PDA

View Full Version : callin on all real mcs-and the fake fucks whove been talking shit!


SMOKE BLUNTS
08-20-2006, 01:07 PM
alright all set up what you got?

INF
08-20-2006, 02:00 PM
Alright look

I spit facts, bring true data and fufill scripture
You barkin up the wrong tree or cant see the bigger picture
stuck out an lookin stoopid, cuz the game don't fit ya
you better be lucky that I'm even here now fuckin wit cha
how could I compete againt the mentally incomplete
Thats like eatin watermelon and steady swallowin the seeds
sayin you aint shittin no seeds
Fuckin around with me in reality could make ur kneecaps bleed internally
So let it be or let it bleed
Steppin to me physicaly you wouldnt even step forty-two feet
in my vacinity
So keep at it and step ur game up
cuz to even score a vote in here, ur style need a change up
loose the make-up and muthafucka quit ur bitchin
if its too hot in hell get the fuck out tha kitchen

Visionz
08-20-2006, 03:14 PM
Sitting deep smokin in the ATX
Lighting up Ones showin no Respect
Thinkin I need someone's else's lines to represent mine?
This divine mind radiate sunshine hot enough to blind
I'm my own eternal source, I discourse w/ no remorse
Tying up Haters and getting 'em quarter-horsed
Yell till the throats hoars while I turn em' quadraplegic,
I'm holding too much iron for the style to be anemic
True to this life there ain't no need to scheme it
And I couldn't really give a fuck if you believe it or not
Amateur status who has yet to drop,
Let's hear this rookie rock the spot
With all the rhymes he got
Or is he just a kiddie,w/ the nose drippin snot?
& I gotta admitt it makes me laugh
When they wanna question me
But I take out pussies like hysta-rec-tomies

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 03:23 AM
yo yous two wanna battle me? you wannabe mcs?
like the killa bee ODB NIGGA PLEASE!
I traveled the seven seas and all I see is your imcomlaincies.
its shown you conceivably show inconsistenties.
while i show honor and ablity that are incorruptibities.
look at the fact anlysisies your wack is whats believed!
in the 16th century in Mexico City they called me, conquistador.
now in the 21st century your both easily, conquered.
so what the fuck yous want?
I smoke fat blunts while playin with the supermodel cunt!
so now that you feel the fearsomeness
you can now admit to your title of a little bitch!

Visionz
08-21-2006, 09:04 AM
No entry found for imcomlaincies.

No spelling suggestions were found.

haha, this fake-ass poser is making up words. Nice try bitch.

hollywoodrealty
08-21-2006, 09:06 AM
Weak, very weak, this guy doesnt smoke blunts, he smokes sausage.

INF
08-21-2006, 09:41 AM
On the other hand, Eric you had a nice verse. You been steppin ur game up.

One.

Visionz
08-21-2006, 10:12 AM
Thanks for the recognition mayne. You know we gotta hold it down for the Lone Star.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 10:57 AM
No entry found for imcomlaincies.

No spelling suggestions were found.

haha, this fake-ass poser is making up words. Nice try bitch.

sorry your too stupid to figure it out and its funny u gotta use a dictionary to understand my ryhmes anyways its imcomplaincies bitch
one- one dick in your mouth and 1 in your mouth

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 11:03 AM
Weak, very weak, this guy doesnt smoke blunts, he smokes sausage.

your a little bitch and now i see how u and your dick lickin crew be talkin shit with ryhmes that couldnt even pass hammers 2 lagit to quit with meaninglessness like a child throwin a fit.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 11:08 AM
im from texas im a cowboy! yall take it easy now and enjoy eatting that horse dick fuckin dickless homos!

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 11:12 AM
On the other hand, Eric you had a nice verse. You been steppin ur game up.

One.

steppin his game right into the relems of lame and next into my rocket launcher aim! this fag infinity dicks in the ass had a differnt pic under his wack name until i dissed it and soon after he changed it. that shit is funny!

INF
08-21-2006, 11:30 AM
steppin his game right into the relems of lame and next into my rocket launcher aim! this fag infinity dicks in the ass had a differnt pic under his wack name until i dissed it and soon after he changed it. that shit is funny!


I change my avatar all the time. Your rhymes are pathetic. Aint got a single comment or a track so you got no credit. So I just let it be that you leave urself wide open. Where was you from 12 to 3 in tha AM, chicken chokin? I leave ur fuckin verse broken. Big knowledge droppin , Red river words floatin.
Big geek dummies get the wucorp roastin.

ERN-DAWGY
08-21-2006, 12:00 PM
haha a japaneze MC how rovery

Visionz
08-21-2006, 12:06 PM
choo makahh me raff rerry rowdry

ERN-DAWGY
08-21-2006, 12:17 PM
choo makahh me raff rerry rowdry


HAHAHA your a funny motha fucka
:hooray: :hooray:

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 12:26 PM
I change my avatar all the time. Your rhymes are pathetic. Aint got a single comment or a track so you got no credit. So I just let it be that you leave urself wide open. Where was you from 12 to 3 in tha AM, chicken chokin? I leave ur fuckin verse broken. Big knowledge droppin , Red river words floatin.
Big geek dummies get the wucorp roastin.


if you didnt notice this shit is full of wack fucks like u who dont know shit! why u think 50 sells more shit than ins fuck that! your too stupid to notice the time difference, your just a biter an apprientice, your broken with my vengence, a red river flowin from your pussy while you get servered your life sentence.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 12:29 PM
if you didnt notice this shit is full of wack fucks like u who dont know shit! why u think 50 sells more shit than ins fuck that! your too stupid to notice the time difference, your just a biter an apprientice, your broken with my vengence, a red river flowin from your pussy while you get servered your life sentence.

u change it after i totally distroyed u! so wheres your ryhmes back huh???

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 12:31 PM
haha a japaneze MC how rovery

i see your part of the dick slurppin crew

INF
08-21-2006, 12:48 PM
u change it after i totally distroyed u! so wheres your ryhmes back huh???

You aint destroyed a thing in ur life cept maybe some dick. Quit , with all that jibber jab.Steady Bumpin ur lip.
I'm a well known prodigy like as if I was rollin with Havoc
Fact is , SMOKE was face down in my lap when I wrote "It's a Habit"

ERN-DAWGY
08-21-2006, 12:59 PM
hey yo i aint part of no groups you cock guzzlin queer

ERN-DAWGY
08-21-2006, 01:00 PM
but if u challenge people at least learn to write the words right...go get yourself a pump motha fucka

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:44 PM
You aint destroyed a thing in ur life cept maybe some dick. Quit , with all that jibber jab.Steady Bumpin ur lip.
I'm a well known prodigy like as if I was rollin with Havoc
Fact is , SMOKE was face down in my lap when I wrote "It's a Habit"

you say your from the dirty south?
I couldnt hear you cause your cum doused!
always rollin with havoc
cause you got niggas suckin on your nut sack
u wet dreamin about me is your real habit
cause im ill like the mutha fuckin abbot!

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:46 PM
but if u challenge people at least learn to write the words right...go get yourself a pump motha fucka

eat a dick you no talent known faggot!

Visionz
08-21-2006, 01:47 PM
more lame gay jokes and bitin Wu terminology=wackness

try again.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:50 PM
hey yo i aint part of no groups you cock guzzlin queer

you aint in no group but the one who licks dick covered with poop.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:52 PM
your right i do love eatin dick!
your gay ass gett the fuck lost fool!

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:56 PM
your right i do love eatin dicks! [/SIZE]

fuckin dick licker

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 01:58 PM
yo yous two wanna battle me? you wannabe mcs?
like the killa bee ODB NIGGA PLEASE!
I traveled the seven seas and all I see is your imcomplaincies.
its shown you conceivably show inconsistenties.
while i show honor and ablity that are incorruptibities.
look at the fact anlysisies your wack is whats believed!
in the 16th century in Mexico City they called me, conquistador.
now in the 21st century your both easily, conquered.
so what the fuck yous want?
I smoke fat blunts while playin with the supermodel cunt!
so now that you feel the fearsomeness
you can now admit to your title of a little bitch!

cant fuck with this. too bad u cant understand it fuckin dumb fuckers!

oDoUoSoKo
08-21-2006, 02:00 PM
i eat midget gooch
no wonder no one takes u seriously, :tease:

Visionz
08-21-2006, 02:04 PM
imcomplaincies=bad spelling and if you where trying to spell imcomplacencies that would make this line here mean

I traveled the seven seas and all I see is your imcomplaincies

I've traveled the world and all I see is you not accepting your current situation. You think people don't understand that shit. I think you have no idea what the fuck you're talking about when you say it. It takes more than a big vocab of misused, mispelled words to make an emcee. Take that 101 w/ ya. Your wack ass needs it.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 02:19 PM
imcomplaincies=bad spelling and if you where trying to spell imcomplacencies that would make this line here mean

I traveled the seven seas and all I see is your imcomplaincies

I've traveled the world and all I see is you not accepting your current situation. You think people don't understand that shit. I think you have no idea what the fuck you're talking about when you say it. It takes more than a big vocab of misused, mispelled words to make an emcee. Take that 101 w/ ya. Your wack ass needs it.

ya where ya been besides the gay dick ridin clubs? the thing is that you cant even understand my real shit type ryhme that killed you and your still trying to convence yourself that your worth something even though you got fucked after takin some class about emceein it doesnt change tha fact your wack and daily on your knees wantin to suck dick is where your usually seen!

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 02:21 PM
no wonder no one takes u seriously, :tease:

i never wrote that you little dick suckin bitch

Visionz
08-21-2006, 02:21 PM
haha you got nothing but gay jokes huh? Closet homo your boyfriend is waiting for you to hop out that mothafucka. Now please ya flaming faggot, get off my dick.

SMOKE BLUNTS
08-21-2006, 02:24 PM
haha you got nothing but gay jokes huh? Closet homo your boyfriend is waiting for you to hop out that mothafucka. Now please ya flaming faggot, get off my dick.

i spit nothin but the truth and u aint got shit you come back with! you can go back home to under a bridge or a ditch cause your the one not worth fuckin with bitch!!!!!!

jallainINS
08-21-2006, 03:18 PM
wow what a terrible waste of a thread.

oDoUoSoKo
08-21-2006, 06:28 PM
man this guys a fukin doosh, i can take him, what a fucking asshole.


co sign man, this guy is a dick wad "i didnt write that" u might as well have biotch

Visionz
08-21-2006, 06:42 PM
word to the whole WTC I'm bout to lay a 100 bars on his ass. Chump mothafucka runnin in and disrespectin the forum, HELL NAH, I'm cool w/ every last cat in here doin they thing, expressin themselves. I know in modern-day society we all got alotta shit to get off our chest so I respect everyone really trying to put it out their and properly exercising that stress. peace to yall, but on the real, ain't no herb-ass gonna run in here like they shit don't stink. Watch soon for the lyrical murder. peace

Da Dishonourable Don
08-21-2006, 07:30 PM
Smoke Blunts sucks majorly! Word to ya UGLY MOMMA BIATTCCCHHHHH!

here's advice, quit rappin' and take up mopping floors for a living, that's the only way you're gonna clean up house with that weak shit you dropped, any mc or netcee on the corp will eat your food son, so quit flooding threads with made up words and your little wannabee thuggish exterior, it ain't fazin' noone LOSER:loser:

GO PLAY VIDEO GAMES OR SOMETHING YOU FAGGOT!!

Robert
08-21-2006, 09:35 PM
The mods have told me this beef must be moved to the net beef thread in gen. chat.....or else.....get your beef on there

jallainINS
08-21-2006, 09:49 PM
co sign man, this guy is a dick wad "i didnt write that" u might as well have biotch



hehe

BRONZBODY
08-21-2006, 11:46 PM
dude stop it...im not much for battlin...but id rather be tied up on a chair and forced to listen to k-fed all day...and hes a better rapper than you are.

whatever your day job is son....dont quit it!

SMOKE BLUNTS
08-22-2006, 01:27 AM
The mods have told me this beef must be moved to the net beef thread in gen. chat.....or else.....get your beef on there

nothing but flows in here from now on. no more wack bitches talkin shit causes theyre the dicks of theyre bfs. only post if its a ryhme alright. no more saying shit and not backin it up! And ill use smaller words next time alright.

adedwutang
08-22-2006, 11:26 PM
check out this nigga thinkin hes tuff, ima call u daisy/
u nice?... wut?, nigga U MAKE UP WORDS WENEVER U GET LAZY/
shit is crazy, to think u thought u wus nice is just embarassing/
his imaginary vocabulary got me thinkin bad parenting/
this is easy for me, took me 2 min of thought/
i grew a beard waitin for that shitty verse that u brought/
u lost all the respect that you hopelessly sought/
ur teacher must have hopelessly taught/
because i bet money that u lost in every battle that u fought/

ima say one thing tho, yous a funny nigga comin in here disrespecting everybody and expecting to come out alive
good luck
1

SMOKE BLUNTS
08-23-2006, 12:22 AM
atleast you came back sayin a ryhme and not just talkin shit! wasnt bad either but erics flow is weak as fuck!

Da Dishonourable Don
08-23-2006, 10:36 PM
yo, you a soakin' kunt trying to appeal with a hard rap/
you smokin' blunts?, nah just banana peels in cigar wrap/


enough, 2 bars is good enough for you bitch boy!

MaXiMus Da MaNtis
08-26-2006, 11:10 PM
this is my two bars to kill this cat.......


This Is Your *Doom* Face It I *Hit To Peices* Ya Rejected Like *Communist Leaflets* So I "Dissmiss You"
I Aint Talkin The *Moon* Or *Mitsubishi* When I *Diss This Peice Of Feces* To "Eclipse You"

MaXiMus Da MaNtis
08-26-2006, 11:11 PM
happpy faces are D's...lol

Undead Ninja
09-04-2006, 03:51 AM
I throw down tha tracks
listen b4 ya speak but don't hesitate 2 react
I bust back, lyrics on enough racks
Spit some shit at me fuck that I comeback
words unheard for centuries my shits bicennentanial
they wanna get rid of the pennie and replace it wit me!
Awsome green wit mad screams of FURY
Kanye said drive slow but ya windows still blurry
Got ya ass walkin around unaware like Bill Murray
it the Undead, Unsaid, Unforgotten soldier
I left and came back 2 times I still rhyme I hold ya
like a D.C. cop I don't pop when you pop but I still roll
took ya hoe I still go
got ya lickin dicks n ass ta catch up with my flow!

SMOKE BLUNTS
09-12-2006, 10:26 PM
yo, you a soakin' kunt trying to appeal with a hard rap/
you smokin' blunts?, nah just banana peels in cigar wrap/


enough, 2 bars is good enough for you bitch boy!

You got as many lines as the inches of your dick
You could never stand up kid, stay down there eatin my shit

Da Dishonourable Don
09-13-2006, 03:07 AM
I don't know who you think you're calling kid, but kid I'll son you!

SMOKE BLUNTS
09-13-2006, 05:15 AM
I don't know who you think you're calling kid, but kid I'll son you!

weakest shit on this site!

Sicka than aidZ
09-13-2006, 02:55 PM
No entry found for imcomlaincies.

No spelling suggestions were found.

haha, this fake-ass poser is making up words. Nice try bitch.

lmao i know its funnier than shit. I like your style SMOKEBLUNTS,

Sicka than aidZ
09-13-2006, 02:56 PM
You got as many lines as the inches of your dick
You could never stand up kid, stay down there eatin my shit

HAHAHAHAHAHAHA, LUVIN IT. FUCKIN HILARIOUS

jallainINS
09-13-2006, 03:04 PM
weakest shit on this site!


heh is he back? i guess he's good for entertainment

Sicka than aidZ
09-13-2006, 03:17 PM
heh is he back? i guess he's good for entertainment

YEAH HE'S KINDA PISSED I NAMED THE NEW HALL OF GAY THE HALL OF SMOKEBLUNTS, BUT FUCK, IF GENERAL WISE CAN LIVE WITH THE HUMILIATION, ANYONE CAN

SMOKE BLUNTS
09-14-2006, 01:19 PM
YEAH HE'S KINDA PISSED I NAMED THE NEW HALL OF GAY THE HALL OF SMOKEBLUNTS, BUT FUCK, IF GENERAL WISE CAN LIVE WITH THE HUMILIATION, ANYONE CAN

talking about halls of gay your the fucking owner
wack style cloner
faggot dick suck fest is what gives u a bonner