PDA

View Full Version : Open battle(amateurs only)


krapass
07-03-2005, 04:22 AM
Any newcomers feel like battling?Pls go 1st. There r no rules.

kingpin017
07-03-2005, 06:50 PM
yo i spit rhyms like a king so bow down to the best i rise above the rest so listen you know u ain't goin to win up against the king yo they call me kingpin the king of verses broke u down yo ill be be killen becuase my skills r wack so take that take that and dont come becuse youv been beat by the king

krapass
07-03-2005, 09:03 PM
Yo think ya a king, Imma make u a pauper
u rhymes so cheap,aint fit to put on paper
Im the fucking devil, the avatar of evil
Who the fuck are u? Strangle ya til ya turn blue.
like a smurf whos dumb enuf to trespass on ma turf
Take a minit to listen to whu ur dissin cause imma break u down,leave ya pissin
Ma killa rhymes leave u insensible,trembling under the table
like a fucking bitch, u make ma dick realli itch.

crastuf
07-03-2005, 09:14 PM
krapass gets my vote

krapass
07-03-2005, 10:10 PM
animore votes? 1stup to 3 wins

pablobaluba
07-04-2005, 05:57 AM
That's my first battle and it only lasts one round,
Cuz you're already finished as you heard my sound
It doesen't matter what the others going to say
As long my fatality is telling you "Rza is ok"

krapass
07-04-2005, 07:03 AM
WTF u takin bout?imma rip ur rhymes lik a pitbull
im 10 feet tall and u cower b4 ma wrath
make detectives study ur bloody aftermath
after im thru with ur nerdy fuckin ass

peace

pablobaluba
07-04-2005, 10:51 AM
nobody judges us?:D

AcidPhosphate69
07-04-2005, 10:58 AM
vote for krap

Yo, your name is Krapass, it's on the money
your shit is cached, ain't even funny
your evil rhymes, I've already heard mad times
shitty lines about you bein' straight grimes
I'll rise up and size up your style
you're 15? only a child, you ain't neva been wild

krapass
07-04-2005, 05:45 PM
vote for krap

Yo, your name is Krapass, it's on the money
your shit is cached, ain't even funny
your evil rhymes, I've already heard mad times
shitty lines about you bein' straight grimes
I'll rise up and size up your style
you're 15? only a child, you ain't neva been wildWhu the fuck said ma shit need ta be funny?
ma evil style knock ya on ya backside, sonny
Ma rhymes beta than urs,cause urs about bein a fag
uve got a face that makes a hoe's boobies sag
so dont talk to me about bein wild cause ive got it made
it's painfully obvious u aine EVA gonna get laid.
U cant fuckin rise up against me,Phosphate
cause im the evil master of hate.

AcidPhosphate69
07-04-2005, 06:52 PM
Thanks very much but my backside is fine, you say MY lines are fag rhymes?
like I said before, ya 15 from Singapore, you really ain't hardcore
I've done dirt, kid...caught cases, and done bids, my style gives you SIDS
Sudden Infant Death Syndrome, comin' instantly mess ya genome
I'll hit ya closer to home, kill ya whole family with my lyrical calamity
spit on how butch ya moms is...hit on how hairy ya palms is
I ain't eva gonna get laid? I ain't even paid and I get french maids
I stomped AIDS on wu-international, his shit was good, yours is irrational
evil master of hate? more like y'all masturbate and get ya only flow
out that tip of ya dickhole, I'm goin' into prickmode to stick those
who be frontin' like they good, from the hood, when really, they straight
outta tha gates of pre-teens, ain't neva had drama, only movie scenes

krapass
07-05-2005, 02:36 AM
Wadever dog, i aint gonna waste time with ur lines
ur lines so shitty, ya liable to get rap fines
ma rhymes give u a dickache,make u wish for celibacy
ive been rhymin since i was in the fuckin stages of infancy
ani dickhead can see thru ur rhymes,cause they transparent
hell,ur black ass is still fuckin independent
on the fact that ya ass is a fag whos black
basic shitty rhyming skills is what ur ass lack
look at ma lines closely ass, ull see,
ma rhymes stranglin urs with a Wu tee
strangle em til they dont make sense
ass, dun play with me,ma rhymes' fuckin intense.

AcidPhosphate69
07-06-2005, 01:39 PM
You have no right to rap, you think I'm black? well, you're on crack
I white and crazy, I'm a little hazy on what it means to be Swayze
your punchs don't even phase me, i slays thee with my might sword
you trying to think of ill lines, while i always choose the right word
to smash and crash your whole shit is cached, whack like ya crack stash
damn right i'm independent, i'm a man...you still a child...god damn
stop tryin to step to me, you ain't got the skills nor the recipe
for disaster, i'm the master blaster on this word caster
E-Ratik Magician is straight pissin' all over your verse
verbal kisses of death, leave ya'll missin' or in a hearse

Dupreez
07-06-2005, 01:45 PM
Fuck I dont know its pretty close. Both of you got skillz. (acidphosphate69 and krapass)
i wanna read one more each then I'll vote. but its fucking close anyway.

krapass
07-07-2005, 03:39 AM
ma lines drippin lyrical complexity,ma superior tecknik ya cant even try to duplicate
listen bitch,ma power rhymes got the ability to complicate ya intelligence,Phosphate
slowin ya "retarded"brain signals,ya fuckin wont understand when i say this
fuckin shit boy,its the ghetto niggaz u shuldnt diss,ran with ur life,twas' a near miss
ya lines just a weak parody of genuine black audacity,not worth a cent of publicity
shock the whole world with ma intensity,rap royalty, its like high voltage electricity
shot ya lines dead like a rat caught in a cheese trap,sharpshootin shit,feel me?
bury ya 6 feet underground, rid the world of ya crap, get ya condemned,hate me?
dun bother wastin ma precious time replyin,cuz ur pea brain'll explode fryin
WU Corp's sent condolences in advance, high probabllity ya gonna merely die tryin
reality hits ya hard whiteboy,fuckin sent ya home disillusioned of ya rapping abilities
u mentally retarded cuz ma rhymes got ya poisoned,leavin ya with motor skills abnormalities.

JNINE
07-07-2005, 10:53 PM
Nice picture of Krappass' uncle, my rhymes will put on the edge of yo seat and rip you out your belt seat buckle. Asian descent will give you a 2 inch penis, my dick's so big he another person, Lookin from China you probably seen us. I didn't romance your mama, no poems no sonnets, dick so big you could cook a steak on it.

JNINE
07-07-2005, 11:09 PM
Battle me CrAsTuf AKA Crusty stuff, you scared. You can't battle me, you got a better chance of wiping cum on yo mama's ashy knees
Bring your flames, IM a bad muthafucker, just like Rick James. I'll use my dick as an extinguisher and still stand strong like Antoine Fisher.
Come on.

JNINE
07-07-2005, 11:11 PM
krapass gets my vote
Battle me CrAsTuf AKA Crusty stuff, you scared. You can't battle me, you got a better chance of wiping cum on yo mama's ashy knees
Bring your flames, IM a bad muthafucker, just like Rick James. I'll use my dick as an extinguisher and still stand strong like Antoine Fisher.
Come on.
http://www.wutangcorp.com/images/statusicon/user_online.gif http://www.wutangcorp.com/images/buttons/reputation.gif (http://www.wutangcorp.com/showthread.php?p=44531&posted=1#)

AcidPhosphate69
07-07-2005, 11:37 PM
Who fuck is JNINE? And why to I have to listen to this bitch whine?
Dude check you lines, fisher and extinguisher don't really rhyme
you got five fucking posts, 4 less than your name
stop trying to battle for fame, your shit is lame
although, i can't blame...i did the same
except, i do it right...i'm true to the game
it's a shame that you are so damn shitty, little fag from fuckin' sparkle city
this little ditty leaves you in a tissy, you fissy fussy touchy pushy pussy
crybaby cry, cuz i beat your tushy, my shit is cushy
i eat your shit loosely like octopus sushi

JNINE
07-08-2005, 10:44 AM
Ill rhymes AcidPhosphate they'd be nicer if I hadn't found them in your mother's prostate. My rhymes will give you cardiac arrest and if you have a girl her back looks just like her chest. Sparkle City, a city on which you cannot hate, but since your rhymes are whack I will not infuriate. I'll let you read on and assume the position of prostrate.

Look it up, buddy. (Prostrate) I know......... my vocab is out of this world.

AcidPhosphate69
07-08-2005, 10:53 AM
prostrate means to cast down, it comes the the latin word...prostratus. you're going to make me assuming the position of "to cast down"? That doesn't make sense. Prostate is from the greek word, prostates which means to stand before. plus, i'm almost positive that the prostate is an organ that i'm pretty sure is only in men. vocab outta this world? not if you don't know how to used it. Go back to school, kid.

b1ack fact10n
07-08-2005, 11:19 AM
pros·trate tr.v. pros·trat·ed, pros·trat·ing, pros·trates

To put or throw flat with the face down, as in submission or adoration: “He did not simply sit and meditate, he also knelt down, sometimes even prostrated himself” (Iris Murdoch).
To cause to lie flat: The wind prostrated the young trees.
To reduce to extreme weakness or incapacitation; overcome: an illness that prostrated an entire family; a nation that was prostrated by years of civil war.
Jnine got alot of useless posts.hes borin me with his elementary vocabulary.Phosphate put him out of his misery and rip his ass with a good one.

AcidPhosphate69
07-08-2005, 11:45 AM
throwin' vocab like you're the only cat to do it, using big words but ya ass blew it
i can use 5 dollar words too, i'm a scholar in verbs dude
cantankerous motherfucka, i be staight dangerous
carcinogen genetics, you can't handle my calisthenics
i'm well-bred, well said and i'll leave your ass well dead
cranium splattered allover ya mom's geraniums
i'm deadly like uranium, like a ukrainian on that terror shit
i'm a terrorist bitch, you scared of this which stitches
my sentences leave you in ditches, repentin', shit's delicious
vicious on the mic, i splice ya twice then dice you nice
pay the price for trying to use vocab outta sight

b1ack fact10n
07-08-2005, 01:10 PM
fuckin genious.Bet he shit in his pants haha.

b1ack fact10n
07-08-2005, 01:39 PM
wat kinda whacked name is Jnine?sounds like a brand of pussy lubricant
one quik glance at ur lame rhymes, i noe ur "upstairs" is vacant
like ur brain chamber is "anti-matter" i'll go ez on u
i rip thru ur weak defense,ur muscle,bone,nerves an ur sinew
mess with acid phosphate, u tryin to tempt fate?
u gonna get rape as if u were his"rape date"
not that im sayin Phosphates a fag,i meant no dissrespect
im jus sayin Jnine lacks basic retarded human intellect

MAGS
07-08-2005, 07:55 PM
YO FINALLY!... Im threw reading & reached the END
Dis' Da Sick Bitch "SOLID" and cant BEND
Clean Rhyme Scheme, keepin yo dome Beemed
Pumps it up & EATS it! Makin yo earz BLEED
Attrakted to da terms Im DISCHARGIN
Im blastin SO sick, my WORDZ cum out MARCHIN..
Im so on top of you, You unda da line like a FRACTION
I Burns you SO bad, Da' condition is CRITICAL
Blisters Burstin in "KRAPZ" face, ...escapin is mad TYPICAL
But since u wastin yo "time", why bother and RESPOND
YO, You dumber than a White Bitch faking her BLOND
Readin yo shit.... is DA' same fucken SONG
Da Bitch w/ Da Illest Features
My Flow, FloWS out yo Mouth like MUSIC threw SPEAKERS
So Whos Wit NOW... MY SPITS on YALL PLATTER
Assasinatin yo RAPS wasnt even Close to a BATTLE
QueeN MagS!

b1ack fact10n
07-08-2005, 10:58 PM
ur rhymes are weak,on a scale of sick,its "barely infected"
read this verse "sick"bitch, ur brainchamber's feelin "neglected"
rap lines of euphemism rock ya crap like terrorism
words of intense violence leave ya in a critical spasm
trigerrin ur mental shutdown, leave ya "free of thought"
its unresistable, u'll break even if u fuckin fought
yu culdnt rap even if i handed ya the lyrics
ya lines make me laugh like fuckin lame gimmicks
i infect ya style cuz im a human trojan
aint ya ever heard of the B1ack L3gion?
we stomp over asses like u, pound ya ass into the filthy dust
make ya a tourist attraction, the sights of ur death's are a "must"
wont bother to give yall tombstones,stack yall up like "Devil Stones"
after this,ur head'll ringin like a 1000 motherfuckin telephones

djpatch28
07-09-2005, 03:31 AM
Ay yo, wack ass cabrones
u don't know shit about makin millones
this rap game, i got it locked down
I slapped Jay-Z in the face and took the fuckin crown
I'm leavin MCs respiratin, breathin
here's a napkin son, you're bleedin
but i'm fuckin and breedin
raisin a progeny an army
a whole gang of thugs to take it to ya mommy
and daddy, what's that laddie?
Oh ya, and that girl of yours called Fattie.
Tengo otras razones para ustedes que yo soy el mejor
but I'll leave it as simple as this, Fattie's a whore.

b1ack fact10n
07-09-2005, 03:55 AM
what the fuck whus ur rhyme dissin at?
its like u typed this out while u were concussed by a bat
this is real evident bitch,ur first two lines dunt rhyme
u culdnt beat me,fuck it bitch u at the pnnacle of ur rap "prime"
leave this website and this rap game ya one post rap baby
if u sold albums, no one wuld bend ova to pick it up if it was freebie
damn it kid, i dunt think even the producers'll come near ur ass
yu just the dregs of us fine rappers, u a fuckin subclass
of tha real emcees, we're able to sting ya like killa bees
ur intellect aint worth dog turd,ur lines aint add up to scabies
heres a tip, quit while ur unnoticed,uve only got 1 post
otherwise i send ma "Willis" surprise, a briefcase of "Compost"

MAGS
07-10-2005, 12:13 PM
"on da scale of sick" .... hmm.. Im so bangin its BUSTIN
..."so sweet that its sick"> NAH! So dope is DISGUSTIN
I'll spit shit later.....Got to handle (LATE!)

AcidPhosphate69
07-10-2005, 01:06 PM
fuckin genious.Bet he shit in his pants haha.
word dude, I just had to do it

b1ack fact10n
07-11-2005, 09:55 AM
ma lines acidic like nitric concentrate, i gonna demonstrate
they cut off ur verse like ur dick i castrate
blowin ya ass off mags,i wont hesitate
but ya cant battle with the mad acidphosphate
lines leave ya bubblin and burning full of hate
ya cant think straight cuz ur brain's past expiry date
stomp ya ass and leave ya with a new whole
cuz like I-Legit, i am a certified asshole
i exorcise ur spirit like Im john constatine
ya addicted to my lines like nicotine
ya ass got ripped like a gay homo
i jus ripped ya off like a porn promo
method man banged his hammer up ur ass
dick, u cant retialate u fuckin way outta his class
or anibody else here on par, u cant battle
we own ya ass like ya branded cattle
jus leave this forum and run home like a bitch
its 10-0 to me, 10 for me and u bein zilch

AcidPhosphate69
07-11-2005, 11:54 PM
your lines fizzle on the spot, like fire in a drizzle, hot you not
i stomp your flow, i don't need big words to let you know
damn right you can't battle mad acidphosphate
takin' me on is real bad, cuz it's a lost fate
don't debate, abate or i'll recreate JFK
snipe out ya brains from about a mile away
conspiracy theories abound, cuz evidence says i wasn't around
i'm a fuckin' scound...rel, you gonna hear death sound...bell
tolls who those who ain't in control, but pose like they hold
the title of master of the microphone, i'll smoke a bone
then roll out unknown and smoke ya dome