PDA

View Full Version : Slow Flow ft ERN-DAWGY & BIG YASS


ERN-DAWGY
09-14-2006, 06:46 PM
hit u with another one

produced by: imperial skillz empera

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=104047&songID=4438986

PEACE

MaXiMus Da MaNtis
09-14-2006, 06:58 PM
i didnt understand the first dued but respect his flow shit was nice yoo ern what do you use for mastering ya vocals?

100pr00f
09-14-2006, 07:03 PM
not bad agree wit max.....2 tracks in one day huh

haha

peace

ERN-DAWGY
09-15-2006, 01:12 PM
haha I made 3 tracks, the other one was Mantis Style but that was a pm track...yo max i use a compressor n a good mic

Pretty Toney
09-15-2006, 02:13 PM
uh a compressor

Pretty Toney
09-15-2006, 02:30 PM
and tons of ecstasy and alcoholics

ERN-DAWGY
09-15-2006, 03:17 PM
haha word

imbrator
09-15-2006, 03:47 PM
hihi word word ern
your verse is ill , my man yass not bad but he could giv mo
but dont care about melankholy :-D wolfstar gotta record it tomorrow so i m waitin of this tigh ish
and come in msn i want to say u sumthing

peace Fam

woodenleg81
09-18-2006, 03:24 AM
...really,really doooope,thwe beat is fiiiire,and u both blessed it very welll....great work!!!!

P.E.A.C.E.

pro.Graveface
09-18-2006, 04:22 AM
ooooh Im lovin da rawness Im feelin da G's, very nice beat takin me away n sjitz hehe keep this type of musik up! feel da flowz ayaay PEACE

Pretty Toney
09-18-2006, 09:14 AM
ERN DAWGY FOR PRESIDENT!! damn this boy is on high rotation right now.. a hell of a run... dope new tracks and collabos every second day... lol

5_ELEMENT_NINJA
09-18-2006, 11:45 AM
5 ELEMENT NINJA says dope track keep poppin those blue pillz ERN DAWG(BE CAREFULL)

ERN-DAWGY
09-18-2006, 05:48 PM
5 ELEMENT NINJA says dope track keep poppin those blue pillz ERN DAWG(BE CAREFULL)

hahah i got u

PEACE