PDA

View Full Version : Man The Beatles kick ass


meddmawamm
04-22-2006, 08:19 PM
REAL TALK. Check out some stuff if you havent already and ignore the fact that old white people listen to it as well.

Kriszy Substance
04-22-2006, 08:22 PM
Lol @ old white people. Beatles are fucking masters. HUGE Beatles fan here. Those guys did it like no one else and their music is timeless and absolutely incredible. Everyday is a good day to listen to em.

meddmawamm
04-22-2006, 08:56 PM
Word up homie.

DREW-DIE$EL
04-22-2006, 09:29 PM
everybody listens to the beatles.

Dr Zayus
04-22-2006, 09:32 PM
yezzir!

Jeru
04-23-2006, 03:11 AM
The Beatles are fuckin CLASSICS.Huge Beatle fanatic overhere.

4-Bar Killer
04-23-2006, 04:15 AM
I like the beatles, but I'm not a big fan. George Harrison was supposed to make music with Bob Marley after the beatles broke up, but then marley died, it would have been ill though, George Harrison was definitely the best musician in beatles, he was so good at the guitar.

Jeru
04-23-2006, 04:19 AM
I agree.George Harrison was the best Beatle.His solo's are all classics including his post humous album Brainwashed.

4-Bar Killer
04-23-2006, 04:47 AM
Yeah.. His guitar solo's are my favorite sound in beatles songs.. Fx, I'm Happy Just To Dance With You, a song that I personally dont like very much, but the guitar sounds so fucking dope so I'll listens to it anyways..

Jeru
04-23-2006, 04:58 AM
Yeah.. His guitar solo's are my favorite sound in beatles songs.. Fx, I'm Happy Just To Dance With You, a song that I personally dont like very much, but the guitar sounds so fucking dope so I'll listens to it anyways..

Truth.I've always found it ashame that his writing and guitar skills were always overshadowed by the Lennon/McCartney Machine.But I'm also happy that he could bring us All Things Must Pass

4-Bar Killer
04-23-2006, 05:08 AM
Yeah.. I once read that he actually the first one to talk about a break up..

Jeru
04-23-2006, 05:14 AM
I thought it was Paul.Cuz he had brought out a solo before they even split.And then when they broke up, Lennon's first solo album cover was just shitting on Paul's first one :lmao:

4-Bar Killer
04-23-2006, 05:42 AM
haha, yeah.. But I actually also think that McCartney had something to do with Marley, he is in one or two of his videos.. But I think Harrison had been thinking about leaving for a while, both because he felt that they put him aside, but also because he had other visions as a musician..

Jeru
04-23-2006, 05:50 AM
Yeah, that could be true.He was a more serious person in the group allthough towards the end of the group they all became more serious.I thank God they existed LOL.
The beautiful music George Harrison made is perfectly displayed on 2 dvd's and cd's actually : Concert for Bangladesh and Concert for George.2 of my alltime favorites.Need to check those out ASAP if you're a George Harrison fan.

meddmawamm
04-23-2006, 07:17 PM
Is there anyway you guys can send me some George Harrison solos? I cant find them ANYWHERE.

deadlymelody
04-24-2006, 09:19 PM
Join the Yellow Submarine, you scandalous motherfuckers!

I got that Beatle's "1" album. Great songs on there.

cosmoprim
04-26-2006, 01:44 PM
The Beatles are super sissy.

IRAN
04-28-2006, 12:41 PM
Beatles - White Album. Pure genius.