PDA

View Full Version : It Finally Came


maestro wooz
05-18-2006, 09:48 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-1151-1148006653.jpg

YES YES YES, finally it came in the mail. I won this timeless memorabilia piece a couple weeks ago on ebay for only 70$. It took awhile to get here and i thought the man was gonna rip me off but today out of the blue when i came up to my room i found it just laying there on my bed(i think my mom put it there thanks mom i love you). One word to describe my reaction would be "absolutely bonkers". Post any other pics or stories about timeless memorabilia

Oztradamus
05-18-2006, 09:57 PM
?????????????????????

Sicka than aidZ
05-18-2006, 10:01 PM
check this out:i

Sicka than aidZ
05-18-2006, 10:03 PM
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/dfdf.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/untitledgjhyg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/jkhkjh.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/jkhhl.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/unti.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/hgjhg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/untitledsfgsdgs.jpg


i want one bad

Sicka than aidZ
05-18-2006, 10:04 PM
dude they're so sick, i want em all

GENERAL WISE
05-18-2006, 10:14 PM
^wheres the Rae one?

Razorsharp
05-18-2006, 10:22 PM
^^he doesnt fit... maybe on a surfboard...lmao

Chief 'Broom
05-18-2006, 10:23 PM
i found it just laying there on my bed
One word to describe my reaction would be "absolutely bonkers".
oh
dip

ěDESSA
05-18-2006, 10:26 PM
1 looks like Jodi Bernal.. Never Mind.

crass
05-18-2006, 10:41 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-1151-1148006653.jpg

YES YES YES, finally it came in the mail. I won this timeless memorabilia piece a couple weeks ago on ebay for only 70$. It took awhile to get here and i thought the man was gonna rip me off but today out of the blue when i came up to my room i found it just laying there on my bed(i think my mom put it there thanks mom i love you). One word to describe my reaction would be "absolutely bonkers". Post any other pics or stories about timeless memorabilia

that is so funny :lmao::lmao::lmao::lmao::lmao:

Chief 'Broom
05-18-2006, 10:44 PM
look at the one dude smiling above the red hat

BRASSKNUCKLED PAI MEI
05-18-2006, 11:01 PM
wooz wants staks award

Sicka than aidZ
05-18-2006, 11:53 PM
wooz wants white guys

Sicka than aidZ
05-19-2006, 12:20 AM
google it homie, im totally faded

Sicka than aidZ
05-19-2006, 12:22 AM
tight!!! who made them

Sicka than aidZ
05-19-2006, 12:25 AM
link

Sicka than aidZ
05-19-2006, 12:30 AM
wordup

Its Big Lu baby
05-19-2006, 12:34 AM
^^he doesnt fit... maybe on a surfboard...lmao
LMFAO


but yo sicka bhop... their like $25 and 80 with shippin n handl.. click on add to cart then where it says delivery click united states and itll calculate it and shit. i duno who makes em

Sicka than aidZ
05-19-2006, 12:37 AM
hahahahahahaha

Skellington
05-19-2006, 02:40 AM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-1151-1148006653.jpg

YES YES YES, finally it came in the mail. I won this timeless memorabilia piece a couple weeks ago on ebay for only 70$. It took awhile to get here and i thought the man was gonna rip me off but today out of the blue when i came up to my room i found it just laying there on my bed(i think my mom put it there thanks mom i love you). One word to describe my reaction would be "absolutely bonkers". Post any other pics or stories about timeless memorabilia

http://i7.photobucket.com/albums/y292/Cipher9/Forum%20Spam/aaa.jpg

Razorsharp
05-19-2006, 03:33 AM
probably is^

maestro wooz
05-19-2006, 09:59 AM
thanks for fucking my thread up with this gay skateboarding shit guys i really appreciate it

Inspectah_Dirk
05-19-2006, 10:15 AM
AAAAAAAAAAAAAAAAAA....that is sooooooo fucking GAY! :'(

ilzPotent
05-19-2006, 10:26 AM
ghey.

EAGLE EYE
05-19-2006, 10:28 AM
u could order those wu decks outta CCS a while back. I think I saw some on ebay a while back too

Chief 'Broom
05-19-2006, 10:31 AM
Straight as Indian hair.

Fayth
05-19-2006, 10:47 AM
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/dfdf.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/untitledgjhyg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/jkhkjh.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/jkhhl.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/unti.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/hgjhg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/untitledsfgsdgs.jpg


i want one bad

:mmmyah:

stak84
05-19-2006, 12:15 PM
this would be funny if it was actually wooz posting this shit
but too bad its not, fagit

Skellington
05-19-2006, 12:35 PM
this would be funny if it was actually wooz posting this shit
but too bad its not, fagit

http://i7.photobucket.com/albums/y292/Cipher9/Forum%20Spam/bitch.jpg

stak84
05-19-2006, 01:21 PM
wouldnt a disembowled woman bleeding from
the anus and vagina be more your taste?
unfunny faggit

maestro wooz
05-19-2006, 01:22 PM
yeah skellington is one of the worst yet

Grongle
05-19-2006, 01:35 PM
^^he doesnt fit... maybe on a surfboard...lmao

ha ha ha