PDA

View Full Version : People in U.S.A - What's Michigan like?


Rorschach
05-02-2006, 03:13 PM
I'm spending the summer in Ortonville, Michigan.

I know nothing about it, you know living thousands of miles away and all that...lol. Anyone ever been to Michigan? What is there to do there?

Share your wisdom.

If you haven't been, either contribute something wortwhile, or stay the hell out of my thread.:thumbup:

stak84
05-02-2006, 04:28 PM
An urban shithole

Rorschach
05-02-2006, 04:30 PM
An urban shithole

haha. Thanks.

An urban shithole. That's made it pretty damn clear.

RADIOACTIVE MAN
05-02-2006, 08:32 PM
An urban shithole

-dead-

TeknicelStylez
05-02-2006, 08:50 PM
idk Ortonville sound like the neck of the woods where them militant rednecks be chillin at

I never been to michigan though, why don't you try google mapping it, get yourself a nice satelite image of it.

CrazyCoCasian
05-02-2006, 09:04 PM
It Sucks nothing but a bunch of Cockasians If you nknow what I mean.....

WU-KILLAH
05-03-2006, 01:36 AM
Been in Michigan, just a bunch of gringos like in the whole US, wtf you expect ?

mashqauck
05-03-2006, 01:38 AM
it isn't like seattle! come down here and you can rest in my bed. I'm nighting, night.

maestro wooz
05-03-2006, 02:59 AM
probaly sucks

TeknicelStylez
05-03-2006, 03:02 AM
just a bunch of gringos like in the whole US


....fuckin foreigners have no idea mang...

Bone Collecta
05-03-2006, 05:55 AM
y dont u google it. it will tell u everything u need to know. from the crime rate in the area, etc..