PDA

View Full Version : Gold and Platnium Threads started by you


GENERAL WISE
05-09-2006, 05:57 PM
Gold - Over 50 posts
Platnium - over 100 posts


DO you take Religion seriously. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15776)
5x Plat
If you could ban anybody you wanted from this forum who would it be? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17238)
Plat
Hella vs ...as hell (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17728)
6 away from gold
Whos threads are dumber? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17583)
gold
3 word questions 3 word answers (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17154)
2x plat
Post a pic of your role model. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16458)
plat
Body part of the opposite sex you have a fetish for... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17153)
gold
You Know you ghetto when... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17073)
plat
Omg!! Beef!! Omg!! Wu-corp Version (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=13998)
5x plat (best seller)
Opinions about immigration? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17041)
gold
Gayest Wu - lines (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15029)
1 away from gold (out of print <closed>)
Which Mod is the best? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15465)
gold
What part of the World U reppin? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=13840)
gold
RZA's prime as MC (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11199)
gold


To see the threads you started go to you public profile and in one of the gray boxes it lets you see "all threads started..."

So far my best sellers are


DO you take Religion seriously. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15776)
which is still #1 in KTL charts

and a classic
Omg!! Beef!! Omg!! Wu-corp Version (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=13998)
(y isn't this in the classics you haters)

mashqauck
05-09-2006, 06:01 PM
www.wutangcorp.com/nothreadsbymearegreat (http://www.wutang-corp.com/forum/www.wutangcorp.com/nothreadsbymearegreat)

GENERAL WISE
05-09-2006, 06:03 PM
www.wutangcorp.com/nothreadsbymearegreat (http://www.wutang-corp.com/forum/www.wutangcorp.com/nothreadsbymearegreat)

bs look your
who do you think has the biggest and smallest dick on wucorp? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15857)

went 2x plat

mashqauck
05-09-2006, 06:06 PM
WERDD???????? damn thats tight! is that one of the best or not eh?

i love u gen.

GENERAL WISE
05-09-2006, 06:09 PM
WERDD???????? damn thats tight! is that one of the best or not eh?

i love u gen.

check your self you lazy ass polynasian


The neverending say anything Thread (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=259)
is like the best seller in history with almost
350x Plat
that shit went diamond 35X !!

mashqauck
05-09-2006, 06:18 PM
shitttttttttttttttttttttt

me and u needa make a perfect thread that makes 252309865wplatinum! should i post naked picz of me? i bet people would be shocked, confused, and hot.

TeknicelStylez
05-09-2006, 06:22 PM
if you post any thread with the title religion in KTL it's instant platinum... cmon mang...

mashqauck
05-09-2006, 06:24 PM
loL n00bZ h4Xx0r. Just name it classic and post a picture of the nastiest thing on earth with a caption like "fuckkkkkkkkkkkkkkkkittttttttttttttt"

GENERAL WISE
05-09-2006, 06:38 PM
I'm FUCKED (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18263)

^ your most selling thread with almost 2x plat

Yep, writing fuck in your title gets you lotsa play on the radios

TeknicelStylez
05-09-2006, 06:41 PM
Yea but that shit was like a live report from Tek Stylez during severe criminal activities and possible incarceration

That shit should be classic

GENERAL WISE
05-09-2006, 06:42 PM
Yea but that shit was like a live report from Tek Stylez during severe criminal activities and possible incarceration

That shit should be classic

not many threads get 2x plat. Illmatic is 1x plat........

TeknicelStylez
05-09-2006, 06:47 PM
one of my sequels too, I'm fucking tired of society :yes:

Pretty popular...

JASPER
05-09-2006, 06:47 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8526

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8188

mortal kombat!

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9027

best thread in Know the Ledge



m

GENERAL WISE
05-09-2006, 06:49 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8526

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8188

mortal kombat!

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9027

best thread in Know the Ledge



m
I don't wanna hate but

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8526
wood

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8188
wood


http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9027
Okay you got this gold

you just not sellable Jasper, but you make great feats. with other peoples threads

TeknicelStylez
05-09-2006, 06:50 PM
It's sad man, last time I was locked up, half the dudes in there was locked up because of females. From the holding cell all the way into CJP niggaz steady had stories about how they got into a fight with they girl, shit escalated, they called the cops and they got locked up for some bruises on their arm cuz they grabbed em too hard.

Don't hit females, I'm not even saying that because it's not right (I feel you sometimes you just want to rock em), but for the simple fact, when them boys come for you, you can't do SHIT about it. Than you sittin in a cell for some dumb shit.

LoL at my post

JASPER
05-09-2006, 06:52 PM
Your threads ain't even ghetto platinum, piss off.

stak84
05-09-2006, 06:53 PM
yeah when i punch a girl i make sure its really hard and
in the head so she passes out immediately that way
she cant tell nobody it was me

TeknicelStylez
05-09-2006, 06:59 PM
Your threads ain't even ghetto platinum, piss off.

I'll kill your cracker ass and cut your asshole and your lower intestine out so I can fuck it and hang it up in my closet when im done with it, I'll keep your mom in a cage with electro shock pads on her nipples and clit and make her suck the cum out of it while I'm zapping the shit out of her.

JASPER
05-09-2006, 07:02 PM
I was talking to Woodrow, the other faggot. But thanks for your offer.

TeknicelStylez
05-09-2006, 07:04 PM
no problem :thumbup:

GENERAL WISE
05-09-2006, 07:10 PM
I was talking to Woodrow, the other faggot. But thanks for your offer.
i like the (whats that train cartoon thing called tommy or something?) jasper better that the I AM mad jasper

Bodega Pop Tartz
05-09-2006, 07:11 PM
I go platinum 90% of the time

GENERAL WISE
05-09-2006, 07:16 PM
I would have to disagree. Check your history. You need 50 posts for gold 100 for plat and 1000 for diamond (rare)

http://www.wutang-corp.com/forum/search.php?searchid=35938
these are all the threads you made

your last plat thread was
Funny Moments in Wu Tang videos. Lol (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7422)
at 103 posts and a bunch of golds

GENERAL WISE
05-09-2006, 07:50 PM
Fucking Sicka has a 3.9X diamond thread (39x plat)

describe the poster above (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3807)

killing it

GENERAL WISE
05-09-2006, 07:53 PM
Most selling classic thread
Neverending What Are You Listening to Thread (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=31)
at 23x plat

TeknicelStylez
05-09-2006, 07:59 PM
Hot thread woodz

crass
05-09-2006, 08:07 PM
yeah this is creative

my Jay-Z Bitten Lines thread got 69 replies

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9680

GENERAL WISE
05-09-2006, 08:09 PM
yeah this is creative

my Jay-Z Bitten Lines thread got 69 replies

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9680

your mad underground crass

baby jesus
05-09-2006, 08:16 PM
I Havent Made Many Threads But I Got My Gold Plaque.
Best Rivalry In Sports??? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9059) (http://www.wutang-corp.com/forum/images/misc/multipage.gif 1 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9059) 2 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9059&page=2) 3 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9059&page=3) ... Last Page (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9059&page=5))
Inspect My Method

I've Also Went The Worst Wood You Can Go And Started A Thread With Out A Single Reply Thats A Feat.

GENERAL WISE
05-09-2006, 08:18 PM
you hit a hardmarket (sports) with a gold thread thats hard they only have like 5 threads that went plat or above in the whole section.

crass
05-09-2006, 09:23 PM
a thread with 10+ posts in the Wu-Latino section can be considered Diamond.

MsRzaRecTaH
05-09-2006, 09:34 PM
General...

U Should Be A Mod

GENERAL WISE
05-09-2006, 10:47 PM
General...

U Should Be A Mod

like the current elitist group of mods would let me in. Queen of Poetry has tried for years. Its because shes black I think.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-09-2006, 10:53 PM
Funny thread but I think Gold and Platinum should be higher posts

Gold - 100 Posts
Platinum 1000 Posts

U set the Bar to low

GENERAL WISE
05-09-2006, 10:57 PM
dat would make you and me gold only thread starters (non of the threads you or I have started have gone 1000+) along with alot of people.

Sicka would be one of the few who has gone plat.

mashqauck
05-09-2006, 11:01 PM
yeah, can't have that shit, shittttttttttttt

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-09-2006, 11:38 PM
dat would make you and me gold only thread starters (non of the threads you or I have started have gone 1000+) along with alot of people.

Sicka would be one of the few who has gone plat.
That would make the accomplishment evn more worth it!! :spin:

I know I have a few threads that are still going strong!

GENERAL WISE
05-10-2006, 01:02 AM
let me make another post with a poll whcih sounds betta

GENERAL WISE
05-10-2006, 01:04 AM
What do you think is a better measurement?
50 or 500 posts for a thread to be Gold
100 or 1000 posts for a thread to be Plat
any other suggestions?

(big ben you can merge this thread if you want to plat & gold threads thread)

crass
05-10-2006, 01:15 AM
i vote 50 for gold, 100 for plat, cuz most threads don't get much. and all the shit threads that go "gold" and "plat" mirror the shit artists that sell tha tmany records.

i think that in the world of forums, gold should be 100 and plat should be 500

crass
05-10-2006, 02:10 AM
damn...this fucking forum

no posts in general chat in almost an hour

Sicka than aidZ
05-10-2006, 02:44 AM
its 10 pages dipshit, like the one u stole, "whoever posts last wins"....shit, ive started so many platinum threads, we need to start asteroid threads or some shit. diamond threads.ultra violet,cancerous, radioactive threads from the sun,moon an stars.

Prolifical ENG
05-10-2006, 09:15 AM
If its the same handful of people posting over 100 posts in a thread, that shit aint even wood. A thread that has input by like 50-100 different people are the large ones that are usually worth reading by everyone.

Thats what it takes for me to determine classic thread certification.

100pr00f
05-10-2006, 09:37 AM
like my kung fu flick thread..its all about info about flicks
no nonesence in that thread

haha

venex
05-10-2006, 09:43 AM
I made a mistake, I voted for the second option, but I would say: 50 gold, 100 plat.

peace!

Luther Large
05-10-2006, 10:01 AM
def 1000

Ya_Bane
05-10-2006, 10:25 AM
like my kung fu flick thread..its all about info about flicks
no nonesence in that thread

haha

lol, except u and Elaquent chatting about how you're gonna send each other burned copies for 2 pages...

It's still a great thread though, haven't been active there for some time cuz I've been at my moms for 6 weeks now, with no KF-flix lol, shit is hard.

num2son
05-10-2006, 10:26 AM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16897

Photo paint TUCO

I didnt start it but this is an underground hit.

Ya_Bane
05-10-2006, 10:28 AM
What do you think is a better measurement?
50 or 500 posts for a thread to be Gold
100 or 1000 posts for a thread to be Plat
any other suggestions?

(big ben you can merge this thread if you want to plat & gold threads thread)

Who the fuck cares? This is a forum, not a battle for who can get most posts in their threads.


http://www-sop.inria.fr/omega/personnel/Sandrine.Chevris/ptgif/macho.gif

4-Bar Killer
05-10-2006, 10:55 AM
Song Vs. Song (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9891) - 59 posts (Gold)

New U-God Interview (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=12581) - 75 posts (gold)

Rapper Vs. Rapper (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9895) - 559 (5x Plat!!)

ALBUM VS. ALBUM (only 1 thread!!) (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=15443) - 177 (3x Gold)

But I also got like 3 threads without answers (wtf??!!??!) hahaha:

ODB Book (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=13899) - 0 posts (wood)

Dont Sleep! Very, very ill D.O.C. interview (talking bout nwa & eazy, death row etc.) (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18464) - 0 posts (wood, note the interesting thread-name, yet no answers hahahahahaha)

Clips of NWA (VERY RARE!) (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17497) - 0 posts (wood)

Old, but very interesting inverview with Big Hutch AKA Cold187um from Above The Law (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17484) - 0 posts (wood)

I haven't even made many threads, haha..

num2son
05-10-2006, 11:06 AM
^^^Nice

Sifu Dragon
05-10-2006, 11:12 AM
my Impersonate a WTC member was 7 posts away from platnium

num2son
05-10-2006, 11:57 AM
U-GOD - Mr. Excitement REVIEW THREAD (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6470) 169 (3x Gold)

Top 100 Movie Quotes (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3743) 60 (Gold)

Exorcism (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7223) 115 (2x Gold)

No Said Date -Vs- Grandmasters (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11155) 82 (Gold)

I've Spread This More Than Anyone...... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11043) 94 (Gold)

Worst Song on A Classic Wu Album. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8795) 80 (Gold)

And i have five 0 Post...damn and a couple with 1-5 post threads.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-10-2006, 02:16 PM
so far my ratings are bwinning the poll!!

Edgar Erebus
05-10-2006, 02:55 PM
By measure Gold 50, Plat 100:

Research: 10 greates hip-hop albums of ALL TIME (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16801) (81 - gold)
Research: 10 greates hip-hop albums of ALL TIME - Part II: The Final Countdown (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17696) (78 - gold)
Anyone ever heard of Croatia? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18316) (65 - gold)

Edgar Erebus
05-10-2006, 02:57 PM
U-GOD - Mr. Excitement REVIEW THREAD (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6470) 169 (3x Gold)
Exorcism (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7223) 115 (2x Gold)



LOL, 2x gold IS platinum

num2son
05-10-2006, 03:50 PM
LOL, 2x gold IS platinum

Didnt know thanks...lol

JASPER
05-10-2006, 04:36 PM
Who the fuck cares? This is a forum, not a battle for who can get most posts in their threads.


http://www-sop.inria.fr/omega/personnel/Sandrine.Chevris/ptgif/macho.gifHAHAHAAHAAAHAAAHAAAA

GENERAL WISE
05-10-2006, 05:27 PM
If its the same handful of people posting over 100 posts in a thread, that shit aint even wood. A thread that has input by like 50-100 different people are the large ones that are usually worth reading by everyone.

Thats what it takes for me to determine classic thread certification.

OMG!BEEF!OMG! had almost all the people from general chat

And Do you take religion seriously is still strong with like any body who goes to ktl participation.

first of all this standard will make better forums if you think about it....and a little more interesting like repping som1

JASPER
05-10-2006, 05:28 PM
Usually, the threads with the most replies are the shittiest threads.

GENERAL WISE
05-10-2006, 05:37 PM
You don't like:
post ya pics
never say anything
post ya gifs
describe post above

I liked the old jasper better this new one is gay

JASPER
05-10-2006, 05:43 PM
I mean, the thread itself sucks, but it's the posts that have nothing to do with the topic at all that make it great. Corpse threads are shitting on the average WTC thread.

GENERAL WISE
05-10-2006, 05:58 PM
corpse has porn what do you expect?

Oztradamus
05-10-2006, 06:03 PM
^They got assparade passwords?

Bedlam
05-10-2006, 06:22 PM
I don't really make that many threads for discussion, most of them are just seeking an answer on a topic. But I got a few that qualify under the current rules of 50 gold 100 platinum:

Jay-Z rapping really fast? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17722) (Gold)
College Football (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3367) (Platinum)
Gay Wu-Tang stuff (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=8371) (only Platinum, BUT A CERTIFIED WUTANGCORP CLASSIC, RESIDES IN THE CLASSIC SECTION!!!!)
Human Evolution Theories (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9728) (2X Plat, figures the only Know the Ledge thread I make is my most popular...)
Best Beats of all time (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9681) (Gold)
Favorite song on Illmatic? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3893) (Gold)
Nas's Ether, Best Diss Song Ever? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=3074) (Platinum)


I think 100 should be gold, 200 platinum. Its almost impossible to get a hip hop section thread over 200, these General Chat threads are just full of the same people posting 10 times in the thread.

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
05-10-2006, 06:28 PM
General Chat threads are just full of the same people posting 10 times in the thread.

(a day)

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-10-2006, 06:28 PM
^They got assparade passwords?
Yes and MORE!!!

Oztradamus
05-10-2006, 06:32 PM
Yes and MORE!!!

Word? I might have to create an alias and join LOL

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-10-2006, 06:37 PM
Word? I might have to create an alias and join LOL
U couldn't imagine the Pornocorpia it has in one section...(*In white boy voice) *ITS FUCKING AWESOME*

TUCO
05-10-2006, 08:51 PM
i dun post whore

neverending 3X platinum :D

TeknicelStylez
05-10-2006, 10:41 PM
I mean, the thread itself sucks, but it's the posts that have nothing to do with the topic at all that make it great. Corpse threads are shitting on the average WTC thread.

If I wanted to hear a bunch of white kid's cry about how much they get picked on by minorities I would just take a trip out to the suburbs, at least I could beat their ases if they got loud with me.

crass
05-10-2006, 10:50 PM
Its almost impossible to get a hip hop section thread over 200,


unless you piss bonecollecta off.

GENERAL WISE
05-10-2006, 11:26 PM
like 50 cent dissing som1 SEE THREADS ARE LLIKE ALBUMS :)

JASPER
05-11-2006, 08:44 AM
If I wanted to hear a bunch of white kid's cry about how much they get picked on by minorities I would just take a trip out to the suburbs, at least I could beat their ases if they got loud with me.I could write an entire paragraph on how much of a fucking imbecile you are, but you'd probably enjoy that. However, I could just hand you your ass in a paperbag by saying you left the Corpse... three times in a row and you're still lurking. But that's where it stops.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-11-2006, 01:14 PM
I could write an entire paragraph on how much of a fucking imbecile you are, but you'd probably enjoy that. However, I could just hand you your ass in a paperbag by saying you left the Corpse... three times in a row and you're still lurking. But that's where it stops.
HAHAHAHAHAHAHA

JASPER!!!:hooray: :hooray:

stak84
05-11-2006, 01:25 PM
i check that shit out every once in a while they got
some funny peeps but you wanna see some real funny
mufuckas you got to go to ughh.com forums them fools
shit on just about everything but this site does have some
funny ass fucks and so does the corpse but i think that
this site doesnt weed out the weak like the other
forums

GENERAL WISE
05-11-2006, 03:30 PM
(never been on corpse because bored

Big Risk
05-11-2006, 05:35 PM
I dont know if i have made any... probally not. well actually there was this intellekt one i made back then that went from 1 to 11 in like 10 minutes.

GENERAL WISE
05-11-2006, 05:58 PM
^
Post your picture thread (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7899)

9x plat (damn, if you use current rules)
gold (close @ plat) with BigBen's standards

Sicka than aidZ
05-11-2006, 08:48 PM
jailfood nigga!! Thats whats up!

mashqauck
05-11-2006, 09:56 PM
they say there is a 90% we don't make it, fucccccccccccccccccccck itttttt

GENERAL WISE
05-12-2006, 01:41 AM
i am a pimp

Edgar Erebus
05-12-2006, 12:26 PM
OMG! My thread Song that best describes yourself (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18767) gone gold!

Chief 'Broom
05-12-2006, 05:05 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=2116&highlight=jeff+hansen

GENERAL WISE
05-12-2006, 11:17 PM
Michael_Jackson likes WTC!! (Multi-page thread 1 2)
ERIC_CARTMAN

Yesterday 11:49 PM
by mashqauck Go to last post
23 239 Introduction Chamber

2 away from half gold

:-O

Ya_Bane
05-13-2006, 02:22 AM
Michael_Jackson likes WTC!! (Multi-page thread 1 2)
ERIC_CARTMAN

2 away from half gold

:-O

lmao!

GENERAL WISE
10-19-2007, 08:06 PM
Free_heyZeus has made threads w/ over 1.56 thousand posts (counting only gold and platinum threads)

HeyZeus has made threads with over 4.07 thousand posts (only g/p)

Its insane how the mods still haven't given me a single "classic" album. I feel like Eminem right now.

Bis Fan
10-19-2007, 09:03 PM
Every Single Last One Of Them :{

That Includes Every Thread I've Ever Posted In Too

So Just Look For My Name

TSA
10-20-2007, 03:20 AM
All i drop is straight bangers.

my first big hit was Is Immortal Technique a Douche,

since then i don't remember but a lot of plats and a lot more golds.

first and only Dan Cooley Sticky(that i know of)

i've gots some that are MAD slept on though

like The Cyber Sex Lounge.(dan cooley)

TSA
10-20-2007, 03:22 AM
and Man Law Library is a classic idk why the mods fronting? probably cause i insulted their album.


dont worry, i got Ugliest Jew Thread coming soon, it'll be a classic.
COMING SUMMER 2006

Lil' Ruger
10-20-2007, 12:40 PM
i wanna be like gen wise when i grow up

Longbongcilvaringz
10-20-2007, 01:01 PM
haha, this thread...

i cant view my started thread anymore for some reason, either wat ive only got like 1 gold maybe.

i dont really start threads, im not very creative like that.

Longbongcilvaringz
10-20-2007, 01:21 PM
found out how to do it, only one gold thread for me.

im ultra undergound, but i nearly sold out with a few threads.

NaS ~ It Was Written - http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=9303 (77 Posts, my only Gold Thread)

Most Difficult Game? - http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=22240 (49 Posts)

**Hip Hop Album Review Archive** - http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20347 (46)

Mobb Deep ~ The Infamous - http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=10987 (47)

LORD ZERO
10-20-2007, 06:33 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=31729

WWI GROUP ALBUM, GOLD

Bodega Pop Tartz
10-26-2007, 07:01 PM
I have Some

Gold
Does Anyone Have The Original purple Tape? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38549)
Hell Razah - Renaissance Child (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=34010)
New Shyheim Video! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=39795)
Decipher this Rae Shit (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=23755)
37 Reasons Camron is better than Jay Z (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17308)
Meth's Bluntforce Mixtape is refreshing (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38041)
The Official Wu-Tang classics thread (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38042)
Why doesn't tical 2000 appeal to anyone? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38243)
Deck Vs U-God (song opener) (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=19275)
Its a problem when kanye does it but not bronze? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=23061)
Another controversial thread by hollow dartz (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=22775)
Dont blame diddy (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20963)
Kinda fan are you? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20030)
Wu corps top 10 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=19345)
Question for pre-97 fans (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18961)
So who will do it? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16964)
better mc? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16714)
What yall think of that cobra clutch video? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16129)
Exposing yall F.A.N.Z. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=14209)
To all you wu fans! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11287)
Rza will be on rap city in two days (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=12114)
Pop da brown hornet disses wu tang (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6270)
Tical Vs Ironman (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=4677)


Platinum
What Do I need? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18962)
Who In the can has dropped the wackest verses? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=24025)
Ok Let's Get Straight to The point (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=14743)
U-God Vs. Lethaface on Myspace (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20744)
Why Doesnt anyone like dipset? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=25555)
Funny moments in wutang videos (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7422)
I'm noticing something about rza (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11469)
put Wu tang in lyrical order (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=5977)
G-Unit diss to game 300 bars (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6254)



Alot More I will post later

GENERAL WISE
10-26-2007, 07:56 PM
I have Some

Gold
Does Anyone Have The Original purple Tape? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38549)
Hell Razah - Renaissance Child (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=34010)
New Shyheim Video! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=39795)
Decipher this Rae Shit (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=23755)
37 Reasons Camron is better than Jay Z (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=17308)
Meth's Bluntforce Mixtape is refreshing (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38041)
The Official Wu-Tang classics thread (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38042)
Why doesn't tical 2000 appeal to anyone? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=38243)
Deck Vs U-God (song opener) (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=19275)
Its a problem when kanye does it but not bronze? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=23061)
Another controversial thread by hollow dartz (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=22775)
Dont blame diddy (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20963)
Kinda fan are you? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20030)
Wu corps top 10 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=19345)
Question for pre-97 fans (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18961)
So who will do it? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16964)
better mc? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16714)
What yall think of that cobra clutch video? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=16129)
Exposing yall F.A.N.Z. (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=14209)
To all you wu fans! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11287)
Rza will be on rap city in two days (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=12114)
Pop da brown hornet disses wu tang (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6270)
Tical Vs Ironman (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=4677)


Platinum
What Do I need? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=18962)
Who In the can has dropped the wackest verses? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=24025)
Ok Let's Get Straight to The point (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=14743)
U-God Vs. Lethaface on Myspace (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=20744)
Why Doesnt anyone like dipset? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=25555)
Funny moments in wutang videos (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7422)
I'm noticing something about rza (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=11469)
put Wu tang in lyrical order (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=5977)
G-Unit diss to game 300 bars (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=6254)



Alot More I will post later

That had to be a lot of work.

Bodega Pop Tartz
10-26-2007, 08:37 PM
Yea, i was bored, I'm on bed rest.