PDA

View Full Version : The Villain is goin solo, but needs producers


VillainousV
07-01-2006, 02:25 PM
I've been rhyming all over this site for a while now, and i've decided to go solo for a little while. I need a talented producer (or producers) to assist me in world domination. lol. Seriously. Im not one of those moochin muthafuckers who just sit back and wait for people to give them shit. I get my shit done. Im a producer myself, but i don't like rhyming over my own beats. My other group called "T5E" (or Tha 5th Element) has already released 2 full-length albums since last year, and we have one single for our evolved group of 9 people called "Tree City".
Nowadays though, my people aren't movin as fast as i want to, so im not lettin myself be held back by them.
Post links of beats you have made, or let me know if you wanna start a group. I could work wit other MC's as well.
You can view the posts i've rhymed in by clicking on my name.
Thanks y'all. word is bond.

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
07-01-2006, 04:25 PM
i could do a few joints wit u

check out all my beats on www.soundclick.com/worldwideincidentproductions the ones labeled PRODUCED BY SUN TZU

my e-mail is shogunassasun@gmail.com we can talk further there

PEACE

VillainousV
07-02-2006, 12:38 AM
Damn yo! The production! lol. 4real tho, you got some nice shit. We should do a track, then see how it turns out. I got mad verses that I keep on liquid-mode. Fit to any track yo. lol. I'll be sendin u an email that we can use as a discussion place (out of the wtc's eyes). word is bond.

GRANDMASSIVE.
07-02-2006, 02:55 PM
CHECK MY JOINTS OUT, ALWAYS WILLING TO WORK WITH NEW TALENT...

http://www.soundclick.com/grandmassive

http://www.myspace.com/8477926

MY EMAIL IS ALPHA1849@HOTMAIL.COM....PEACE

LORD ZERO
07-04-2006, 04:54 AM
PEEP DA GOD @ www.soundclick.com/shadowdragonproductions (http://www.soundclick.com/shadowdragonproductions) & www.soundclick.com/worldwideincidentproductions (http://www.soundclick.com/worldwideincidentproductions) all da [PRODUCED BY ZERO] BANGAZ

GET AT ME @ SHADOW_DRAGON_PYROKINETICZ@YAHOO.COM

Jimmy Focus
07-05-2006, 06:55 PM
i lend swome verses for projects just hit me up

VillainousV
07-18-2006, 05:13 PM
aight yo Rapsody. I got u. Anyone else wanna collab? Right now, im doin a verse for Infinity on his track "Shallow Water". Check him out at www.myspace.com/infinity99
word is bond.

VillainousV
07-18-2006, 05:16 PM
damn yo. kid got banned.....oh well. I didn't see that shit before I typed the above. Anyways, yeah. The offers still open for collaborations.

VernakuLa
07-18-2006, 05:32 PM
damn yo. kid got banned.....oh well. I didn't see that shit before I typed the above. Anyways, yeah. The offers still open for collaborations.

me nikka, im lookin for as much shit as i can do ya

hit me up in aim

VernakuLa
07-18-2006, 07:35 PM
i'll collab with ya

that would be AWESOME DOOD

yakuzas_krew
07-18-2006, 09:40 PM
www.soundclick.com/zatanyakuza