin like blizzards snowin
peep the lizzard showin
forked tongues
lyrics implode churches and scar lungs

spar funds cause im fightin for this money
live in the hive colunating honey
drown dunny
by the tunney

1000 thousand pounds of pressure
cannibal lector
gucci leather
ostrache feathers
exotic like all weather

ligtning striking
man hitch-hicking threw galaxies son
pull out like in pussy and guns
taxin funds for funs before i knew the raw stab
motion
spike the punch and the witches potion......

Visionz
04-14-2006, 03:34 AM
spike the punch and the witches potion.....

They never had a notion with all the commotion happenin
Neck-snappin like silencer packin,Muderin the masses just by rappin
Reacher higher levels than treble at 200 decibles
Thoght patterns in some is questionable
Rhymes is edible, they dig a deeper hole, never on a pedastle
I topple statues liked staged overthrows in Iraq
Kick back, while my army highjacks upper flats
Of tycoon's hearts which compassion lack
Stiff back, lay flat in pools of blood
Flood the city with the new committee
No pitty for those who shitty
We've been gritty for 4000 years
Heart shakin, I can smell they fears
They spillin tears when I draw near
Causing the ending is clear.
We here to take back everything they stole
And all the riches in the world can't buy back they soul.

tha god concept
04-14-2006, 03:43 AM
cant buy they soul but get grimme like assholes when i wrekk it
but naked givin ya bitch a pearl necklace
test this
like you gettin into college or university
yall aint herrtn me like hookers wit H.I.V
break yall down physically
wit a disease
son please
you couldnt get blessed if ya whole crew sneezed

so shut the fuck up
i kid nap rhymes 4 randsom
~n~ peel back wigs like ted danson
im expandin...

my delivery....got you shook like parkisans disease
Micheal J. Fox
sleighin robbers n cops
got beef wit cyclopse
third eye vision got niggaz hoppion like scotch
whisky on the rocks
when concept dangles his cock
bitches wishin they popped!!!......

tha god concept
04-14-2006, 10:30 AM
yo nigga i juss got it ......lol

i was trashed bad last night son lol


dam.....

Eversick666
04-15-2006, 01:49 PM
DOPE shit ninjaz,keep up the fucken pure rawness damn readin that shit all
fucken blazed, tight like a 3 year old.

peace
eversick666