PDA

View Full Version : EdBiGGHeads Pics V1.0


Gawd
06-18-2006, 12:04 AM
here are 5 pics of mine for you garbage eating savages to clown on....do your best but make it funny. Or just tell me how much you love me. click the pic and get all 5. cHECK OUT MY az TAT

Oztradamus
06-18-2006, 12:08 AM
^ Nice Pics Ed, (NO HOMO) but you could've posted them on the pisshure thread

Gawd
06-18-2006, 12:10 AM
^ Nice Pics Ed, (NO HOMO) but you could've posted them on the pisshure thread

d00d my ego wont allow it....plus erbody been waiting for my smart ass too post pics so they could make fun of me....so here is a thread....d00d make me laugh allready.

Gawd
06-18-2006, 12:12 AM
ug

Visionz
06-18-2006, 12:14 AM
He's planning on making a demented comic book of him out in the desert feasting on coyotes. Shit could get crazy just look at that Shaolin kung fu (that photo had me laughin).

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-18-2006, 12:20 AM
LMAO at them TUBE SOCKS ED!!!

Gawd
06-18-2006, 12:20 AM
He's planning on making a demented comic book of him out in the desert feasting on coyotes. Shit could get crazy just look at that Shaolin kung fu (that photo had me laughin).

d00d i was smoking a ciggarete too...not to mention the weight. watch out I have matrix skills

Gawd
06-18-2006, 12:22 AM
LMAO at them TUBE SOCKS ED!!!

kneehighs since 6th grade...its old school chollo shite Ive seen your gun collection. how do you like mine?

VernakuLa
06-18-2006, 12:23 AM
u r one fat muh fucker

Gawd
06-18-2006, 12:23 AM
.

Gawd
06-18-2006, 12:25 AM
u r one fat muh fucker

word...but you are not funny in your attempt to clown....be more creative or get of teh internets

VernakuLa
06-18-2006, 12:25 AM
http://x.flurl.com/2006/Jun/18/149704.jpg (http://www.flurl.com/item/tehfatz_3_u_149704/)

This is all for eDs pics v1.0...live it up and call me fat. it gives me focus .....makes me powerfull. again click the photo for 3 more pics.

jesus christo! ES GODZILLA

Oztradamus
06-18-2006, 12:28 AM
Ayo Ed, is that all you and your niggas do, go hunting?

mashqauck
06-18-2006, 12:30 AM
nice handstand pole stance

Gawd
06-18-2006, 12:30 AM
Ayo Ed, is that all you and your niggas do, go hunting?

we dont hunt so much...just blow shite up and poop in da woods....Im from the desert and i dont have a digital cam so when i get with my friend they take these pics....i have little to choose from.

VernakuLa
06-18-2006, 12:32 AM
do u fuck tree stumps too???

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-18-2006, 12:32 AM
kneehighs since 6th grade...its old school chollo shite Ive seen your gun collection. how do you like mine?
Nice Handguns, and Rifles you have


I'm ready for any take over and so are you...
When the revolution begins I know you'll hold it down

Big Risk
06-18-2006, 12:32 AM
LOL @ AZ tattoo.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-18-2006, 12:33 AM
yo ed, when was the last time u saw your feet?.......lmfao, j/k d00d

p.s: wanna give me a gun?

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Funny

Big Risk
06-18-2006, 12:33 AM
Nice Handguns, and Rifles you have


I'm ready for any take over and so are you...
When the revolution begins I know you'll hold it down

this cat aint down for a revolution man. hes a fuckin devil. listen to the shit he says in KTL.

Gawd
06-18-2006, 12:34 AM
LOL @ AZ tattoo.

you

Big Risk
06-18-2006, 12:35 AM
its funny cause if AZ saw it hed be like "WORD UP"

Gawd
06-18-2006, 12:36 AM
this cat aint down for a revolution man. hes a fuckin devil. listen to the shit he says in KTL.

you sound like you need to be burped yo? napppy time frogger the nignogger?

Big Risk
06-18-2006, 12:36 AM
try again^

Visionz
06-18-2006, 12:38 AM
word...but you are not funny in your attempt to clown....be more creative or get of teh internets^Right , you gotta tell Ed how he can't afford to feed himself thru a grocery store, so he sceretly raises a farm of midgets underground thats he forced to slaughter every two days. He's says they taste a lot like pigs. Lately his midgets supply is dwindling, they just can't fuck fast enough for his appetite. This has sent him into the desert hunting voltures and coyotes, which he admits taste like shit, but FUCK the mayne has gottt to eat!

mashqauck
06-18-2006, 12:38 AM
Big Risk what's the lesson for today!

straight owning



SCHOOL AIN'T OUT SONZ!

Gawd
06-18-2006, 12:40 AM
flame me faggatronses......it is amusing

Big Risk
06-18-2006, 12:40 AM
yo mashalicious, we need to discuss a mixtape.

Big Risk
06-18-2006, 12:41 AM
dont flame him guys, he likes it.

Gawd
06-18-2006, 12:44 AM
Bigrisk must like me the most cuz he has replied so many more times than any of you. D00d should I pm you some infos????!!

Big Risk
06-18-2006, 12:44 AM
this thread only proves that hes a fat ass with guns.

Lock.

Gawd
06-18-2006, 12:45 AM
this thread only proves that hes a fat ass with guns.

Lock.

And that you are my biggest fan....

Big Risk
06-18-2006, 12:46 AM
or I when I get strapped you number one on the list.

VernakuLa
06-18-2006, 12:46 AM
nice double chin, id fuck that

Gawd
06-18-2006, 12:47 AM
or I when I get strapped you number one on the list.


View Profile: Big RiskBig Risk http://www.wutang-corp.com/forum/images/statusicon/user_online.gif
Big Risk the Realest.
http://www.wutang-corp.com/forum/image.php?u=32422&dateline=1149163287Last Activity: Today 10:44 PM
Viewing Thread EdBiGGHeads Pics V1.0 (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=21193) @ 10:44 PM

Visionz
06-18-2006, 12:48 AM
^bring a vest for that one, AK's tear thru alotta shit.

Gawd
06-18-2006, 12:48 AM
nice double chin, id fuck that

you gotta pay to play.....and i bet your half a sausage would like a shallow chin like mine

Oztradamus
06-18-2006, 12:49 AM
^ Lol, Smh

VernakuLa
06-18-2006, 12:49 AM
lol

RzaRectum
06-18-2006, 02:15 AM
you gotta pay to play.....and i bet your half a sausage would like a shallow chin like mine
:{

Big Risk
06-18-2006, 02:36 AM
LOL ^ Priceless.

Its Big Lu baby
06-18-2006, 05:17 AM
yo ima crack on ur pics tomorrow
but what the fuck does smh mean/

Oztradamus
06-18-2006, 05:22 AM
SMH = Shaking My Head

TeknicelStylez
06-18-2006, 05:23 AM
Nice pics MANG

Greek Gheynician Anal Tradition
06-18-2006, 07:09 AM
Dope pixx..

TeknicelStylez
06-18-2006, 12:13 PM
ed got all them guns to stick up crispy creme trucks

hahahaha

Gawd
06-18-2006, 01:12 PM
ed got all them guns to stick up crispy creme trucks

You have answered the ? in my sig.....congrats.

WuTangWarrior
06-18-2006, 01:17 PM
yo are u hispanic or just a fatass wigger widda gun lol

UNCLE RUCKUS
06-18-2006, 01:22 PM
Fat ass wigger´s my vote

Grongle
06-18-2006, 01:23 PM
http://u3.flurl.com/1149265036/2006/Jun/18/FLURL-dot-com-149701-Jabba_Lopez.jpg

ha ha

Gawd
06-18-2006, 01:34 PM
How am I a

Gawd
06-18-2006, 01:42 PM
So far only PaleHorse has gotten me to giggle.....What a fucking shame. You welfare babies dont have anything remotely capable enough to crack smiles or sides from laughter.

Murdah Piff
06-18-2006, 01:55 PM
nice all black drops that AK gave me a boner

Gawd
06-18-2006, 05:59 PM
this cat looks like fat joe smoking his supply

fatjoe huh? yeah maybe.....................

UNCLE RUCKUS
06-18-2006, 06:38 PM
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
hahahahaha

N*O*U*R*
06-18-2006, 06:45 PM
dude got 2 stomachs one for meat and one for potatos


dont be stupid...........hes made outta prime rib

N*O*U*R*
06-18-2006, 06:48 PM
LOL! lemme try, he's on the rocky mountain oyster diet cuz he thinks its exotic

Gawd
06-18-2006, 08:18 PM
Yawns....................................

Big Risk
06-18-2006, 09:49 PM
nigga prolly sweats when he eats.

TeknicelStylez
06-18-2006, 09:49 PM
roflmao! werrrdddup

num2son
06-18-2006, 10:06 PM
lol, nice pics man

num2son
06-18-2006, 10:29 PM
i bet when u had that red shirt on a kid stuck a quarter in your ass and pushed your tit

LOL

Big Risk
06-18-2006, 10:53 PM
if i was him id walk my fat ass in to on coming traffic.

Gawd
06-18-2006, 11:15 PM
Palehorse is still is the only one with anytype of read worthy posts in this thread...........

Gawd
06-18-2006, 11:30 PM
peace lol

bigrisk is stalking my fats............

Gawd
06-18-2006, 11:36 PM
this mother fucker could eat flour and shit pancakes

that would require liquid and loose bowel movements...when i go, i birth several piglets and cows and whatever animal a hot pocket is made from.......

Its Big Lu baby
06-18-2006, 11:50 PM
haha 1st props on the captain bottle i saw in the corner i notice those things

but your a big redneck motherfucker. big meaning large in size and the redneck is shown with the guns and the woods and yea... and the motherfucker cuz... your a motherfucker.
and dont respond saying "oh palehorse is still the only funny one" cuz im not trying to be funny... just statin what i see in the pics
respect
1

Gawd
06-18-2006, 11:54 PM
haha 1st props on the captain bottle i saw in the corner i notice those things

but your a big redneck motherfucker. big meaning large in size and the redneck is shown with the guns and the woods and yea... and the motherfucker cuz... your a motherfucker.
and dont respond saying "oh palehorse is still the only funny one" cuz im not trying to be funny... just statin what i see in the pics
respect
1

d00d ive been waiting for your words for like 15 hours. how fucking dare you make me wait. anyway a redneck? damn.....d00d i wear kneehigh soxes.

Its Big Lu baby
06-18-2006, 11:59 PM
d00d ive been waiting for your words for like 15 hours. how fucking dare you make me wait. anyway a redneck? damn.....d00d i wear kneehigh soxes.
hahaha excactly they make u look white-trashy along with the guns n shit lol but yo my bad i woulda responded earlier but u cant expect me to really respond on the weekend... ive been pretty fucked up the last 72 hours... but u got ur response
1

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-19-2006, 12:02 AM
You remind me of Heathcliffs friend MONGO

" Duhh Heathcliff, can we eat now? "

mashqauck
06-19-2006, 12:06 AM
Lol

Chief 'Broom
06-19-2006, 08:42 PM
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg

mashqauck
06-19-2006, 08:55 PM
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg
http://i78.photobucket.com/albums/j120/krak3702/motivator0be76633dcf73dcfa23f54a7d1.jpg

Gawd
06-20-2006, 02:40 PM
d00d that was nothing for me to do...it was a bet actually. and a 3lb burrito was on the line.^^^^^

Unforgiven
06-20-2006, 05:03 PM
haha, you post on ogrish.com!

Gawd
06-20-2006, 07:28 PM
haha, you post on ogrish.com!

Posted........And so what? you dont like gore 'n shit.........besides I also post on genmay

stak84
06-20-2006, 07:35 PM
whats ogrish.com

Gawd
06-20-2006, 07:37 PM
whats ogrish.com

A gore outlet and forum....all the beheadings---Ieds------accidents---suicides etc etc etc etc......The forum tho is very stict...100 times more strict than this place.......

Unforgiven
06-21-2006, 10:33 AM
I wouldn't know you posted there, if I didn't post there myself. I used to frequent there daily but my net was down for like a week and a half and I just didn't bother logging in, everyonce and awhile I'll post. I love gore, its a bad thing to say but whatever, Ogrish has changed though....

Bloo
06-21-2006, 04:24 PM
Looking at Ed's pics reminds me of Waco, TX for some strange reason...

You wouldn't happen to be a member of the NRA would you?

EAGLE EYE
06-21-2006, 05:31 PM
Ed seems alright. Just cuz hes a gun totin' , blunt smokin', beer drinkin' maniac ... doesnt make him a bad person.

Gawd
06-21-2006, 07:25 PM
I wouldn't know you posted there, if I didn't post there myself. I used to frequent there daily but my net was down for like a week and a half and I just didn't bother logging in, everyonce and awhile I'll post. I love gore, its a bad thing to say but whatever, Ogrish has changed though....


Yes they have sold out to investors.....they had a flame sub forum which i enjoyed. But they closed it. YOu get banned if you say pedo, or talk racist stuff or even flamming a mod. They have av rules and sig rules like you wouldnt believe. Place sux now. I commited e suicide there when it started to sink. Now I observe from a distance

Gawd
06-21-2006, 07:27 PM
Ed seems alright. Just cuz hes a gun totin' , blunt smokin', beer drinkin' maniac ... doesnt make him a bad person.

Wow a positive ( almost ) comment...........^ I do enjoy all of those things...


And to the other poster No I am not a member of the NRA. Though I am a member of a local gun club.......

Bloo
06-21-2006, 11:57 PM
^^ Close enough :)

Queen Of Poetry
06-22-2006, 07:10 AM
Damn............ur a big dude................

CherChezLaMarauder
06-22-2006, 07:38 AM
Yeeeee Haw, A Redneck With An Arson. Great

Unforgiven
06-22-2006, 09:01 AM
Yes they have sold out to investors.....they had a flame sub forum which i enjoyed. But they closed it. YOu get banned if you say pedo, or talk racist stuff or even flamming a mod. They have av rules and sig rules like you wouldnt believe. Place sux now. I commited e suicide there when it started to sink. Now I observe from a distance

haha yeah, I'll just goto check out the beheadings and shit, theres some twisted shit on there but the rules are too much, like its ogrish meets bible school lol

Gawd
06-22-2006, 06:26 PM
Yeeeee Haw, A Redneck With An Arson. Great

Im not a redneck. And you are thinking of Arsenal not arson....sheesh......

Gawd
06-22-2006, 06:27 PM
Damn............ur a big dude................

pm and Ill send you shots of my bigd00d holding a mini glock.........

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-22-2006, 07:40 PM
US parents need to stick together FUCK THE POTATOE HEAD HATERS

Gawd
06-22-2006, 08:24 PM
US parents need to stick together FUCK THE POTATOE HEAD HATERS

wrong thread?

Unforgiven
06-22-2006, 08:49 PM
Ben's just random like that....

Gawd
06-22-2006, 08:51 PM
Ben's just random like that....

Indeed. I'm off to taco bell where i will order 2 of everything....Ill post pics of the aftermath material in my toilet waters

Bloo
06-22-2006, 11:18 PM
Please don't :)

Gawd
06-23-2006, 11:58 AM
Please don't :)

not into poop huh? youll grow to like it.

Unforgiven
07-14-2006, 10:11 AM
Taco Bell paints the tiolet-bowl....

Gawd
07-14-2006, 12:14 PM
Taco Bell paints the tiolet-bowl....

usually after ive fed at tacobell i cannot even make it to the bowl. by the time i get out to the truck my spray is too powerful to hide and contain. i usually squirt in the lot or out the window as i drive.

RzaRectum
07-15-2006, 01:44 AM
Yea, I know.. Wait you too?

Gawd
07-15-2006, 12:25 PM
Yea, I know.. Wait you too?

I only will get taco bell if I have like 2 bucks to eat on and do not feeling like cooking. And yes usually I will be dropping bombs shortly there after. But its good for 2 $

Unforgiven
07-15-2006, 12:55 PM
It's good to know that my digestive track isn't fucked up and that others have the same problem with Taco Bell....

Gawd
07-15-2006, 01:10 PM
It's good to know that my digestive track isn't fucked up and that others have the same problem with Taco Bell....

Liquid beans produce liquid ass.

Unforgiven
07-15-2006, 01:12 PM
Speaking of food...I've been up for 3 hours and haven't eaten yet!

Gawd
07-15-2006, 01:13 PM
Speaking of food...I've been up for 3 hours and haven't eaten yet!

My boss at work is bring in sloppy joes for 2 employees that are leaving today.

Unforgiven
07-15-2006, 01:14 PM
I hope you steal them and slap the leaving coworkers with them...btw, are you at work, Ed?

Gawd
07-15-2006, 01:15 PM
I hope you steal them and slap the leaving coworkers with them...btw, are you at work, Ed?

My employess are off to do better things I hope. They are great workers.

I am at work.

Unforgiven
07-15-2006, 01:17 PM
Sloppy Joe's sometime give me the Taco Bell effect, depends on the meat....what do you do for a living? jw...

Gawd
07-15-2006, 01:20 PM
Sloppy Joe's sometime give me the Taco Bell effect, depends on the meat....what do you do for a living? jw...

I