PDA

View Full Version : Vacation trips


JASPER
06-27-2006, 06:17 PM
This summer I'm planning on going to Ukraine for a couple of weeks. I want to visit Chernobyl too. I've always been fascinated by this nuclear disaster and I want to see it for myself. I believe they give 3 hour tours, because the radiation is still very strong and staying longer would cause serious health problems. Anyone from Ukraine here? What other places are worhty visiting?

Anyway, where are you going this summer?

stak84
06-27-2006, 06:29 PM
the fortress of solitude, me and superman are gonna hang out,
hes gonna teach me how to intimidate women into having sex
with me

JASPER
06-27-2006, 06:32 PM
http://img.ircimages.com/ircimages/b/5/b576f7219c7609af7c08353a02e74818.gif

I can do this cause it's my topic/

damaja
06-27-2006, 07:38 PM
I want to go one final vacation place before I get shipped off to basic soon. Where shall I go? Jasper, let's go somewhere.

JASPER
06-27-2006, 07:40 PM
Alex, you can come hang with me for a while. Haarlem is a fun place. Or maybe we can go to Belgium or France or something together.

stak84
06-27-2006, 07:41 PM
hahhahaha you funnsta git raped!

JASPER
06-27-2006, 07:41 PM
Eh what?

TUCO
06-27-2006, 07:41 PM
im headin to East Oakland in a couple months
lets build Stak

damaja
06-27-2006, 07:45 PM
Alex, you can come hang with me for a while. Haarlem is a fun place. Or maybe we can go to Belgium or France or something together.
Sounds cool, let's ride bikes.

JASPER
06-27-2006, 07:47 PM
Oh defenitely. You're gonna rent a bike or steal one again?

damaja
06-27-2006, 07:50 PM
Rob a bike again, I'd bring my bike, but it's nice and would be stolen with 5 minutes in Holland. At least the junkers you can put down for 5 minutes and have 50% chance of it still being there.

So, when are you free?

JASPER
06-27-2006, 07:54 PM
Yeah, my bike got stolen a couple of weeks ago right in front of my house, I didn't have it locked cause I was just going inside to poop and put some downloads on my computer. I was inside for no more than 10 minutes. I had that bike for 4 years and i had it all tweaked out and shit.

I'm not sure when I can leave, but I'll let you know. Chea.

stak84
06-27-2006, 07:54 PM
im headin to East Oakland in a couple months
lets build Stak

damn don, you vacationing to east oakland, wtf?

Gawd
06-27-2006, 07:55 PM
This summer I'm planning on going to Ukraine for a couple of weeks. I want to visit Chernobyl too. I've always been fascinated by this nuclear disaster and I want to see it for myself. I believe they give 3 hour tours, because the radiation is still very strong and staying longer would cause serious health problems. Anyone from Ukraine here? What other places are worhty visiting?

Anyway, where are you going this summer?


Your going to grow a third penis now that you went there.

As for me my summer vaca is usually me visiting a mex restaurant for happyhour......chabooya

BRASSKNUCKLED PAI MEI
06-27-2006, 08:24 PM
Yo Jasp,
Someone posted a link a while back to pics this women took when she rode her motorcycle out there...Do you remember it?? some of them pics seemed very surreal and disturbing

damaja
06-27-2006, 09:21 PM
Yeah, I seen that. Some debated whether it was real or not, or at least exactly how she said. But I am sure you could bribe some bored Russian guards with vodka and get hold of a radiation suit.

Gawd
06-27-2006, 09:24 PM
Yeah, I seen that. Some debated whether it was real or not, or at least exactly how she said. But I am sure you could bribe some bored Russian guards with vodka and get hold of a radiation suit.

ppl go in there without radiation suits now.

damaja
06-27-2006, 10:59 PM
Yeah, but you can't root around and run about the buildings. You must stay on the track.

JASPER
06-28-2006, 06:07 AM
Yeah, I hear some parts there still have enough radiation to mutate a cute roadent, to a vile monster.

Locust
06-28-2006, 06:25 AM
here's the link for those that haven't seen it
http://www.kiddofspeed.com/

JASPER
06-28-2006, 08:21 AM
here's the link for those that haven't seen it
http://www.kiddofspeed.com/Thanks a lot for that link. I really did enjoy that.

http://members.chello.nl/%7Ea.simonis1/tsjernobyl/foto-A-07.jpg

http://members.chello.nl/%7Ea.simonis1/tsjernobyl/foto-C-01.jpg

http://members.chello.nl/%7Ea.simonis1/tsjernobyl/foto-A-05.jpg

I really want to go there and see it for myself. That would be an once in a lifetime experience.

Cuchulain
06-28-2006, 08:59 AM
why don't you visit auswitz aswell and have a great time. kinda morbid holiday choice man.

JASPER
06-28-2006, 09:05 AM
I already have been to Auswitz.

I'll be staying at a city nearby Tsjernobyl and do lots of other things too so it's not like I'm completely living in a pile of radiated shit for two weeks.

Cuchulain
06-28-2006, 09:07 AM
is it true theres no birds (feathered kind) in auswitz or is that an old wives tale?

JASPER
06-28-2006, 09:12 AM
It's a very touristic spot and it's much like other places in Poland. I expect the exact opposite of Tsjernobyl.

Cuchulain
06-28-2006, 10:55 AM
you sound well travelled. where have you been and where do you recommend and not recommend?

JASPER
06-28-2006, 11:01 AM
I've been to Belgium, France, Germany, Poland, Italy, Andorra, Spain, Ibiza, Swiss.... That's it I think. I liked all those places, except Germany. Italy is a beautiful country, but the people are cocks. France is awesome, but Belgium is my favourite.

002
06-29-2006, 01:20 PM
again, Vama Veche (romanian seaside) .... 12th july ...

http://i21.photobucket.com/albums/b267/zer02/other%20shit/other%20other%20shit/b4262518.jpg

peace