PDA

View Full Version : fuck the bad one concept vs. vernakular


Vernakular
04-14-2006, 02:19 PM
yo lets do like 2 rounds five votes

since i started first last time u wanna throw down first then i'll throwdown then u

dickriders will get fucked up so will faggot votes

line restriction

12-20 lines

oDoUoSoKo
04-14-2006, 02:24 PM
u battlin me yet

Vernakular
04-15-2006, 02:04 PM
Eyo

You droppin science? Like serious get yo hed outcha ass
i be murderin math, you couldnt write a bar on a graph
Wack fuck never compete with these
u recieve the wack stuff that seeps
Say your smart wit math but u could never add up to me
Bitch you like a teacher, no1 listens to shit u say
Your styles gettin weaker, shortenin yo bars day by day
Your mister burns homie?, meanin that your styles outta date
in simpiler terms, thats the reason why you were kicked outta the states
Canada's were you oughta be, cuz imma fry your bacon ass
You droppin wack raps and your excuse was u were smokin grass!
Bitch please, if u worked at hallmark you aint '(w)rappin tight'
My verses b cancerous, causin loss of hair and appetite
Your rappins light, like dog shit cuz it gets stepped on or cleaned-up
YOur fightin pitbulls homie, im goin to the ring with a weak-pup

Luther Large
04-15-2006, 07:25 PM
.............

Vernakular
04-15-2006, 07:53 PM
yea

arent u the white kid u likes sucking dick?

Visionz
04-15-2006, 07:55 PM
sometimes I end up usein the same metaphors if I read enough of my own shit but man, you recyclin lines from your last battle or two

Vernakular
04-15-2006, 07:57 PM
reusin eric because, i wanted to work with them

make sure theydont sound forced, bear with me here

Visionz
04-15-2006, 08:45 PM
fuckin with the same punch over and over again is forced though. you forcin it to not sound forced. roflmao

Vernakular
04-15-2006, 08:51 PM
lol i get it but eric come on, isnt this better thsn the 'shit' i was posting

Luther Large
04-15-2006, 09:26 PM
.............

Vernakular
04-15-2006, 09:32 PM
u asked it like an asshole so thats how i responded

Luther Large
04-15-2006, 09:34 PM
u asked it like an asshole so thats how i responded


............

Visionz
04-16-2006, 01:02 AM
that is what it shud b cuz im not old enough to be pharoah tut and my punchess are feirce and i gots millions of em .........yet I recycle lines from my last battle and then use them in my new ones and why? well,,,,,,,,...................i wanted to work with them

make sure theydont sound forced STOP FRONTIN

Vernakular
04-16-2006, 01:04 AM
yea, well i thought they were good but apparently they sound forced

fuck it go vote on me n redskulls battle

Visionz
04-16-2006, 05:52 AM
the vote is never gonna happen, jedi-mind tricks don't work on me.



btw........I'm like strawberry jam, because when I serve dishes on a plate you'll be swallowing my seed.<-----------that's an example of a forced punchline, if you have to write the bible to make that shit make sense, it's forced.(and corny) You wanna be a tight emcee, go put yourself in a struggle for atleast 10 years straight. Real mo'fuckin life makes a good emcee. If you from fairy-tale land ya skills are gonna be transparent.

TeknicelStylez
04-16-2006, 07:41 AM
Don't give away my fuckin secret eric!! lol jp