PDA

View Full Version : Sober or FUCKED UP


Big Risk
06-04-2006, 03:20 PM
would you rather hit a bitch when shes fucked up or when she sober?

Oztradamus
06-04-2006, 03:21 PM
I would only hit a bitch if she comes up to me like a man...

So my choice is Sober (No Ike Turner)

Grongle
06-04-2006, 03:24 PM
fucked up !!! ^O^

Razorsharp
06-04-2006, 03:25 PM
Sober sir

and i dont think you should call woman that or have u been speakin to Oz too much... lmao... Ya momz is gonna curse you out again

Big Risk
06-04-2006, 03:27 PM
They ALOT more fun when they fucked up homie.

Its Big Lu baby
06-04-2006, 03:32 PM
fucked up bitches are fun
their down to do more too

Big Risk
06-04-2006, 03:35 PM
^exactly. But Razor is a pretty boy, he dont do the drink/smoke scene.

J-Cee
06-04-2006, 03:45 PM
If you've already got a definete fuck,then sober of course,id only want the girl to be fucked up if i wanted to pick her up cause id know id have more chance of getting it.You dont want some drunk bitch spewin on ya dick n shit do ya?

Big Risk
06-04-2006, 03:46 PM
Yo just cause shes fucked up dont mean she gonna throw up on your dick. Thats why you fuck WOMEN not little girls.

Jesus Christ
06-04-2006, 03:50 PM
I'd rather hit it bitch when shes sober, that way she'll struggle more.

J-Cee
06-04-2006, 03:55 PM
Yo just cause shes fucked up dont mean she gonna throw up on your dick. Thats why you fuck WOMEN not little girls.

what the fuck r u on about bro,What..woman dont spew?theres a lot bigger chance of getting chunks of carrot and bullshit all over ya fukin shit when she drunk rather then sober.Plus ud endin up fukin her asleep cause shell probably pass the fuck out.Dont try and educate me little wu apprentice.

maestro wooz
06-04-2006, 04:04 PM
lyricalgenius only goes after girls who have blacked out

Big Risk
06-04-2006, 04:14 PM
what the fuck r u on about bro,What..woman dont spew?theres a lot bigger chance of getting chunks of carrot and bullshit all over ya fukin shit when she drunk rather then sober.Plus ud endin up fukin her asleep cause shell probably pass the fuck out.Dont try and educate me little wu apprentice.

Nah bro, the women i been with aint never puked. YO fucked up doesnt mean she puking and falling asleep. when you fucked up you puking and falling asleep?

I dont.

Big Bad Man
06-04-2006, 05:07 PM
In my experience drunk bitches let it all out in bed better, aint so shy, and dont need much coaxin to let you slide it in the back and shit. But it depends on the bitch, if you can have the chance to fuck a chick wi serious ridin skills you want her sober of course. Or if its a regualr hing like a relationship to build on that. But if its a 1 off, Id have to say drunk as fuck for a better porno session :yes:

Its Big Lu baby
06-04-2006, 05:10 PM
In my experience drunk bitches let it all out in bed better, aint so shy, and dont need much coaxin to let you slide it in the back and shit. But it depends on the bitch, if you can have the chance to fuck a chick wi serious ridin skills you want her sober of course. Or if its a regualr hing like a relationship to build on that. But if its a 1 off, Id have to say drunk as fuck for a better porno session :yes:
E-X-C-A-C-T-L-Y
co fuckin sign

mashqauck
06-04-2006, 05:10 PM
i like them sober and willing because its more friendly

Razorsharp
06-04-2006, 05:10 PM
i stated my opinion and i get hazed on... w/e duke.. thats why u find the ones that do shit when they sober... way better

Professor Poopsnagle
06-04-2006, 05:47 PM
stoiber or fucked up...hmmm...no big difference i guess.

http://www.fokke.de/Home/Stoiber/stoiber3_g.jpg

mashqauck
06-04-2006, 05:48 PM
jeeze kwyst!!!!!!!!!!!!!

Rebel_INS
06-04-2006, 06:20 PM
Sober

mashqauck
06-04-2006, 06:38 PM
Sober as a drunk bear

Ghost In The 'Lac
06-04-2006, 07:00 PM
no brainer dude SOBER fucked up girls are like a waste of time they ont know what the fuck they doing they probably dont even know whos fucking who

all id say is that girls loosen up alot more after maybe 1-2 drinks

Dirty Knowledge
06-04-2006, 07:02 PM
What a dumbass thread.

GENERAL WISE
06-04-2006, 07:03 PM
I make love with my chick when she is sober (preferably in the Morning)

Jesus Christ
06-04-2006, 07:03 PM
^^yo is that a white boy in a skully? LMAO

mashqauck
06-04-2006, 07:14 PM
http://shutter05.pictures.aol.com/data/pictures/04/005/7D/EB/2D/42/5aDkjQN8IAP+cloM0HKBtHr6qPeCEmpO0060.jpg

this dude?

Eddie Bronze
06-04-2006, 07:19 PM
I'd rather hit it bitch when shes sober, that way she'll struggle more.

ROFLMAO!

deadlymelody
06-05-2006, 12:42 AM
It seems a drunk girl is far worse at giving head.

Bloo
06-05-2006, 12:51 AM
Yeah for real, always sober if it's a girl you care about or someone you're with. Occasionally drunk if you wanna bring out that extra freak.

as for a one time hit, it depends. Whatever will ensure the best time

Big Risk
06-05-2006, 01:28 AM
you guys are stupid to assume iv been talking about alcohol fucked up. Ive been talking about a girl fucked up on that X

J-Cee
06-05-2006, 03:29 AM
lyricalgenius only goes after girls who have blacked out

yh no doubt man,they dont complain then
hahaha

Bloo
06-05-2006, 04:31 AM
you guys are stupid to assume iv been talking about alcohol fucked up. Ive been talking about a girl fucked up on that X

Oh, in that case fuck that shit. I don't get down with those exotic drugs and shit

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
06-05-2006, 06:13 AM
the date rape thread