PDA

View Full Version : My full mixtape for free download! enjoy fam.


Big Risk
08-23-2006, 01:11 PM
http://img172.imageshack.us/img172/8162/coverartpf6.jpg

(http://www.wutang-corp.com/forum/)[/URL][URL="http://www.megaupload.com/?d=C944CD9L"]www.megaupload.com/?d=C944CD9L (http://www.wutang-corp.com/forum/)

Big Risk
08-24-2006, 02:17 AM
if you fucks sleep on this ill just end up selling it for 3 on the streets :(

Locust
08-24-2006, 11:29 AM
The file you are trying to access is temporarily unavailable.
ill check it out when i can, who made the cover?

mashqauck
08-24-2006, 05:50 PM
Yo! I finally downloaded the mixtape! I burnt it onto a disc too! I love it man. A great listen. Everyone should download this, especially if ya haven't heard any of his music!!!!! I'm glad "Risk Travels" is on there. My fav!

mashqauck
08-24-2006, 06:06 PM
A Nightmare - 5/5
Blood Bath - 6/5 (I love every word and every word's placing!)
Blood Lines - 4/5
Cheifin' - 5/5 (One of my favs)
Different Strokes - 3/5 (White Mouse's voice is kinda scary)
Get Up Remix - 5/5
I AM HIP HOP - 4/5 (Great lyrics)
Mini Battle Rap - 2/5 (Too short)
Growin Up - 3/5 (very descriptive)
Intellectual - 5/5 (Great lyrics with that beat)
Risk Is Nasty - 3/5
What I Am - 5/5 (Rugged ass track, Great Beat, Great Lyrics)
Raps - 4/5 (never heard this one! But I like it a lot)
Let Me Explain - 5/5 (perfectly made and great flow to it)
The Touch - 3/5 (Nice lyrics, don't like the beat too much)
Mobbin' - 4/5 ( great song and production)
Murder Trip - 5/5 (One of my favorites lyrical wise, and I love when you say "ASK DANE" and "FUCK FORCE ONES WE ROCK BOOTS" and "REST IN PEACE PROOF, AND ODB TOO"
Never Smile - 5/5 (This one makes ya want to dance and the lyrics are nice)
Nothing Special - 6/5 (Maybe my second favorite track. The opening and the follow up lyrics are perfect) (My friends like this song too)
Random Bars - 3/5 (really good track but just didn't feel it as much as others for some reason)
Risk Travels - 10/10 (Hands down the best/my favorite song! You put a lot of meaning into it and it shows how life is for a lot of people. Definitely the best track!)

I hope this helps man! Great stuff on here. Alright TALK TA YA LATAS!

Big Risk
08-24-2006, 09:04 PM
Thanks for the review son! Locust you sure it dont work homie!?

Big Risk
08-24-2006, 09:05 PM
and I made the cover

Locust
08-25-2006, 06:04 AM
jeah its working now this shit is a classic b

Tage
08-25-2006, 09:07 AM
yo.. dope.. but where the fuck is our track..?

Big Risk
08-25-2006, 11:39 AM
thanks alot, and tage read ya PM!!!

Tage
08-25-2006, 01:34 PM
haha iight man.. cant wait..

peace.

oh yeah.. this mixtape was iiillll man.. you got some talent.

sd-cd
08-26-2006, 11:06 AM
I can't download it.

"All download slots (500) assigned to your country (Poland) are in use.
Please try again later.".

I tried many times :yessad:

Peace.

Big Risk
08-29-2006, 02:30 PM
thanks for the feed everyone specially oli. nemore peeps gettin this!?

Hidden Chamber
08-29-2006, 03:13 PM
Yo Risk where u from?

Big Risk
08-30-2006, 02:23 PM
I live in Atlanta now but I was born in California (LA)

Alc 99%
08-30-2006, 10:45 PM
Big Risk! Can you upload this mixtape on rapidsahre?

Bedlam
08-31-2006, 04:06 PM
been waitin for something like this.

You shoulda ripped that 2nd beat on Different Strokes.

Overall very ill, good balance lyrically, good production (especially bloodbath). I dont kno why u used Affirmative Action twice. I wish Growin up was longer, probably my favorite track on there. I'll try and spread your shit around, more people need to hear it, peace

num2son
09-01-2006, 01:08 AM
I knew u would make a mixtape one day....lol

Dope mixtape, "Let me explain" sounds really good.

Big Risk
09-01-2006, 01:19 AM
thanks you guys for the feedback, means the world to me.

M.I.C Diesel
09-01-2006, 07:13 AM
I'm gonna try & get this d'loaded as soon as I can access outside of work. Feeling other stuff I've heard from you.

PEACE

num2son
12-23-2006, 01:19 PM
bump

Lil' Ruger
12-23-2006, 04:28 PM
risk what about the rider musik one? its not on there?

AK Spray
12-28-2006, 02:55 AM
risk... label the tracks i;m in

NASTY NAK
12-28-2006, 03:36 AM
lol, i have every song on there already son, anyways its all dope man, i told u i bump ur shit alot