PDA

View Full Version : Beef research No. 1: Juice Crew vs. Boogie Down Productions


Edgar Erebus
10-17-2006, 08:09 AM
Sooooo, I decided to start another research (I'm still working on previous one, don't worry), just for relaxation. It's about polls who won (or would have won) some of the legendary beefs of the Hip-Hop. It's easy for me, in shape of poll, and you can even post your thoughts about whole beef.

We'll start with easy questions: Who IN YOUR OPINION won the Bridge War?

Peace from Slim T.

7EL7
10-17-2006, 09:14 AM
Boogie Down won that

the only ones who made records dissin Kris back was poet and noel
shan attempted but got cut down quick
no one else in the juice crew said shit

Kane and Kris was/is cool with each other
i'm surprised G rap didn't say anything - that would have been a serious battle
the only ones who could of got at kris (G -Rap and Kane) didn't

may be it was all them guns BDP was holding on the cover that kept niggas quiet

tekunique
10-17-2006, 09:31 AM
yeah, tho im a queens cat, i gotta admit Shan & Marley got killed pretty bad..

the bridge is over the bridge is over brrrbyebye LOL

Tetsuo
10-17-2006, 11:25 AM
Boogie Down won that

the only ones who made records dissin Kris back was poet and noel
shan attempted but got cut down quick
no one else in the juice crew said shit

Kane and Kris was/is cool with each other
i'm surprised G rap didn't say anything - that would have been a serious battle
the only ones who could of got at kris (G -Rap and Kane) didn't

may be it was all them guns BDP was holding on the cover that kept niggas quiet

No disrespect to KRS, but it's well known KRS was never like how he portrayed himself on the Criminal Minded cover. Y-Kim fucked him up bad after that album came out.

PDTantisocial
10-17-2006, 11:33 AM
This isn't really a matter of opinion, BDP did win.

snapple
10-17-2006, 10:00 PM
No disrespect to KRS, but it's well known KRS was never like how he portrayed himself on the Criminal Minded cover. Y-Kim fucked him up bad after that album came out.


wow....tetsuo....wow.....are you being serious?


and BDP won get the fuck outta here