PDA

View Full Version : Hangover Cures


ERN-DAWGY
08-12-2006, 11:49 AM
if you got some ancient secrets put it in here yo I'm about to die

Gawd
08-12-2006, 11:52 AM
Not much you can do in the morning other than pop some tylenol, smoke and take a cold shower......and sleep of course.

But next time when you are drinking drink water in between beers and or b4 the night is almost over slam like a liter of water b4 you crash........

you get a hangover because you are dehydrated.

Oztradamus
08-12-2006, 11:54 AM
Eat some Menudo
http://www.thelifearoundme.net/images2/menudo.jpg

Works everytime for my dad and brothers whenever they would get a hangover the next day... Messicans do this all the time

ERN-DAWGY
08-12-2006, 11:55 AM
man i drank water before i passed out, i think it was the mix of whiskey beer bacardi, weed, oil, and tequila

Gawd
08-12-2006, 11:55 AM
you suck at drinking teh tequilla

ERN-DAWGY
08-12-2006, 11:56 AM
man I couldnt eat that menudo shit guy, i almost chuked all over the place just lookin at it..looks like a bowl full of shark shit

Oztradamus
08-12-2006, 11:57 AM
man I couldnt eat that menudo shit guy, i almost chuked all over the place just lookin at it..looks like a bowl full of shark shit


I don't eat it either.. It's actually pork

Sicka than aidZ
08-12-2006, 11:57 AM
smoke weed

ERN-DAWGY
08-12-2006, 11:57 AM
go to a bar halfway pissed have a couple of shots of tequila, the shit puts you in your place right there

ERN-DAWGY
08-12-2006, 11:59 AM
i'ma go with sicka then aidz n roll a cannon..

peace

Sicka than aidZ
08-12-2006, 11:59 AM
where do u live in canada ern dawg

ERN-DAWGY
08-12-2006, 12:00 PM
ontario, near Peterborough

CHRONZ
08-12-2006, 12:00 PM
some salty food, and some coffee

Unforgiven
08-12-2006, 12:02 PM
When I drink, I try to drink a fat glass of water before I goto bed and I might pop a tylonel if I remember to. If you wake up feelin' like shit, lay in bed for abit till you feel like actually getting out of bed, smoke a doob, drink some water, pop a tylonel or two, eat some food. Just relax is all I do and I'm usually good to go out and do something by 4 or 5pm but my head still bumpin, I can just stand it by then lol

ERN-DAWGY
08-12-2006, 12:03 PM
word i gotta hit up another party tonite

Sicka than aidZ
08-12-2006, 12:03 PM
i dont really get hangovers

Kong
08-12-2006, 12:04 PM
smoke weed


that works for somone i know, if you have a drink have a joint before you go to sleep.

Dough Snatcher
08-12-2006, 12:04 PM
man i drank water before i passed out, i think it was the mix of whiskey beer bacardi, weed, oil, and tequila
Man i aint fuckin with no bacardi anymore, im stickin to grippin the goose by the neck.
Damn man everybody else got crazy ass stories to drop. All i got is the fact that last night i pissed myself after killing the rest of my bro's bacardi. I've been washing the couch covers and my pants all morning...
But anyway...Yeah im still kinda suffering from last night. All i can tell you is take a BC powder and a cold shower. Like edbigghead said, sleep would be good right about now, but i just can't do it.

Sicka than aidZ
08-12-2006, 12:07 PM
that works for somone i know, if you have a drink have a joint before you go to sleep.

Yeah youll wake up bombed

ERN-DAWGY
08-12-2006, 12:08 PM
yo goose is wicked

ERN-DAWGY
08-12-2006, 12:09 PM
anywasy I'mma go smoke this joint and have a morning beer

peace

Kong
08-12-2006, 12:11 PM
Yeah youll wake up bombed


nah i always smoke before sleep, i wake up normal. i don't drink much at all though, i used to drink some water before sleep if i was drunk, thats ment to help.

Dough Snatcher
08-12-2006, 12:13 PM
^^Hell yeah it is, that and E&j...

Some one said eat some soup or something like that on the other page. I've tryed that before, i just end up throwing all that shit back up though.

Kong
08-12-2006, 12:14 PM
haha i don't think i ever ate soup drunk. whats e&j?

Sicka than aidZ
08-12-2006, 12:15 PM
haha i don't think i ever ate soup drunk. whats e&j?

"PASS THE E & J AN THE MACHETE"

Kong
08-12-2006, 12:19 PM
260

Dough Snatcher
08-12-2006, 12:20 PM
haha i don't think i ever ate soup drunk. whats e&j?

Thats that brown aka Brandy. But i dont really fuck with that that much either. After drinking that it makes me feel like i'm and alcoholic ya know...

Unforgiven
08-12-2006, 12:27 PM
^^Hell yeah it is, that and E&j...

Some one said eat some soup or something like that on the other page. I've tryed that before, i just end up throwing all that shit back up though.

Thats the point to me eatting when I'm hungover, puke and flush ya system out....

Dough Snatcher
08-12-2006, 12:42 PM
Oh word i see what you saying. I dont know about that "Menudo" you're talking about. But i got 2 packs of chicken oodles n noodles, and a can of chicken n rice in the cabinet that might can do the job...

ERN-DAWGY
08-12-2006, 12:56 PM
yo I feel wicked now, smoked a joint had a beer made a sandwich and took a tylenol and took a shit

i feel like I'm ready for round 2 now

mutha fuckeen riiiight

INF
08-12-2006, 02:29 PM
I eat mo chicken than any man ever seen, yeah yeee. Cuz I'm tha......

Aqueous Moon
08-12-2006, 04:37 PM
A big cup of Black coffee. No sugar or cream.

The other thing is a pickle and a bag of salty ass lays. That gets rid of the nausea.

CHRONZ
08-12-2006, 04:39 PM
A big cup of Black coffee. No sugar or cream.

The other thing is a pickle and a bag of salty ass lays. That gets rid of the nausea.

Word,

PLO-Stylez
08-12-2006, 06:58 PM
before u go to bed after drinking drink a giant glass of water then take about 4-5 asprin

if u still wake up shitty get cafine in u

Funk_Dock
08-12-2006, 07:44 PM
yeh, pretty much all u have to do when u get home or wateva is eat sumtin solid and drink a bunch of water. never fails

JASPER
08-12-2006, 07:45 PM
Sniffing glue seems to work, or you could just continue drinking upon waking up.

Sicka than aidZ
08-12-2006, 09:54 PM
Sniffing glue seems to work, or you could just continue drinking upon waking up.

best cure for hangover is actually more alci.
drink a beer the morning after.


Fuck yeah, breakfast of champions. Smoke some chronic an eat some food. Drink beer an download music for a lil bit till u gotta re-up on beer. By that time, No more hangover. Excersise too, like punch a bag. Anything, any muscle, u just need to make your body happy. It'll figure out the rest on its own.

If u can, and i know u done it, make yourself honk in the toilet after waking up, before bed to. Should take like 2 minutes