PDA

View Full Version : calling all wucorp womins!


stak84
05-19-2006, 06:36 PM
alright i wanna know the deal, does size matter to you or not and
is this even close to being the most important thing about making
good love, i dont need advice this is not an advice thread cuz my
3.142546 inch cock works great for me im just curious

Oztradamus
05-19-2006, 06:38 PM
(no Homo) (ayo) *pause*

stak84
05-19-2006, 06:40 PM
bwbaahahahgagagaaahahhah oz says "size matters"

CherChezLaMarauder
05-19-2006, 06:41 PM
just gonna have to eat it right. Because your extra belly button couldn't penetrate oxygen

Oztradamus
05-19-2006, 06:45 PM
yes, size matters stak (NO HOMO) AYO and PAUSE!!!!

MsRzaRecTaH
05-19-2006, 06:48 PM
Size mattters.. ALOT.. sorry to break the bad news .. haha

ěDESSA
05-19-2006, 06:49 PM
Size matters but if it's too big then it hurts. So you have to be carefull with that.

stak84
05-19-2006, 06:50 PM
shit bitchis be lovin my shit they all like

"ooohhh its so cute it looks like a little glow worm i just
wanna put it in my love cave forever" so i lets em

kell16
05-19-2006, 06:52 PM
lmao

Oztradamus
05-19-2006, 06:52 PM
LOL Stak you use a pump dunny?? LMAO

*NO HOMO*

GENERAL WISE
05-19-2006, 06:53 PM
conservative 7 inches here
and it curves down so that adds some variaty in g spot wen i have sex from back. but from front...it only gets the back wall....:(

ilzPotent
05-19-2006, 06:55 PM
just gonna have to eat it right. Because your extra belly button couldn't penetrate oxygen

couldn't have said it any better. :yes:

Kriszy Substance
05-19-2006, 06:55 PM
lol @ glow worm.

It matters a bit, but only so much. Im a small girl so there is def such a thing as too big...as there is too small. Although if a guy had all other qualities that I adore and his only short coming was his short cumming then I would let it slide...

kell16
05-19-2006, 06:56 PM
just a question, how is 9in? (no homo to my niggas)

ěDESSA
05-19-2006, 06:58 PM
Logical, I'm glad I don't have a penis.

ilzPotent
05-19-2006, 06:59 PM
and where do you think your putting that?

kell16
05-19-2006, 07:02 PM
perfectly answers my question

little freshman niggas going through the halls talkin how big they dicks was.

so i figure ya'll could survey and answer the question

Oztradamus
05-19-2006, 07:03 PM
Logical, I'm glad I don't have a penis.

Oh, but you do.. (No Homo)

stak84
05-19-2006, 07:08 PM
i like how every guy on this shit claims to have a fuckin
king kong dick i didnt ask how big yo dick is Nickah i dont
really care i was askin those who sport vaginas what they
think

ěDESSA
05-19-2006, 07:08 PM
Maybe I do but not between my legs.

GENERAL WISE
05-19-2006, 07:10 PM
i like how every guy on this shit claims to have a fuckin
king kong dick i didnt ask how big yo dick is Nickah i dont
really care i was askin those who sport vaginas what they
think

why the fuck do you use words like hindpreet and womins wtf are those?

Oztradamus
05-19-2006, 07:10 PM
Maybe I do but not between my legs.

Oh but it is (NO HOMO) ;)

ěDESSA
05-19-2006, 07:10 PM
Is protection for all those men. @ Women.

kell16
05-19-2006, 07:11 PM
i like how every guy on this shit claims to have a fuckin
king kong dick i didnt ask how big yo dick is Nickah i dont
really care i was askin those who sport vaginas what they
think

i was just asking a question, notice that i didn't type that i had a 9 inch dick, my nickah

Jesus Christ
05-19-2006, 07:14 PM
lol @ glow worm.

It matters a bit, but only so much. Im a small girl so there is def such a thing as too big...as there is too small. Although if a guy had all other qualities that I adore and his only short coming was his short cumming then I would let it slide...

Qualities...................


I always found that women perfer wallet size over dick size.

stak84
05-19-2006, 07:15 PM
i buy magnums andfill them with playdough, heheheh
they never know

kell16
05-19-2006, 07:16 PM
Qualities...................


I always found that women perfer wallet size over dick size.

u right fam

it's hard to find one that wants you and not your cousin ben $$$$

GENERAL WISE
05-19-2006, 07:16 PM
Qualities...................


I always found that women perfer wallet size over dick size. say something funny slippy or you won't get your ho back.

CherChezLaMarauder
05-19-2006, 07:18 PM
i like how every guy on this shit claims to have a fuckin
king kong dick i didnt ask how big yo dick is Nickah i dont
really care i was askin those who sport vaginas what they
think

excuse me, I was blessed with a formidable cack. But i still took the effort to learn how to dig it out. Man up

stak84
05-19-2006, 07:21 PM
congratulations maybe youll be able to use it on a girl one day

ěDESSA
05-19-2006, 07:22 PM
But if you think you know better, be my guest.

kell16
05-19-2006, 07:23 PM
that was a good one

CherChezLaMarauder
05-19-2006, 07:23 PM
yea, too busy doing practicing my routine on Stak54

kell16
05-19-2006, 07:24 PM
now it's getting personal folks *in ring announcer voice* let's see who looses their temper over the internet first

stak84
05-19-2006, 07:29 PM
no such luck i kinda just made this post cuz i was
bored of the same shitty five threads at the top
of the page

ps my love wand is roughly the size of rhode island

true story

Bloo
05-19-2006, 07:33 PM
Alright, let's flip it on some new shit then.

For all the ladies (and homosexuals), which would you rather fuck wit, long and slender, or short and thick?

ěDESSA
05-19-2006, 07:38 PM
Maybe your girlfriend is happy!!!

stak84
05-19-2006, 07:38 PM
short and thick,................i mean uh.................well you know...............shit i aint gay..............i like chicks dude CHICKS!

ěDESSA
05-19-2006, 07:39 PM
Mongol or something..

JASPER
05-19-2006, 07:43 PM
Sometimes I don't fit... and they cry... and want their mommy...

oh ah...






http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-1487-1147796288.jpg

Kriszy Substance
05-19-2006, 07:43 PM
Good question BlooHook...I am inclined to say short and fat, but there is such a thing as too fat...back before I got married I dated a guy who's dick was literally too wide to get up in it...a taller ladie may say long and slender...although I might too...perhaps I will take a poll tonight and back to you on this one...I am having a hard time deciding.

Slippy, dick size matters more than wallet size...as long as a guy pays for his own shit, that's all I expect...money creates problems and attracts needy/selfish people as far as I am concerned, but what do I know.

ěDESSA
05-19-2006, 07:46 PM
Goofy :nerdy: Females..

stak84
05-19-2006, 07:48 PM
i only sex up asian womins cuz i know they used to
like 2.5 so when i slip em that 3.21452145 they be
like "ooohhhh merican penis rearry rearry big"

kell16
05-19-2006, 07:52 PM
i only sex up asian womins cuz i know they used to
like 2.5 so when i slip em that 3.21452145 they be
like "ooohhhh merican penis rearry rearry big"]

you ain't lying

i feel sorry for asian muafuckas
and asian females

they mind as well stick their two fingers inside em

GENERAL WISE
05-19-2006, 07:55 PM
Penis fuck all over Jasper's Face?

stak84
05-19-2006, 07:57 PM
unfunny faggit

ěDESSA
05-19-2006, 08:00 PM
I'm getting bored Substance!

Kriszy Substance
05-19-2006, 08:06 PM
right there with you Goddess...good thing I am off work soon and play time begins...I feel like I havent seen you much lately for some reason, you know how much I love you.

shame Jasper. I never give bad rep but....

ěDESSA
05-19-2006, 08:07 PM
Boring forum boringgggggggg. Friday.

Jesus Christ
05-20-2006, 03:10 AM
Good question BlooHook...I am inclined to say short and fat, but there is such a thing as too fat...back before I got married I dated a guy who's dick was literally too wide to get up in it...a taller ladie may say long and slender...although I might too...perhaps I will take a poll tonight and back to you on this one...I am having a hard time deciding.

Slippy, dick size matters more than wallet size...as long as a guy pays for his own shit, that's all I expect...money creates problems and attracts needy/selfish people as far as I am concerned, but what do I know.


I'm glad you feel that way, my dick is thicker then my wallet so it all works out.

I just always found that the smell of money creates problems for me by attracting needy women. Give me a kiss, give me a hug, tell me you love me, give me attention, fuck bitch just go home.

Oh yeah, your never gonna land yourself a real pimp with that attitude. Pay for my own shit? C'mon do I look subservient bitch, get in here and wipe my ass.

urban_angel
05-20-2006, 06:32 AM
ha msrza's rite, size does kinda matter ....... :)

Greek Gheynician Anal Tradition
05-20-2006, 07:08 AM
Nice thread :lmao:

JASPER
05-20-2006, 10:13 AM
shame Jasper. I never give bad rep but....I appologize.

Dae Ja Nae
05-20-2006, 10:19 AM
alright i wanna know the deal, does size matter to you or not and
is this even close to being the most important thing about making
good love, i dont need advice this is not an advice thread cuz my
3.142546 inch cock works great for me im just curious

IMO a woman who really appreciates every aspect involved in making love, and has a partner who is able to create feelings of excitation that build from foreplay to climax wouldn't be overly concerned with size.

Yes, it may be important if you prefer the pleasurable pain of a good hard fuck (which, by the way, is cool every now and then), but when it comes to passionately erotic love making, I'd take a man who's ultimate goal is to satisfactorily please his woman mentally, visually, verbally and physically (yeah, I'm a little high maintenance) over a big dick ruff rider any day ...

But, that's just me.

Dae Ja Nae
05-20-2006, 10:23 AM
Qualities...................


I always found that women perfer wallet size over dick size.

Hmmm ...

Well, a woman who has her own wouldn't really care about the size of your wallet ... just my two ;)

Dae Ja Nae
05-20-2006, 10:26 AM
Alright, let's flip it on some new shit then.

For all the ladies (and homosexuals), which would you rather fuck wit, long and slender, or short and thick?

neither ... but how 'bout a medium curved ;D :yes: