PDA

View Full Version : p.diddys new album


SaqurakiHanamichi
10-17-2006, 11:29 AM
Do ur self a favor and just dont dl it..

THis shit is fuken WHACK ....
ITs like he is sleeping when he rhymes . ANd half the time i know he dident even write that shit!.. BEats are on some pop shit , fuken whack man

Rame
10-17-2006, 11:40 AM
His flow/voice annoys me and most of his lyrics are written


Heard it because I work at a record shop but don't like it

J-Cee
10-17-2006, 12:00 PM
he should just retire

Grongle
10-17-2006, 12:06 PM
i wont be checkin it.

Gawd
10-17-2006, 12:16 PM
did you really need to make a thread to tell us not to buy it? Who was looking foward to a puff record?

Kenny Powers
10-17-2006, 12:59 PM
Press play its called... gay title and has anyone seen the cover... real gay

Kenny Powers
10-17-2006, 01:02 PM
http://www.byroncrawford.com/images/1541728557a2017418923b888299533l.jpg

Funk_Dock
10-17-2006, 03:38 PM
http://www.byroncrawford.com/images/1541728557a2017418923b888299533l.jpg

reminds me of Masai from The Warriors

http://images.google.com.mt/images?q=tbn:hZFjzmo8hGALAM:http://www.fringeunderground.com/images/fringefeatures/features/issue001/thewarriors/masai.jpg

TUCO
10-17-2006, 03:41 PM
the cover is dope....but why even take this album seriously???
i dun like to be a lil bitchy nerd but damn Puffy....who u foolin?? u aint write shit

Punch
10-17-2006, 04:01 PM
He's not trying to fool anyone. The song he has with Nas and Cee-Lo is dope, but I think everyone would be surprised if the whole album is good.

Skellington
10-17-2006, 04:07 PM
Do ur self a favor and just dont dl it..

THis shit is fuken WHACK ....
ITs like he is sleeping when he rhymes . ANd half the time i know he dident even write that shit!.. BEats are on some pop shit , fuken whack man


LMAO, are you kidding?? Ofcourse it's wack :) it's Diddy, he ever got a good album????

IrOnMaN
10-18-2006, 08:55 AM
This album is 100% R&B rap. Thanks.

TSA
10-18-2006, 01:26 PM
did you really need to make a thread to tell us not to buy it? Who was looking foward to a puff record?


....me, atfer seeing those pimple comericals i knew he would be mad fuckin dangerous now that he's got his sexy right.

TSA
10-18-2006, 01:27 PM
LMAO, are you kidding?? Ofcourse it's wack :) it's Diddy, he ever got a good album????

WHAT!?? NO WAY OUT NIGGA! heavy classic right there, it's P.diddy and the fam, and all his rhymes sound like Biggie throwaways, but No Way Out is the reason i listen to hip hop

11th Chamber
10-19-2006, 03:09 AM
does that dude Smitty still write all of Diddy's rhymes like he used to a while ago?

Dirty Knowledge
10-19-2006, 06:37 AM
Good looks bro I was gonna DL it figuring these expecations.. but I won't now and I prolly wouldn't have anyway cuz I knew I'd prolly feel the same way. Heard the samples on 106.... weaak. Might check the NaS joint.. NaS hold it down?

Rame
10-19-2006, 01:13 PM
does that dude Smitty still write all of Diddy's rhymes like he used to a while ago?

Pharao Monch wrote some songs, also some other rappers didn't can't come up with some more names though

ShaDynasty
10-19-2006, 01:40 PM
LMAO, are you kidding?? Ofcourse it's wack :) it's Diddy, he ever got a good album????
'No Way Out' is classic
....me, atfer seeing those pimple comericals i knew he would be mad fuckin dangerous now that he's got his sexy right.(no homo)
okaaay
WHAT!?? NO WAY OUT NIGGA! heavy classic right there, it's P.diddy and the fam, and all his rhymes sound like Biggie throwaways, but No Way Out is the reason i listen to hip hop

youre joking maybe?
no way out is a good ass album, id have bought his new album if hed produced it and sampled really obvious pop records from the 80s, but i guess hes tired of doin that...