PDA

View Full Version : The Action Figure Thread.


tacle
07-08-2006, 10:32 AM
Yo ho ho, post the sickest action figures, any in particular, ones you had or still got, just have fun and post.

http://www.davewodnicki.com/Star%20Wars%20action%20figures%20!.JPG
Best figures ever, old skool shit, my bro gots bare.

http://www.actionfigureinsider.com/news/images/scarface.jpg

http://www.texastoyz.com/images/scarface-player.jpg
Too sick.

http://home.att.net/~EBJDT/hasbro1993.JPG
Can't forget these.

http://www.collectorsconnection.com/imagesx/rangers.jpg
Power Rangers were sick.

http://www.planetforce.com/MOTUS3.JPG
Had so many of these.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f2/Crash_Dummies_Group.png/205px-Crash_Dummies_Group.png
Haha, they were fun.

http://img.photobucket.com/albums/v382/nosurprises11/throttle.jpg
Biker Mice From Mars of course.

http://www.theempire.com.au/images/2005-08-05/Cowboy%20Bebop%20Trading%20Figures.jpg
And i'll just hit you with some Cowboy Bebop figures.

I may have forgot some more, i'll post more if i can remember.

tacle
07-08-2006, 10:38 AM
http://www.chez.com/swguide/actionfigures/rotj/roj_reeyees.jpg
One of my favourite star wars figure.

Check it my bro still got this one in the box man, will be worth bare.

http://www.chez.com/swguide/actionfigures/rotj/roj_fortuna.jpg

Kong
07-08-2006, 10:40 AM
you taking me way back. i used to have the he-man/wrestling toys, u remember the WCW ones that didn't move but didn't break either? them tony montana ones look quality, i find it funny when they sell toys from 18+ movies to kids.

tacle
07-08-2006, 10:41 AM
http://www.lorenjavier.com/toychest/asian/images/sage.jpg

You got 'em in the box?

tacle
07-08-2006, 10:44 AM
http://www.kpgroup.com/wrestlers/memorabilia/wcw_bluebloods.jpg

http://www.highspots.com/images/images_125/wcw_sting.gif

Haha this were so shit, look a sting in that position, he couldn't move, hahaha.

tacle
07-08-2006, 10:47 AM
http://www.secure.figures.com/tomart/catalog/images/afd064l.jpg

Got the band and shit, jubba the hut will be worth bare.

Kong
07-08-2006, 10:51 AM
http://www.kpgroup.com/wrestlers/memorabilia/wcw_bluebloods.jpg

http://www.highspots.com/images/images_125/wcw_sting.gif

Haha this were so shit, look a sting in that position, he couldn't move, hahaha.

HAHA i had that figure of sting i had the other version to. They was the shit.

tacle
07-08-2006, 10:51 AM
http://www.theempire.com.au/images/2005-09-23/Nightmare%20Before%20Christmas%20S2%20Figures.jpg
http://www.theempire.com.au/images/2005-12-09/Nightmare%20Before%20Christmas%20S3%20Fig%20Asst.j pg

Nightmare Before Christmas.

tacle
07-08-2006, 10:52 AM
http://cyberstore.decepticon-matrix.com/streetfighter_figures_wv2_moc.jpg

Can't find the little old skool ones, but these look cool.

tacle
07-08-2006, 10:55 AM
http://www.grindelsneak.de/fotos/action-man.jpg

Haha look at them fools.

tacle
07-08-2006, 10:57 AM
http://images.amazon.com/images/P/B00020V4ZI.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Teenage Mutant Ninja Turtles were one of the sickest, i have to look for the old ones, but heres some i had, they could back flip.

tacle
07-08-2006, 10:58 AM
http://craiganstey.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/footski.jpg

Quality.

tacle
07-08-2006, 10:59 AM
http://www.timemachinetoys.com/toypics/Xmenset.jpg
X-Men, i had a few.

tacle
07-08-2006, 11:01 AM
http://images.kmart.com/assets/images/product/productDetail/103000000124730B.jpg

http://www.tdctrade.com/imn/img/toys041b.jpg

Okay, i did use to play with these, but really they were pretty shit.

tacle
07-08-2006, 11:04 AM
http://www.lorenjavier.com/toychest/asian/images/giwateraction.gif

http://www.gasolinealleyantiques.com/cartoon/images/Superhero/captainplanet-badguy.JPG

Captain Planet was the shit.

tacle
07-08-2006, 11:05 AM
http://www.silver-surfer.us/Collectables/Action_Figures/mvgreatestblkbox.jpg

Abit of Marvel, i had the silver surfer.

tacle
07-08-2006, 11:06 AM
http://i3.photobucket.com/albums/y93/LANCECA/jamie032.jpg

Word.

tacle
07-08-2006, 11:07 AM
http://www.toyrocket.com/assets/photos/BMFV01284f.jpg

Again, very sick.

Kong
07-08-2006, 11:08 AM
http://www.timemachinetoys.com/toypics/Xmenset.jpg
X-Men, i had a few.

i had a few of them, they were very fragile though, i had the bad Archangel and some kid ripped it apart while playing with it, arms legs the lot lol.

tacle
07-08-2006, 11:10 AM
^ En it, them sort figures broke easily.

_______________________________
http://c4.tfdistribution.com/pics/be/product/1686-0.jpg

http://www.armchairempire.com/images/action-figures/tidus.jpg

http://www.animeattack.com/store/files/images/large/d_21.jpg

Final Fantasy.

tacle
07-08-2006, 11:12 AM
http://www.planetforce.com/TMASTERSMIB.JPG

Transformers robots in diguise.

tacle
07-08-2006, 11:14 AM
http://www.brickshelf.com/gallery/Aredhel5184/Lego/stuff/old_lego_stuff2.jpg

Lego, now that was fucked up.

tacle
07-08-2006, 11:17 AM
http://members.aol.com/brandonsnan/beano.jpg

Beano.

Kong
07-08-2006, 11:17 AM
want it robots in disguise?

i used to have a jasmin from aladdin and that was someones bitch when i was playing haha

tacle
07-08-2006, 11:19 AM
Haha, i used to play like that, arh they were some good days.

_____________________________
http://cache.tias.com/stores/squirrel/pictures/bear95a.jpg

I don't know how i had these, i remember havin' the yellow one.

tacle
07-08-2006, 11:21 AM
http://thorndon.co.nz/thorndon/aladdin.jpg
Haha, had all of these, got 'em from happy meals.

http://img.epinions.com/images/opti/83/e6/Adventurers_Aladdin_Action_Figure_-_11_1_2_-resized200.jpg

Kong
07-08-2006, 11:23 AM
where in england you from man?

tacle
07-08-2006, 11:24 AM
http://www.thegreatescapeonline.com/nonmuze/images/ACTION_FIGURE999900443102TOYBC.jpg
http://www.gasolinealleyantiques.com/cartoon/images/Superhero/af-tramp.jpg
http://www.thegreatescapeonline.com/nonmuze/images/ACTION_FIGURE999900443126TOYBC.jpg
http://www.toytent.com/Characters/pics/654-1.jpg

http://utenti.quipo.it/madonnamad/Doll/figures%20dick%20tracy.Jpg

Didn't have 'em all.

tacle
07-08-2006, 11:28 AM
http://www.retro-trader.com/images/august2003/DVC02668.JPG

Thunder Cats were some of my favourites.

tacle
07-08-2006, 11:28 AM
where in england you from man?

Near north london way i think.

tacle
07-08-2006, 11:33 AM
http://www.toymania.com/334archives/roger/back.jpg

http://www.tropiccomics.com/ebay/afrrfroger.jpg

Rubber and shit.

tacle
07-08-2006, 11:36 AM
http://www.yojoe.com/archive/actfig/mk/merayden-card.jpg

The ones i had.

tacle
07-08-2006, 11:37 AM
http://www.yojoe.com/action/int/cardedimages/ind-scifi.jpg

Never had GI Joe.

tacle
07-08-2006, 11:39 AM
http://www.planetforce.com/MASKMOC.JPG

tacle
07-08-2006, 11:40 AM
http://www.uobun.com/img/johnny/matchbox/mask_up.jpg

Shit was crazy.

tacle
07-08-2006, 11:43 AM
http://www.timemachinetoys.com/toypics/toystoryloose.JPG

Of course, but i had the proper ones.

tacle
07-08-2006, 11:44 AM
http://www.neonraven.com/images/mr%20phead.jpg

http://www.exchangesjournal.org/classroom/1108_Figure_3a2.jpg

Had both, red nose was the original.

tacle
07-08-2006, 11:46 AM
http://www.pkmeco.com/images/happymeal.JPG

Had loads of happy meal toys.

Kong
07-08-2006, 11:47 AM
http://www.retro-trader.com/images/august2003/DVC02668.JPG

Thunder Cats were some of my favourites.


i a lot of that it was my favourite cartoon i think, i watched one a while ago, thats a deep cartoon.

north london? im a spurs fan.

tacle
07-08-2006, 11:49 AM
http://www.geocities.com/bigbadvoodoolou/toys/ghostbusters.jpg
http://xenafan.com/movies/ghostbusters/marshmallow.gif
http://www.bigredtoybox.com/articles/ghostbusters.jpg
http://www.fadtoys.com/ghostbusters/images/slimer-lg.jpg
http://www.planetforce.com/GBUSTERSVEH.JPG
http://images.andale.com/f2/116/119/18191818/1109577501291_Granma_01s.jpg

How i miss these out, one of the best.

Longbongcilvaringz
07-08-2006, 11:51 AM
http://www.rapandsoulmailorder.com/merchandise/merchandisepics/bizdoll.jpg

http://www.ministryofsound.com.au/cms_files/ministry/images/free/pics_news/200307/rundmc150x150.jpg



chea

tacle
07-08-2006, 11:51 AM
http://www.gasolinealleyantiques.com/celebrity/images/Movie/bj-shish.jpg

http://toyrocket.com/assets/photos/BEET11340f.jpg

http://www.gasolinealleyantiques.com/celebrity/images/Movie/bj-spin.jpg

Sick!

Kong
07-08-2006, 11:53 AM
http://www.geocities.com/bigbadvoodoolou/toys/ghostbusters.jpg
http://xenafan.com/movies/ghostbusters/marshmallow.gif
http://www.bigredtoybox.com/articles/ghostbusters.jpg
http://www.fadtoys.com/ghostbusters/images/slimer-lg.jpg
http://www.planetforce.com/GBUSTERSVEH.JPG
http://images.andale.com/f2/116/119/18191818/1109577501291_Granma_01s.jpg

How i miss these out, one of the best.


lol u keep reminding me of it all, i had that to with the big building and the slime falling down.

what about the terminator ones? i had that clone thing where u put in some sloppy shit and it makes a robot, then u rip em apart with your figures haha

tacle
07-08-2006, 11:54 AM
^ i had that shit, arh man they were cool

__________________________________________
http://i18.ebayimg.com/01/i/01/19/07/d2_1.JPG
http://i2.ebayimg.com/01/i/04/d8/a2/f6_1_sbl.JPG

tacle
07-08-2006, 11:55 AM
http://www.aerosolplanet.com/TOYTERMINATOR4.jpg

The shit.

tacle
07-08-2006, 11:57 AM
http://www.niubniubsuniverse.com/toys/strek/figs/figs1.jpg

Holy shit, Star Trek, i didn't like that but i had this dude in yellow
http://www.toymania.com/news/images/0905_dst_st2_sm.jpg

tacle
07-08-2006, 11:58 AM
http://www.kidsera.com/images/0578b.jpg

Haha, i had bare of these.

tacle
07-08-2006, 12:01 PM
http://www.ezpostings.com/ezpimage1/forsale/2397/car%201.png

Okay now everyone must of had the little tikes car.

Orion Nebulus
07-08-2006, 03:08 PM
http://wirelessdigest.typepad.com/photos/uncategorized/transformers.JPG

Sicka than aidZ
07-08-2006, 03:20 PM
u rule scotty- 5

AcidPhosphate69
07-08-2006, 03:33 PM
Little plastic army men. I still have a bunch of Nazi Germany ones. Not saying I'm Nazi but you don't find those around too often.

tacle
07-08-2006, 03:42 PM
http://www.emporiobrigliadori.com/images/mario3.JPGhttp://www.emporiobrigliadori.com/images/mario1.JPGhttp://www.emporiobrigliadori.com/images/mario4.JPGhttp://www.emporiobrigliadori.com/images/mario2.JPG

Of course the Mario figures from the film, still love that film.

tacle
07-08-2006, 04:40 PM
http://members.aol.com/mistertoyz/dieterstark.jpghttp://www.toydreams.co.uk/images/jurassicpark/carded/carded%20figures/alangrant.jpghttp://www.toydreams.co.uk/images/jurassicpark/carded/carded%20figures/alangrant2.jpghttp://dave.ajmedia.ltd.uk/ebay/jp_rex_moc_big.jpghttp://dave.ajmedia.ltd.uk/ebay/jp_dilo.jpg

Jurassic Park, these i kinda liked.

tacle
07-08-2006, 04:42 PM
http://www.massena.com/darrin/content/binary/batman-and-wolverine.jpg http://sites.buythisdesign.com/tng/acatalog/185478_lg.gif

I had these type of Batman figures.

AcidPhosphate69
07-08-2006, 05:05 PM
I had the JP figure all the way on the left...two of them actually.

tacle
07-09-2006, 06:19 AM
http://i7.ebayimg.com/03/i/04/0c/f8/44_1_bl.JPG

Lil' Kamui, yea.

tacle
07-09-2006, 06:22 AM
http://www.dirtcentral.com/pokemon.jpg
http://www.gachausa.com/images/products/pokemon/figures_small.jpg
http://andikm.home.att.net/ebay/poke130.JPG
http://i3.ebayimg.com/03/i/06/21/1e/a4_2.JPG

Had loads of these.

tacle
07-09-2006, 06:29 AM
http://www.vectis.co.uk/images/vectis/151204/2834.jpg

Sooty.

tacle
07-09-2006, 10:40 AM
http://www.tmpanime.com/images/medium/kd010561_MED.jpg
Dante
http://chicks-dig-unix.net/img/gits_figures.jpg
Ghost In The Shell
http://img3.imageshack.us/img3/4774/dddd7az.jpg
I would love to have these.

tacle
07-09-2006, 10:42 AM
http://www.toymania.com/columns/spotlight/images/pals2reseviltitle.jpg

http://homepage.ntlworld.com/dave17/NECA_RE4.jpg

Resident Evil

tacle
07-09-2006, 10:43 AM
http://webzoom.freewebs.com/outerheavenresistance/action%20fig-mgs1%20action%20figures.jpg
Nice.

tacle
07-09-2006, 10:43 AM
http://www.imakinaria.com/archives/action%20figures.JPG

Too sick.

tacle
07-09-2006, 10:45 AM
http://www.starstore.com/acatalog/doctor-who-figures-l.jpg
Abit of doctor who.

tacle
07-09-2006, 10:46 AM
http://www.kermitage.com/graphics/collectibles/Action%20Figures/series1/Dr%20Teeth%20Figure%20with%20Keyboard.jpg
Haha.

tacle
07-09-2006, 10:49 AM
http://i7.ebayimg.com/04/i/06/b9/98/75_2.JPG
http://i2.ebayimg.com/02/i/06/ba/3a/bd_2.JPG
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/fi/firefly-and-rescue-vehicle-vivid-imaginations-thunderbirds-soundtech-thunderbird-2-with-the-mole.jpg
Can't forget Thunderbirds, i must of had 'em all.

tacle
07-09-2006, 10:51 AM
http://i13.ebayimg.com/03/i/06/b0/ab/1c_2.JPG
Cowboys and Indians.

http://ferretbee.com/images/auctions/army48_big.jpg
Countless.

tacle
07-09-2006, 11:36 AM
http://www.kathysfastfoodtoys.com/images/AB_00_McDFisherP4.jpg
http://i8.ebayimg.com/04/i/06/d3/d1/15_1.JPG
Had a few Mcdonald's toys.

CherChezLaMarauder
07-09-2006, 11:44 AM
bless this thread

+Geo
07-09-2006, 04:32 PM
This thread is killin me in the pocket!

im on some retro ebay consumerisim shizzle, gotta get them transformers SON!

Kong
07-09-2006, 04:51 PM
i want that tupac one that used to be on ebay.

tacle
07-09-2006, 04:53 PM
I don't think i've seen that.

Greek Gheynician Anal Tradition
07-09-2006, 05:28 PM
[quote=Scotty boy]
http://www.actionfigureinsider.com/news/images/scarface.jpg

http://www.texastoyz.com/images/scarface-player.jpg
Too sick.

http://home.att.net/~EBJDT/hasbro1993.JPG
Can't forget these.

http://www.collectorsconnection.com/imagesx/rangers.jpg
quote]

Oldskool Classic shit.I love this figures :) :)

baby jesus
07-09-2006, 07:40 PM
http://cartoons.vpga.com/silverhawks/toys/bluegrass_toy.jpg
http://www.planetforce.com/COPSMOCBAD.JPG
http://www.raumhafen.de/galerie/rubber_guys/muscle/4p.jpg


http://www.virtualtoychest.com/toxic/toxtoxie2.jpg
http://www.culttvman.com/swampthing/assets/images/toy3.jpg
http://images.entertainmentearth.com/thumbnails/DC00450Alg.jpg (http://www.entertainmentearth.com/prodinfo.asp?number=DC00450A)
http://www.figurerealm.com/Galleries/foodfighters/Burgerdier-Front.jpg
http://www.x-entertainment.com/pics3/woof6.jpg
http://www.toyarchive.com/MIMP/MIMPPic1.gif
I Figured I'd Add A Few Silverhawks, C.o.p.s, Muscle Men, Toxic Crusaders, Swamp Thing, Madballs, Food Fighters, Andre The Giant WWF Figures, And Monsters In My Pocket

Kong
07-09-2006, 07:42 PM
Monsters In My Pocket was the shit.

tacle
07-10-2006, 04:28 AM
Damn right they were.

TAURO
07-10-2006, 12:59 PM
http://webzoom.freewebs.com/outerheavenresistance/action%20fig-mgs1%20action%20figures.jpg
Nice.

I've got a few of those:
Solid snake
Liquid snake
ninja
all unopened

Vulcan raven (opened)

Grongle
07-10-2006, 01:04 PM
how old are u all ??

tacle
07-10-2006, 01:07 PM
Just thinkin' back to the good ol' days and shit.

Reminicin' boy.

tacle
07-10-2006, 01:10 PM
http://www.akadotretail.com/shop/assets/photos/338456.jpg

Sick.

Butter
07-10-2006, 08:33 PM
monsters in my pocket for life!

cap
07-11-2006, 06:48 AM
http://i80.photobucket.com/albums/j165/schoonbeek/he-man.jpg

y'all sleeping on he-man??
that was the shit when i was young!
i had most of these on the pic,and tons of other shits.

tacle
07-11-2006, 09:20 AM
Already posted He-man, sickest shit ever.

TAURO
07-11-2006, 09:25 AM
Does anyone have pictures of the centurions action figures? I used to own the one in blue that could fly.

They used to shout power extreme if that refreshes peoples memorys.

tacle
07-11-2006, 09:28 AM
http://www.virtualtoychest.com/centurions/centurionsacemccloudloosec.jpg
Is it this one?

http://www.virtualtoychest.com/centurions/Centurions_ground_2_crop.jpg
http://www.virtualtoychest.com/centurions/Centurions_air_crop.jpg
http://www.virtualtoychest.com/centurions/Centurions_water_crop.jpg
http://www.virtualtoychest.com/centurions/Centurions_max_crop.jpg

I never had these.

TAURO
07-11-2006, 09:34 AM
[QUOTE=Scotty boy]http://www.virtualtoychest.com/centurions/centurionsacemccloudloosec.jpg
Is it this one?

YES!! THATS THE ONE, I used to love that toy, but I never got the others, they were really popular at the time so stores where always out of stock....brings back memorys.

9th Warrior
07-11-2006, 10:24 AM
i had (still have in tha attic) pretty much all of the old skool ninja turtles. also those CORPS amry toys from CVS. Street Sharks, Biker Mice, The Thing, DBZ, but yeah mostly ninja turtles, that was my shit back in the day...

abasi
07-11-2006, 10:27 AM
ill collections anyone got any transformers

tacle
07-11-2006, 10:34 AM
i had (still have in tha attic) pretty much all of the old skool ninja turtles. also those CORPS amry toys from CVS. Street Sharks, Biker Mice, The Thing, DBZ, but yeah mostly ninja turtles, that was my shit back in the day...

Yea man Ninja Turtles was probably my all time favourite figures man, only if i could pics of the old skool ones, i need run a search yo.

tacle
07-11-2006, 10:51 AM
http://bigredtoybox.com/articles/tmnt.jpg
Best ones, the old skool shit.

http://myteefinestuff.com/l_images/TMNT/TMNTmikeNightNinjaOrangeAccMISB2.JPG
Sick aswell.

http://www.myteefinestuff.com/images/TMNT/TMNTrocksteady1988HardHeadLooseComp.JPG
Small pic, but it brings back memories.

http://myteefinestuff.com/images/TMNT/TMNTbebopMutatinLooseA.JPG
Same again.

http://www.x-entertainment.com/pics4/2028.jpg
Kacy Jones!

Finally posted the original shit.

tacle
07-11-2006, 10:54 AM
http://www.virtualtoychest.com/streetsharks/streetsharkspoolripc.jpg
http://www.virtualtoychest.com/streetsharks/streetsharksslamu1c.jpg
http://www.virtualtoychest.com/streetsharks/streetsharksrip1c.jpg
http://www.virtualtoychest.com/streetsharks/streetsharksravripc.jpg

The ones i had i think.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
07-11-2006, 11:00 AM
I have a LARA CROFT that is repelling above my bed...

And a Huge Simpsons collection most are still in the boxes

tacle
07-11-2006, 11:03 AM
^ nice, gotta keep them shits in the boxes.

TAURO
07-11-2006, 11:09 AM
I tell you what I had alot of as a kid despite not being my favourates was ACTION FORCE or as it was called in the US GI.JOE, I had the big green hovercraft and this large brown twin rotor helicopter and a stack of action figures.

tacle
07-23-2006, 06:30 AM
http://i6.ebayimg.com/03/i/05/52/bb/da_1.JPG

Had these, except for Chyna, Vader was one of my favourites.