PDA

View Full Version : who wanna come toegether on a mixtape?


PHOKUSBEATZ
07-09-2005, 01:01 PM
The internet is full of selfish people who just wanna go at shit by themselves. Thats not what im about. I like to work with others in a number of ways. This is just another avenue im pavin' I want to work on an underground mixtape with other rappers and producers. I love comin here cause we are all Wu fans and most likely share the same love of grimy hip hop. Right now im workin on my own mixtape but after that I want to keep workin. so if you are a lover of hip hop and like to make music with diffrent people then holla at me. if you are not serious or you just make beats for "fun" then please do not wast my time. As you can see Im a little upset because ive had commtments from other people elswhere and when it came to listenin' to what they do it was some of the worst shit ive heard. I know people up here got skillz and dont like the bullshit playin right now in the industry.

pablobaluba
07-09-2005, 03:31 PM
you can check my beats. there are just 2 (now). if you like my sound then hit me back when you need me. if not, probably you'll search for other producers.
if you need me i will provide you with a beat, or two or what you want. you can also find very good mcs on this site.
peace

http://www.soundclick.com/bands/9/pablobaluba_music.htm

Bone Collecta
07-09-2005, 04:09 PM
as long as u not one of the million of ppl that sound like wu-tang then i have artists you can work wit

Surgeon General
07-09-2005, 05:18 PM
i'd be down...i got fix up my soundclick first and then i'll show you some shit..beats arent bad either, art of war reminds me of protect ya neck enough

36chambers
07-09-2005, 06:01 PM
moved 2 the audio lounge, probably better there.

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
07-09-2005, 08:24 PM
yeah w/e i'm down for doin a joint, haha, www.soundclick.com/suntzulive (http://www.soundclick.com/suntzulive) that's my page

AK Spray
07-10-2005, 03:11 AM
I'm down like a muhfucka. Lol.

Rebel_INS
07-10-2005, 04:55 AM
I'm down like a muhfucka. Lol.
Yea same here man, hit me up on aim its "cwebb811". Ill see whats up. Me and AK Spray are collabin on tuesday

the_57th_don
07-10-2005, 07:01 AM
as long as u not one of the million of ppl that sound like wu-tang then i have artists you can work wit
i totally agree

Hellspawn
07-11-2005, 02:56 AM
im down too
________
FERRUCCIO LAMBORGHINI SPECIFICATIONS (http://www.lamborghini-tech.com/wiki/Ferruccio_Lamborghini)

hollywoodrealty
08-01-2005, 07:01 PM
put me on this all star list, check out some things i wrote on here, im not one of these dudes thats always on the battle, i spit shit that makes u think, and shit that makes sense

Killer Falcon
08-01-2005, 07:26 PM
yeah i feel you. i'm down to mc.... check out my soundclick and get at me on msn or e-mail if you want me to do anything. link is in the sig

peace

Siris
08-01-2005, 11:21 PM
Im Down, Get at me Sun.

Yourz Truly,
Siris

LORD ZERO
08-02-2005, 12:14 AM
im definently down, peep da linkz below

Hellspawn
08-02-2005, 03:33 AM
i think MC's sould give acapellas and producers fix the shit up so we can have original combinations. no?
________
Pornstars porn (http://www.fucktube.com/categories/32/pornstars/videos/1)

PHOKUSBEATZ
08-02-2005, 05:51 PM
sorry...i been away for a minute.. Im bout to start checkin yall out and see what the deal. If yall want to check out my site I have moved the URL to Mikado-Gizzle.com so check that out.

out

Qwiffersniffer
08-02-2005, 09:49 PM
Im all in...

http://www.soundclick.com/bands/1/quartense_music.htm